پخش عمده نایلون رکابی

پخش عمده نایلون رکابی کیلویی با ارزانترین قیمت از طریق این سایت و مرکز تولید و توزیع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. نایلون های رکابی ،آن دسته از نایلون هایی هستند که دسته آن ها از دو رکاب نسبتا حجیم ساخته شده و  بیشتر در بازار خرید وفروش موادغذایی و اجناس و کالاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. این دسته از نایلون ها نرم و انعطاف پذیر هستند و در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه میشوند و مجموعه آلوین پلاست آماده عرضه نایلون های رکابی در تمام رنگ بندی ها می باشد. قیمت این دسته از نایلون های رکابی متاثر از ضخامت ، ابعاد ، رنگ و ….کاملا متفاوت است تولید و عرضه نایلون های رکابی عمدتا به صورت کیلویی انجام می پذیرد. در ادامه به تنوع رنگ بندی ، رابطه ابعاد و‌ چند کیلویی بودن نایلون و همچنین پخش عمده نایلون رکابی ارزان قیمت به طور مستقیم در شهرستان ها خواهیم پرداخت.

پخش عمده نایلون رکابی

 

تنوع رنگ بندی انواع نایلون دسته رکابی درجه یک

همان گونه  که در قسمت بالا بیان شد ،خرید نایلکس دسته دار در رنگ بندی های مختلف انجام میشود.
عمده رنگ بندی های تولید شده نایلون های دسته رکابی سیاه، سفید شیری ، شفاف بدون رنگ ،آبی ، سبز و….  می باشند اما این نکته حائز اهمیت است که نگران رنگ بندی مختلف نایلون های دسته رکابی نباشید ، تولید این دسته از نایلون ها در تمامی رنگ بندی ها به در خواست شما خریدار گرامی انجام می پذیرد.
نه تنها نایلون های دسته رکابی ، بلکه تمام نایلون های تولید شده در انواع مختلف از جهت کیفیت و ضخامت شامل نایلون های درجه ۱، درجه۲، و…  می شوند.
نایلون های درجه یک دسته رکابی بهترین و با کیفیت ترین نوع نایلون های دسته رکابی از جهت کیفیت هستند ، و ضخامت و مقاومت آنها بسیار قابل توجه می باشد.
تنوع نایلون های دسته رکابی درجه یک باعث شده است این دسته از نایلون ها هم به علت تولید و عرضه در تمام رنگ بندی ها و هم به علت مواد با کیفیت استفاده شده در تولید آنها بسیار مورد استقبال خریداران عمده و خرده محصولات پلاستیکی قرار گیرد.
لازم به ذکر است دسته ای از نایلون های دسته رکابی که به نایلون های در جه ۲،۳ و….معروف اند ممکن است از مواد بازیافتی ساخته شده باشند و مسلما کیفیت و مقاومت آنها را نمی توان با نایلون های دسته رکابی درجه یک مقایسه نمود.
اما در مواردی که به دنبال نایلون های دسته رکابی ارزان قیمت هستید ،و محتوایی که درون نایلون قرار خواهد گرفت نیاز به مراقبت ویژه ندارد ،می توانید از این دسته از نایلون ها نیز استفاده و از مزیت اقتصادی آنها بهره مند شوید.

رابطه ابعاد و چند کیلویی بدون پلاستیک دسته دار

در این قسمت به این مهم اشاره میکنیم که نایلون های

پلاستیکی در ابعاد مختلف تولید و عرضه میشوند ،  این تفاوت ابعاد در تولید و پخش نایلکس دسته دار رکابی بدین علت است که هرکدام از این ابعاد برای متحمل شدن  مقدار معینی بار ،تولید میشوند که به شرح ذیل است.
ابعاد۲۵×۳۵ برای کالاهایی تا  وزن یک کیلوگرم
ابعاد ۳۰×۴۰ برای  کالاهایی تا وزن دو کیلوگرم
ابعاد۳۷×۴۷برای کالاهایی تا وزن سه کیلوگرم
ابعاد ۴۵×۵۵برای کالاهایی تا وزن پنج کیلوگرم
ابعاد ۵۵×۶۵برای کالاهایی تا وزن هفت کیلوگرم
ابعاد ۶۵×۷۵برای کالاهایی تا وزن ده کیلوگرم
البته علاوه بر مقدارهای بیان شده در قسمت فوق لازم است بیان شود که این ارقام به طور دقیق نیست و بدین معنا نمی باشد که برای مثال اگر در نایلون هایی با ابعاد ۵۵×۴۵ کالاهایی بیش از این مقدار قرار دهید به سرعت پاره میشوند ،بلکه ممکن است تحمل وزن بیش از آن را نیز داشته باشند ،البته در این مورد کیفیت و مواد استفاده شده در تولید نایلون نیز بسیار موثر می باشند.

پخش عمده نایلون رکابی

ویژگی های بهترین نایلون رکابی شفاف و رنگی

نایلون دسته دار یا رکابی به طور کلی به سه دسته شفاف یا بدون رنگ ،سیاه ، و رنگی تقسیم میشوند ،که در این میان نایلون های رنگی بیشترین تنوع رابه خود اختصاص داده است.
از بارزترین مزیت های نایلون های  رکابی شفاف و رنگی در  ضخامت و کیفیت آنها می باشد ، نایلون های رکابی اگر از بهترین مواد پلی اتیلنی ساخته شده باشند بسیار انعطاف پذیر،نرم و بدون صدا هستند.
شایان ذکر است نایلون های رکابی درجه یک همانگونه که در قسمت قبل بیان شد به طور معمول تحمل وزنی بیش از حجمی که بدان منظور تولید شده اند را دارند.ازدیگر مزیت های این دسته از نایلون های رکابی دسته دار قابلیت کشسانی آنها نسبت به انواع دیگر می باشد.
برای اطمینان از کشسانی محصولات پلاستیکی مجموعه آلوین پلاست ازجمله نایلون رکابی شفاف و رنگی می توانید با مشاورین ما در تماس باشید و در صورت نیاز برای اطمینان از کیفیت  نایلون های رکابی نمونه های آن رابه صورت حضوری دریافت کنید و یا فیلم های تست کشسانی این دسته از محصولات را از مشاورین ما دریافت کنید.

پخش عمده نایلون رکابی ارزان قیمت بدون واسطه

باتوجه به افزایش جمعیت در سراسر جهان امروز ودر نتیجه افزایش تقاضا بازار خریدوفروش محصولات پلاستیکی نیز در امتداد چنین اتفاقاتی تحت تاثیر قرار گرفته است.
اما آنچه جالب توجه است ،افزایش تعداد واسطه ها در خرید وفروش محصولات پلاستیکی نیز می باشد که مطمئنا برای خریداران نهایی تمامی کالاها و نه فقط محصولات پلاستیکی زیان آور باشد ،زیرا وجود واسطه ها در خرید و فروش سبب افزایش قیمت ها در هر مرحله خواهد شد.
وجود واسطه علاوه بر افزایش قیمت که خریداران را تحت تاثیر قرار میدهد، برای  تولید کنندگان کالا نیز نگران کننده است،زیرا در بازار فروش و پخش عمده نایلون رکابی و سایر محصولات پلاستیکی دیگر ، همواره در تولید برخی کالاها که ضروری نیستند ،مصرف کنندگان با افزایش قیمت میزان خرید خود را کاهش میدهند.
اگر شما نیز به دنبال خرید عمده  محصولات پلاستیکی از جمله نایلون رکابی ارزان قیمت و بدون واسطه هستید ، میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از مجموعه آلوین پلاست با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

پخش عمده نایلون رکابی

شرکت پخش عمده نایلون رکابی کیلویی در تهران

با توجه به تمامی مطالب بیان شده در سایر قسمت ها در نهایت این نکته شایان ذکر است که یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران عمده محصولات پلاستیکی دسترسی به بهترین شرکت های پخش عمده نایلون رکابی می باشد ،ضروری است بیان شود که تولید و عرضه نایلون های رکابی و انواع کیسه زباله رولی و فله و انواع کیسه فریزر چسبی و ساده به صورت کیلویی انجام می پذیرد.
یکی از مراکز پخش عمده نایلون رکابی کیلویی مجموعه آلوین پلاست می باشد ،در ادامه با افتخار اعلام میکنیم که مجموعه آلوین پلاست محصولات خود رابه صورت عمده به سراسر کشور ارسال می نماید.
شما خریدار گرامی از هرکدام از استان های ایران عزیز می باشید می توانید برای خرید اطلاع از قیمت با مشاورین ما در مجموعه آلوین پلاست در تماس باشید و یا نام ونام خانوادگی خودرا در فرمی که در انتهای صفحه است قرار دهید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *