کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان

این مجموعه به عنوان کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان و‌ ابهر شما عزیزان را به خرید باکیفیت ترین محصولات پلاستیکی همراه با مناسبترین قیمت دعوت می نماید. نایلون های بسته بندی امروزه نقش ویژه ای در صنایع مختلف غذایی و صنعتی کشور دارند و مدل های مختلف پلاستیک ها قابلیت کاور کردن جهت حمل و نگهداری هر محصولی را داراست. از این جهت مدیریت مجموعه تصمیم بر بالا بردن ظرفیت تولید مجموعه نموده تا علاوه بر پوشش و تامین نیازهای خریداران استان زنجان ، سفارشات دیگر شهرهای کشور را نیز در سریع ترین زمان تهیه و به دست آنان برساند در ادامه به تمام انواع نایلون های بسته بندی که در کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان تولید میشوند خواهیم پرداخت.

مدل های گوناگون پلاستیک بسته بندی

کاور لباس : نایلون بسته بندی البسه خود زیر مجموعه های بسیاری دارند. کت ، شلوار ، پیراهن ، زیر پیراهن ، جوراب ، دستکش ، کلاه و…… همه بوسیله پلاستیک های نسبتا نازکی که بسیار شفاف هستند ، بسته بندی میشوند ابعاد هر یک از نایلون ها با مدل دیگر متفاوت است و در بسیاری موارد از مواد درجه دو در تولید آنها استفاده میشود.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
کاور کالای خواب : پلاستیک بسته بندی تشک ، پتو ، بالش ، روتختی ، ملحفه و سایر کالاهای خواب نیز با استفاده از نایلون های بر پایه پلی اتیلن تولید میشوند فرق این دسته از کاورهای پلاستیکی با کاور های لباس در ضخیم تر بودنشان است چرا که کیسه وزنی بین ۵ کیلو تا ۵۰ کیلو را باید تحمل کند.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون خیاری : پلاستیک خیاری نوعی کیسه بدون ضخیم است که جهت بسته بندی انواع صیفی و سبزیجات از آنها استفاده میشود کیسه های خیاری در سه سایز کوچک ، بزرگ و متوسط بصورت یک طرف باز و همراه با دو دوخت برای بسته بندی خیار ، کلم ، موز ، هویج ، کدو ، بادمجان ، حبوبات ، قند و شکر مورد استفاده قرار میگیرد البته سایزهای بزرگ تر این محصول مصرف صنعتی نیز دارند و برای کاور و حمل انواع تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته میشوند.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون شیرینگ : پلاستیک های حرارتی با عنوان شیرینگ جزو پرفروش ترین محصولات مجموعه ما هستند معمولا شرکت های تولید کننده انواع کالاهای شوینده و غذایی برای پک کردن تولیدات خود از این پلاستیک ها که به سختی دچار پارگی میشوند استفاده می کنند این نایلون ها بسیار شفاف هستند و در ضخامت های خیلی پایین تولید و به وسیله دستگاه های حرارت دهنده عملیات بسته بندی نهایی را انجام می دهند.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون عرض ۱ متر الی ۵ متر : نایلون های عرض ۱ الی ۵ متر علاوه بر بحث بسته بندی ، در بحث کاور و پوشش دهی در امر کشاورزی و گلخانه ای هم مورد استفاده قرار میگیرند مدل روده ای این نایلون ها عمدتا در بحث بسته بندی قطعات نسبتا بزرگ صنعتی کارایی دارند و میتوانند به صورت یک سر باز و دو سر باز توسط کارخانه تولید کننده نایلون به شما عرضه گردد.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون استرچ : نایلون هایی بسیار نازک با قابلیت بالای چسبندگی که در شرکت های صنعتی آنها را با عنوان استرچ پالت بند میشناسند این دسته از نایلون ها در رول های ۲ ، ۵ ، ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ کیلویی عرضه میشوند کیفیت بالای استرچ های تولید کارخانه های ایران بقدری بالاست که همه کشورهای همسایه درخواست های متعددی برای سفارش آن داده اند.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون بسته بندی حبوبات : پلاستیک بسته بندی انواع حبوبات مثل نخود ، لوبیا ، عدس ، لپه ، ذرت ، کشمش که از نظر ضخامت و اندازه و شفافیت شباهت بسیاری به نایلون خیاری دارد با این تفاوت که خریداران ، عمدتا مدل های چاپ دار آنها را سفارش می دهند.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون بسته بندی قند و شکر : این محصول نیز در واقع از لحاظ کیفی تفاوتی با نایلون حبوبات و خیاری ندارد و در همان سایز ها و درجه کیفی و به صورت چاپ تک رنگ و دو رنگ سفارش داده میشوند.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون بسته بندی زغال : کیسه دسته دار و بدون دسته زغال با قابلیت بسته بندی ۲ کیلو و ۱ کیلو زغال در مدل های چاپ تمام رنگ و چاپ تک رنگ بفروش میرسند.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون بسته بندی ادویه : نایلون ادویه جات از لحاظ ابعاد طیف بیشتری از اندازه ها را پوشش می دهند اکثر مشتریان پلاستیک های خیاری و حبوبات ، از ابعاد متوسط و بزرگ جهت بسته بندی محصولات استفاده می کنند در حالی که سفارش نایلون های ادویه عمدتا در ابعاد کوچک میباشد اما از نظر کیفیت ، کشسانی و شفافیت هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان
نایلون بسته بندی فرش و موکت : نایلون های روده ای یک طرف باز مخصوص بسته بندی فرش و انواع گلیم بصورت ضخیم و چاپدار در مدل کاست دار و بدون کاست نیز با کیفیتی اعلا در کارخانه تولید نایلون بسته بندی برای شما عزیزان تهیه میشود.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان

کیفیت و ابعاد نایلون های بسته بندی

همه محصولاتی که در قسمت بالا به صورت مخصر به آنها اشاره شد از لحاظ کیفیت درجه بندی و ابعاد مطابق نظر شما توسط ما تولید خواهد شد به شرط آنکه حجم سفارش شما قابل توجیه باشد در کنار ابعاد غیر استاندارد ، اندازه های روتین و پرفروشی نیز هستند که چنانچه مطابق میل شما باشد میتوانید خریداری کنید.

کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان و عرضه عمده

مجموعه آلوین به عنوان کارخانه تولید نایلون بسته بندی در زنجان آماده تولید و تامین انواع محصولات پلیمری با نازلترین قیمت ممکن میباشد.
شرکت های پخش عمده در شهرهای زنجان ، ابهر ، ایجرود ، طارم و سلطانیه چنانچه مایل به همکاری در زمینه فروش عمده و صادراتی داشته باشند میتوانند از طریق شماره تلفن زیر با همکاران ما در ارتباط باشند.
ضمن اینکه ظرفیت بالای تولید در این مجموعه در حدی است که توانایی گرفتن سفارش برای همه کالاهایی که ذکر شد ، برای همه شهرهای کشور داراست جهت اطلاع از آخرین نرخ اقلام تولیدی تنها کافیست فرم زیر را پر کرده تا لیست بروز آن را در سریع ترین زمان برای شما ارسال کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *