پخش نایلکس ساندویچی به صورت خرده در کرج

پخش نایلکس ساندویچی به صورت خرده در کرج از طریق این مجموعه تولید و توزیع محصولات پلاستیکی انجام میشود. یکی از مهم ترین محصولاتی که اغذیه فروشان استفاده میکنند نایلکس های ساندویچی هستند این محصولات عموما طرحدار و بسیار نازک هستند و برای قرار دادن ساندویچ های آماده شده مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه به ویژگی ها و همچنین حداقل سفارش و پخش نایلکس ساندویچی به صورت خرده در کرج خواهیم پرداخت.

پخش نایلکس ساندویچی به صورت خرده در کرج

خصوصیات نایلکس ساندویچی استاندارد

یکی از مهم ترین مزیت های این پلاستیک ها بهداشتی بودنشان است. به دلیل استفاده از مواد فود گرید در تولید ، یقینا هیچ خطری مصرف کننده را تهدید نخواهد کرد.
وجود طرح و رنگ های متعدد در این محصول جذابیت زیادی به آن بخشیده و طرح های بسته بندی ساندویچی قدیمی و حتی مدرن مقرون بصرفه در نمی آیند لذا نایلکس های ساندویچی در اصناف اغذیه فروشی بسیار پرکاربد هستند.
پرتعداد بودن نایلکس های ساندویچی هم از دیگر مزیت های این محصول بشمار میرود و در هرکیلو تعدا بالایی از این پلاستیک ها عاید فروشنده مواد غذایی میشود و دلیل آن هم ضخامت کم و کیفیت بالای آن است.

پخش نایلکس ساندویچی به صورت خرده در کرج

پخش نایلکس ساندویچی به صورت خرده در کرج

چنانچه به حجم کمتر از یک کارتن از این محصول نیاز دارید و در مرکز شهر کرج قرار دارید میتوانید آن را سفارش داده و درب فروشگاه خود دریافت نمایید.
ضمن اینکه علاوه بر نایلکس ساندویچی شما میتوانید انواع نایلکس دسته دار ، لیوان یکبار مصرف ، سفره یکبار مصرف و نایلکس طرح دار اختصاصی و عمومی را هم از طریق مجموعه ما سفارش دهید و هزینه آن را درب مغازه پرداخت کنید.
این شرایط ویژه برای ساندویچی ها و فست فود های نقاطی مثل عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان ، شاهین ویلا و بسیاری از نقاط دیگر شهر کرج میتواند بسیار مناسب باشد.
جهت مشاوره میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.

پخش نایلکس ساندویچی به صورت خرده در کرج

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *