کیسه زباله مشکی

پخش مستقیم کیسه زباله مشکی سایز بزرگ از طریق این مرجع معتبر تولیدی و فروش محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی به اقسا نقاط ایران با بهترین قیمت و خدمات انجام میپذیرد این کالا به صورت مستمر و مداوم توسط مردم در مکان های مختلف انجام میشود و نبودن یا کنارگذاشتن آن از سبد خرید کمی شما را دچار مشکل خواهد کرد در ادامه به چرایی این مسئله خواهیم پرداخت.

ویژگی کیسه زباله مشکی سایز بزرگ

کیسه زباله مشکی

کیسه زباله مشکی در بسته بندی کیسه زباله رولی و کیسه زباله جعبه ای به بازار عرضه میشوند.
عموم جامعه نایلکس های مخصوص تفکیک مواد دور ریز را به رنگ مشکی و صد البته با ضخامتی کلفت میشناسند.
چرا که اعتقاد مردم بر این است که مواد داخل کیسه اگر از بیرون دیده نشود بهتر است و ضخامت آن هم از این جهت حائز اهمیت است که معمولا این کیسه ها پر از زباله میشوند و اگر در برابر پارگی یا سوراخ شدگی مقاوم نباشد، هنگام حمل آن از جایی که هست تا محل اصلی انباشت عمده زباله، احتمال پاره شدن و بیرون ریختن مواد به بیرون را بیشتر میکند.
پس قطعا ویژگی مهم این محصول رنگ مشکی و سایز بزرگ و ضخامت آن است.

ابعاد دقیق کیسه زباله مشکی سایز بزرگ

کیسه زباله مشکی

همانطور که در پاراگراف بالا گفته شد، افرادی که از سطل آشغال های بزرگ استفاده میکنند و یا در مکان های بزرگ هستند و قرار است پسماندهای تعداد زیادی از مردم را درون آن قرار دهند در خرید این محصول مصر هستند و میدانند که این کیسه بدردشان میخورد.
تولید کنندگان نیز بنای تهیه این کیسه را برای استفاده حداقل سی نفر میگذارند و بر حسب اینکه هر نفر یک کیلو زباله یا پسماند تولید کند، مقدار ضخامت آن را طوری تعیین میکنند که بتواند سی کیلو را به راحتی در خود جای دهد.
ابعاد این کیسه هم معمولا ۱۰۰×۱۳۰ و ۱۲۰×۱۵۰ هستند و چنین اندازه ای برای نایلکس مخصوص تفکیک ضایعات برای رستوران های بزرگ، شرکت های با تعداد پرسنل بالا، مکان های توریستی و تفریحی و بسیاری دیگر از مکان ها مناسب است.

فروش ویژه کیسه زباله مشکی سایز بزرگ

کیسه زباله مشکی

شایان توجه است که به شما مشتریان و خریداران عزیز عرض کنیم که اگر فروش این کیسه به صورت ویژه انجام بگیرد قطعا مزایای بسیار خوبی را برای شما خواهد داشت که یکی از این مزایای خوب تخفیف های بیشتر قیمت های پایین تر است که در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور میتواند بهترین خبر برای خریداران باشد.
ضمن اینکه شما میتوانید از مراکز معتبر فروش محصولات پلاستیکی که کارخانه های تولیدی آنها در سراسر کشور فعال هستند و نمایندگان فروش آنها همواره آنلاین و به لحظه در خدمت مشتریان هستند برای سفارش عمده و یا خرده این محصول باکیفیت اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *