پخش نایلون دسته دار

شرکت آلوین پلاست به عنوان یک مجموعه تولیدی و پخش نایلون دسته دار شفاف ضخیم و نازک ، خریداران گرامی در سراسر کشور را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت میکند. به جرات میتوان گفت این دسته از کالاهای ساخته شده از پلی اتیلن چنان جایگاهی را در بین مصرف کنندگان خاص خود به دست آورده اند که نبود آنها ، افراد نیازمند به این کیسه های دسته دار را با مشکلات زیادی مواجه میسازد. حتما باید فروشنده عمده نایلون دسته دار یا فروشنده یک مغازه یا هایپر مارکت باشید تا بفهمید که اگر همین پلاستیک رکابی نداشته باشید ، چگونه محصولات خرده مشتریان را در اختیارشان خواهید گذاشت. انواع گوناگونی از این کیسه های شفاف وجود دارد که شما میتوانید با در نظر گرفتن مقدار و نوع مصرف خودتان و همچنین بودجه ای که برای خرید نایلون رکابی در نظر گرفته اید برای تهیه عمده آن از مراکز پخش نایلون دسته دار اقدام کنید.

پخش نایلون دسته دار

مزایای استفاده از نایلون دسته رکابی سفید

نوع سفید یا به عبارتی بی رنگ نایلون های دسته رکابی پرفروش ترین و پرمصرف ترین نوع از این دسته از کالاها به شمار میروند.
دلایل و مزایای مختلفی وجود دارد که افراد در بین این همه تنوع محصولات ، گزینه اصلیشان برای خرید نایلکس دسته دار، نوع بی رنگ سفید آن است.
یکی از این مزایا ارزان قیمت بودن آنها نسبت به دیگر نایلکس های مشابه است.
مزیت بعدی وجود شش سایز استاندارد از این پلاستیک ها است که در دیگر کیسه های رنگی دسته دار چنین تنوع سایز بندی وجود ندارد.
داشتن درجه بندی در کیفیت هم دیگر مزیتی است که باعث میشود تا خریداران عمده نایلکس های پلی اتیلنی بتوانند دقیقا متناسب با شرایط مصرفی که دارند اقدام به تهیه آنها کنند و اگر مصرف کننده می داند که قرار نیست چیزی در داخل کیسه بگذارد که فشار زیادی به نایلون وارد کند ، پس احتیاجی هم نیست که ضخیم ترین نوع آن را تهیه و پول بیشتری برای محصول پرداخت کند.

ضخامت نایلون دسته رکابی سفید درجه یک و دو

همانگونه که در قسمت بالا هم گفته شد نایلون های دسته رکابی که دارای ظاهری براق و جنسی نرم و انعطاف پذیر هستند ، در دو درجه بندی و بعضا سه درجه بندی تولید میشوند.
مواد اولیه هیچ یک از محصولات با یکدیگر تفاوتی ندارد و تنها فرق هایی که بین آنها وجود دارد در ضخامت هر یک از آنها و ظاهر کدرتر و بوی نامطبوع نوع درجه دو و سه است که البته تولید کنندگان برای از بین بردن این بوی بد وانیل را هم ب مواد تشکیل دهنده پلاستیک اضافه میکنند.
اما ضخامت نوع درجه یک که بین ۴۵ الی ۲۰۰ میکرون است و نایلون های درجه دو و سه که ضخامتشان بین ۱۰ الی ۴۵ میکرون است  که مهم ترین تفاوت را میان این درجه بندی ها ایجاد میکند.

پخش نایلون دسته دار

تفاوت های سایزبندی نایلون دسته دار موزی با رکابی

نایلون های دسته موزی هم از دیگر محصولات پرکاربرد پلاستیکی است که علاوه بر میزان فروش کمتر نسبت به نوع دسته رکابی ، فرق دیگری هم در اندازه با یکدیگر دارند و آن تولید نشدن سایز های هفت کیلویی و‌‌ ده‌ کیلویی نوع دسته موزی است.
در اینجا به تفکیک سایز بندی های نایلون های دسته رکابی و موزی میپردازیم.
نایلکس رکابی سفید سایز ۲۵×۳۵
نایلکس رکابی سفید سایز ۳۰×۴۰
نایلکس رکابی سفید سایز 37×۴۷
نایلکس رکابی سفید سایز 45×۵۵
نایلکس رکابی سفید سایز ۵۵×۶۵
نایلکس رکابی سفید سایز ۶۵×۷۵
ضمن اینکه شما میتوانید با توجه به شرایط سفارشتان اندازه های پلاستیک را طبق سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید.
نایلکس دسته موزی سایز ۱۵×۲۲
نایلکس دسته موزی سایز ۲۰×۲۸
نایلکس دسته موزی سایز ۲۵×۳۵
نایلکس دسته موزی سایز ۳۰×۴۰‌
نایلکس دسته موزی سایز ۳۵×۵۰

پخش نایلون دسته دار یک ، دو ، سه ، پنج و کیلویی

شما میتوانید با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی و پخش نایلکس دسته دار انواع این پلاستیک ها را در حجم های مختلف خریداری کنید.
مشاوران و فروشندگانی که توسط این سایت ها به شما معرفی میشوند میتوانند با اطلاعات کاملی که در مشاوره رایگان در اختیارتان میگذارند ، شما را در خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع نایلون ها یاری کنند.
بر حسب تجربه در فروش نایلون رکابی میتوان کیسه های یک ، دو‌ ، سه ، پنج کیلویی که در قسمت بالا به سایز هر یک از آنها اشاره شده را پرفروش ترین و محبوب ترین ، در این دسته دانست که شرکت های پخش نایلون دسته دار میتوانند تمامی این اقلام را در حجم عمده برای شما تامین کرده و در سریع ترین زمان برایتان بفرستند.

پخش نایلون دسته دار

خرید اینترنتی از مراکز پخش نایلون دسته دار ارزان قیمت

طبیعتا راحت ترین شیوه تهیه غیر حضوری و مدرن ، خرید اینترنتی از مراکز پخش نایلون دسته دار که توزیع کننده عمده انواع کیسه فریزر چسبی ، رولی و همچنین کیسه زباله رولی و فله نیز هستند ، میباشد.
نمایندگان فروش این مراجع تولید کننده همواره در فضای مجازی فعال هستند و پاسخگوی سوالات تخصصی شما در این حوزه میباشند.
از بزرگترین مزایای در ارتباط بودن با این شرکت ها میتوان اطلاع داشتن از بروز ترین نرخ های محصولات نایلکسی است.
همچنین مراکز پخش نایلون دسته دار ارزان قیمت ، برای هر حجمی از این محصولات که شما برای خرید بخواهید ، یک قیمت را در نظر میگیرند و این بدان معناست که هر چه سفارش بار شما بیشتر باشد ، به مراتب نرخ پایه محصول هم پایین می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *