پخش نایلون دسته رکابی

پخش نایلون دسته رکابی شفاف و رنگی بصورت عمده از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی با تضمین کیفیت و قیمت انجام میپذیرد. در این مقاله به فروش نایلون دسته دار که کالایی ضروری برای فروشگاه ها است خواهیم پرداخت این دسته از محصولات مصرف روزانه خیلی بالایی دارند و کارخانه های برند دار و معتبری که وظیفه تامین و تولید نایلون و نایلکس دسته رکابی را بر عهده دارند ، تمام سعیشان بر این است که نرخ محصول را برای مشتری کاهش داده و کیفیت آن را ارتقا بدهند تا رضایت حداکثری خریداران داخلی و خارجی جلب شود. این کالا که توسط شرکت های پخش نایلون دسته رکابی در حالت خرده و عمده به فروش میرسند ، در اندازه و رنگ بندی های گوناگونی تهیه می شوند که در ادامه جزییات آنها خواهیم پرداخت.

پخش نایلون دسته رکابی

خصوصیات پلاستیک دسته دار شفاف سایز ۶۵×۷۵

بزرگترین سایز پلاستیک دسته دار شفاف همین اندازه ۶۵×۷۵ است که در بین بازاریان به نایلون های ۱۰ کیلویی معروف هستند.
این کیسه ها به واسطه مواد اولیه زیادی که در خودشان دارند ، از محکم ترین دسته یا قلاب برخوردار می باشند نایلون های ۱۰ کیلویی قابلیت حمل ۱۰ الی ۱۷ کیلو را به راحتی دارند و از آنها برای مصارفی مثل شیرینی فروشی ها ، پیتزا فروشی ها ، هایپر مارکت ، لوازم صنعتی و……… استفاده میشود.
مدل های چاپی و تبلیغاتی این محصول نیز در لوازم خانگی و لوازم ورزشی کاربرد خیلی زیادی دارد به طور تقریبی هر کیلو پلاستیک دسته دار بین ۹۵ الی ۱۰۵ برگ را به شما می دهد.

پخش نایلون دسته رکابی

شاخصه های یک نایلون دسته رکابی درجه دو سایز بزرگ

همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد ، سایز های بزرگ نایلون رکابی ضخامتی به مراتب بیشتر از ابعاد کوچکتر دارد برای همین اکثر تولید کننده ها مدل درجه دو این محصولات را نیز تهیه و عرضه می کنند.
چون مطمئن هستند که حداقل از لحاظ کشسانی و دوام ، خیال خریدار راحت است اما در خرید نایلون دسته دار درجه دو سایز بزرگ به چه چیزهایی توجه میشود؟
یکی از مهم ترین شاخصه ها عدم شفافیت پلاستیک است که به خاطر استفاده از مواد اولیه ضایعاتی در تولید میباشد شاخصه دیگر مقدار کمی بوی نامطبوع است که البته در نایلون‌ های رنگی بیشتر به نظر میرسد ولی هر دوی آنها با افزودنی هایی مثل وانیل قبل از اینکه به مرحله نهایی بسته بندی برسد ، تقریبا بدون بو میشود.
از دیگر مشخصه ها میتوان به کشسانی عالی که دسته کمی از مدل درجه یک ندارد ، دوخت بسیار محکم و وجود دون دون هایی در پلاستیک اشاره کرد.

پخش نایلون دسته رکابی

انواع ابعاد و رنگ‌ بندی کیسه دسته دار فروشگاهی اعلا

ابعاد استانداردی که برای نایلکس های رکابی در نظر گرفته میشود و برای همه طرح های مختلف نایلون و نایلکس دسته رکابی اعم از نایلون دسته دار شفاف ، شیری ، مشکی ، آبی ، قرمز ، نارنجی ، صورتی ، زرد ، سبز موجود است عبارتند از سایزهای ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ ، ۶۵×۷۵  هستند.
این ابعاد برای فروش داخلی تغییرات چندانی ندارند و مشتریان همین اندازه ها را برای سفارشاتشان ثبت می کنند ولی برای بحث فروش خارجی اینگونه نیست و عمدتا خریداران و تاجران ابعاد را به صورت سفارشی می خواهند.
اگر قصد خرید نایلون رکابی فروشگاهی دارید ، چه برای شهرهای داخلی و چه برای صادرات میتوانید از طریق این مجموعه باکیفیت ترین طرح ها را با سلیقه خودتان سفارش دهید.

پخش نایلون دسته رکابی

قیمت فروش عمده کیسه دسته دار پلاستیکی سیاه

نایلون دسته دار مشکی ارزان ترین و یکی از پرفروش ترین ها در حوزه کیسه دسته دار پلاستیکی است معمولا قیمت نایلون رکابی شفاف بیست و پنج الی سی درصد گران تر از طرح مشکی است و دلیل این بالاتر بودن نرخ هم مواد اولیه گران تر طرح شفاف میباشد.
قیمت نایلون دسته رکابی اعلا با قیمت هر کیلو کیسه زباله رولی یا فله برابر است و فرقی هم نمیکند که چه سایزی باشد چون مبنای محاسبه محصولات نایلونی در وزن است.
در شهریور و مهر ماه سال ۱۴۰۱ قیمت نایلون دسته دار مشکی درجه یک ۲۷ هزار تومان و نایلون دسته دار مشکی درجه دو ۲۳ هزار تومان بوده اما برای اطلاعات بروز و دقیق تر در این زمینه می توانید با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا از جدید ترین کالاها و نرخ هر یک از آنان مطلع شوید.

پخش نایلون دسته رکابی

سود پخش نایلون دسته رکابی در حالت خرده و عمده

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با وجود کارخانه های تولیدی پلاستیک که تعدادشان هم کم نیست اماهیچ یک از آنها ساختار فروش مرتبی ندارند و به عبارت ساده تر ویزیتور های زیادی را جذب نمی کنند تا محصولاتشان زودتر و بیشتر به فروش برسد.
برای همین خرده فروش های محصولات پلی اتیلنی که نه فقط نایلون بلکه انواع کیسه فریزر چسبی یا ساده ، کیسه زباله رولی یا فله ، سفره یکبار مصرف ، لیوان یکبار مصرف ، ظروف یکبار مصرف و……..را به صورت چند ده کیلو از عمده فروشان شهر خریداری کرده و به مصرف کننده ها می رسانند ، سود قابل توجهی را نیز می توانند به دست آورند.
ولی نکته اینجاست که این افراد توان کار مستقیم با کارخانه را ندارند چون چنین فعالیتی نیازمند سرمایه زیادی است و طبیعتا چون حجم خرید و فروش عمده بالاست ، سود پخش نایلون دسته رکابی و دیگر محصولات نیز قاعدتا باید بیشتر باشد.

مرجع پخش نایلون دسته رکابی شفاف و رنگی درجه یک

مجموعه آلوین به عنوان یکی از مراکز پخش نایلون دسته رکابی ، توانایی تولید انبوه این محصول را در هر حجمی که شما بخواهید دارد و حتی میتواند ابعاد و بسته بندی کالا را طبق نظر و سلیقه شما انجام دهد.
ما قبل از اینکه سفارش عمده خریداران را ثبت کنیم ابتدا نمونه ای از کالا را با قیمت عمده برایتان میفرستیم تا خودتان با بررسی کامل جزییات اقدام به خرید کنید و اگر باز هم از محصولی که بصورت عمده برای شما ارسال شده رضایت نداشته باشید ، به سرعت آن را مرجوع خواهیم کرد.
انواع نایلون و نایلکس دسته رکابی شفاف و رنگی در درجه بندی های مختلف در این مجموعه تهیه و عرضه میشود و برای اطلاع از آخرین و بروز ترین لیست قیمت محصولات تنها کافیست فرم زیر را پر کنید تا فایل آپدیت شده پرایس لیست را برای شما ارسال کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *