پخش سفره یکبار مصرف

پخش سفره یکبار مصرف و کیسه فریزر رولی و کیسه زباله رولی در کرج به قیمت تولیدی توسط نمایندگی فروش این مجموعه در استان البرز انجام میپذیرد. سه محصول بسیار پرمصرف پلاستیکی که از مواد اولیه درجه یک و درجه دو تهیه میشوند ، جهت ارائه به مشتریان گرامی در حجم خرده و عمده عرضه میگردد. این سه محصول که عمدتا مصارف خانگی و اداری دارند ، حتی از نایلکس دسته دار هم فروش بیشتری دارند و متقاضیان این دسته از کالاها روز به روز در حال افزایش است. ما برای کم کردن هزینه های خریداران کرجی عزیز دو دستگاه رول به رول و طاقه زن را در این شهر قرار داده ایم تا کرایه باری که مشتریان میپردازند ، به حداقل برسد. در ادامه به مشخصات هر کالا و همچنین پخش سفره یکبار مصرف و نایلون فریزر رولی و فله خواهیم پرداخت.

کیفیت و مشخصات محصولات

سفره یکبار مصرف
80 درصد کربن در این محصول بکار رفته و شفافیت و چاپ بسیار باکیفیتی دارد. این محصول آسان مصرف بصورت یک متر در یک متر پرفراژ دارد و حدود 40 متر نیز طول رول میباشد. سفره های یکبار مصرف این مجموعه قیمت بسیار مناسبی دارد و در سه رنگ مختلف و به صورت 30 عددی در کارتن عرضه میشوند.

پخش سفره یکبار مصرف

کیسه فریزر رولی
از مواد اولیه صد در صد بهداشتی و درجه یک تولید شده و دوخت و کشسانی خوبی دارد. این محصول در اندازه 25*35 موجود میباشد و وزن هر برگ آن یک گرم است. ضمن اینکه هر رول 200 گرم و تعداد 200 برگ نیز در هر رول میباشد. نکته حائز اهمیت کارتن محصول است که شما هم میتوانید رول را از داخل کارتن بیرون آورده و استفاده کنید و هم میتوانید از قسمت تعبیه شده بر روی کارتن جهت بیرون آوردن هر برگ کیسه فریزر استفاده نمایید.

پخش سفره یکبار مصرف
کیسه زباله رولی
از مواد درجه یک تولید شده و ضخامت نسبتا کم با کشسانی و دوخت مستحکمی دارد. این کیسه پلاستیکی در رنگ های آبی ، قرمز و مشکی تولید میشود و در اندازه های 55*75 ، 55*85 و 70*90 موجود میباشد. کیسه زباله های رولی ما نیز بصورت کارتن دار و بدون کارتن عرضه میشوند. طبیعتا مدل بدون کارتن آن قیمت پایینتری دارد و البته مدل کارتن دار به خاطر آسان مصرف بودنش ، راحتی بیشتری را برای استفاده کننده خواهد داشت.

پخش سفره یکبار مصرف

پخش سفره یکبار مصرف و کیسه فریزر و زباله رولی بصورت سفارشی

چنانچه بخواهید این کالاها را در ابعاد ، طرح اختصاصی و کیفیت سفارشی خودتان دریافت کنید ، این امکان برای ما فراهم میباشد.
اما در مدت کوتاهی که شروع به فعالیت تولید در کرج کرده ایم ، تمامی خریداران علاقه به خرید مدل آماده آنها را نشان داده اند.
شما اگر بنکدار یا خرده فروش هستید میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید و این محصولات را درب کارخانه و یا درب فروشگاه خودتان از ما دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *