کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان

مجموعه آلوین به عنوان یکی از مراکز و کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان شماره خرید انواع محصولات پلاستیکی از جمله کیسه زباله در طرح های متنوع دعوت می نماید. به طور قطع یکی از مهم‌ترین نایلون هایی که در منازل و همه مکان هایی که افراد در آنجا تردد دارند نایلون های زباله هستند که از آنها جهت جمع آوری پسماند و ضایعات دور ریز استفاده می شود. این شرکت که در شهر ابهر زنجان واقع شده توانایی تولید انواع کیسه زباله فله را در رنگ ها و سایزهای مختلف دارد در ادامه به خصوصیات نایلون تولید شده در این مجموعه و همچنین توانایی های کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان خواهیم پرداخت.

کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان

انواع مواد کیسه زباله موجود در بازار

کیسه زباله با مواد نایلکسی : این دسته از کیسه های زباله کاربرد مشابهی با همه انواع پلاستیک زباله های موجود در بازار دارند با این تفاوت که کمی کدرتر و نازک تر هستند عمدتاً کیسه زباله رولی و کیسه زباله بند دار به وسیله مواد نایلکسی تهیه می شوند.
کیسه زباله با مواد نایلونی: پلاستیک های زباله تولید شده با مواد نایلونی نسبت به مدل دیگر ضخامت بیشتری دارند و در نتیجه کشسانی آنها فوق العاده عالی میباشد همچنین شفافیت و دوخت پذیری آنها همواره در بالاترین سطح ممکن میباشد تولید کنندگان عمدتا از مواد نایلونی برای تهیه کیسه زباله فله و کیسه زباله پرفراژ دار استفاده می کنند زنی که اکثر مشتریان خارجی نیز که به دنبال کیفیت بسیار عالی هستند این مدل از پلاستیک زباله را برای خرید خود انتخاب می نمایند.

کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان

نحوه تست دوام نایلون زباله

کیسه های زباله تولید شده مواد نایلونی در سایز متوسط توانایی تحمل فشار ۲۵ الی ۳۰ کیلویی را دارند.
شما می‌توانید کیسه هایی در این وزن را درون آن قرار داده و آن را با خود حمل کنید.
همچنین می توانید کناره های دیواره پلاستیک را از هر طرف با فشار زیاد بکشید در هر دو حالت نباید پلاستیک دچار پارگی شود.
اما برای تست عدم چکه کردن آب از درون کیسه می توانید درون پلاستیک را پر از آب کرده و چند دقیقه آن را روی هوا برای و یا بر روی زمین نگه دارید چک کردن آب در این حالت نیز به معنای عدم کیفیت دوخت می باشد.
از لحاظ دوخت این کیس آن به مانند نایلون خیاری و نایلون بسته بندی خشکبار و نایلون بسته بندی حبوبات هستند و از یک طرف باز و از طرف بسته می باشند.

کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان

کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان به صورت درجه یک و دو

از آنجاییکه پلاستیک های زباله تنها جهت جمع آوری پسماند دورریز مورد استفاده قرار می گیرند دلیلی ندارد که از مواد درجه یک برای تولید آنها استفاده شود لذا برای تولید آنها می توانیم از مواد درجه یک درجه دو و حتی درجه سه ، متناسب با بودجه بندی شما برای خرید استفاده کنیم.
به‌طور دقیق‌تر پلاستیک های زباله می توانند از قیمت ۲۰ هزار تومان الی ۴۲ هزار تومان تولید شوند و این تشخیص صادر کننده و خریدار داخلی است که مصرف کننده نهایی در آن منطقه بیشتر به دنبال کیفیت خوب است و یا قیمت خوب.
خاطرنشان می‌شود و محصولات تولید شده به صورت درجه ۲ و ۳ از لحاظ کشسانی چندان تفاوتی با مدل درجه یک ندارند و حتی بوی بدی هم از آنها به مشام نمی رسد.
تنها فرق آن‌ها ضخامت بیشتر مدل های درجه دو و سه است که باعث می شود نایلون در هر کیلو تعداد برگ کمتری به شما بدهد و علاوه بر آن استفاده از مواد درجه ۲ و ۳ شفافیت و یکدستی پلاستیک را با تغییراتی مواجه می کند.

کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان

فروش پلاستیک زباله در چه رنگی و ابعادی انجام میشود؟

ابعاد ۵۵×۷۵ ، ۷۰×۹۰ ، ۸۰×۱۲۰ به عنوان سایز های کوچک ، متوسط و بزرگ بیشترین سفارشات را تابحال داشتند.
رنگ های مشکی و زرد پلاستیک نیز به عنوان تولیدات پیش فرض همه کارخانه های تولیدی نایلون زباله در حال تولید میباشند.
اما شما عزیزان چنانچه سفارش بالای یک تن داشته باشید می‌توانید هر سایز و ابعادی که می خواهید را به مدیران فروش مجموعه ما اعلام کرده تا آن را در برنامه تولید خود قرار دهند.
ضمن اینکه از بابت تولید محصول در رنگ های متفاوت نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه رنگهای درخواستی نیز برای تولید مورد قبول واقع خواهد شد.

کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان

کارخانه تولید نایلون زباله در ابهر و زنجان با ضمانت کیفیت

برای اطمینان خاطر شما عزیزان از جهت کیفیت کار ، مدیریت شرکت تصمیم بر این داشته اند تا بازدید از خط تولید برای عموم آزاد شود در نتیجه خریداران گرامی می توانند در محل تولید حضور داشته باشد و شخصا کیفیت محصول را خودشان به لحاظ کشسانی و دوخت امتحان کنند‌ و در صورت رضایت سفارش خود را ثبت کنند.
تجار و واسطه های صادراتی نیز می توانند با همکاران بخش فروش ما هماهنگ کرده و در صورت نیاز نمونه های محصول برای ایشان ارسال شود تا ضمانت کیفیت قبل از ارسال محموله توسط خود مشتری تعیین شود.
جهت اطلاع از قیمت این محصول و همچنین انواع نایلون دسته دار و نایلون عریض ضخیم و نازک می توانید فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس گرفته و لیست قیمت بروز شده را در اختیار شما قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *