یکی از محصولات پلاستیکی که امروزه با کاربرد چشمگیری، بخصوص در منازل همراه بوده؛ کیسه فریزر می باشد که انواع میوه، سبزی و مواد غذایی دیگر را داخل آن گنجانده و درون یخچال یا فریزر قرار می دهند، یا حتی خواربار فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی جهت عرضه محصولات خود هم از این کیسه کاربردی؛ استفاده می نمایند. اما یکی از بهترین انواع این کیسه که بسیار آسان مصرف می باشد؛ کیسه فریزر چسبی است که بعد از استعلام نرخ کیسه فریزر فوق می توانید آن را سفارش دهید.

نرخ کیسه فریزر چسبی

انواع مدل های مختلف کیسه فریزر

انواع مدل های مختلف کیسه فریزر یکی از محصولات کاربردی که هم کار خانم های خانه را راه انداخته و هم یاری رسان مشاغل فروشگاهی بوده و به عرضه بهتر محصولات، بخصوص محصولات فله ای، منجر شده است؛ کیسه فریزر می باشد که دارای جنس پلاستیکی بوده و از آن برای بسته بندی محصولات غذایی خانگی می توان بهره برد و محصولات فروشگاهی دارای مقادیر کم هم به راحتی داخل این کیسه جا شده و قابل عرضه و فروش خواهند بود.

بنابراین می توان این کیسه را از اهمیت بالایی برخوردار دانست که اگر نباشد؛ بی شک کارهای زیادی دچار اختلال خواهند شد؛ اما در ادامه می خواهیم تا به معرفی انواع مدل های کیسه فریزر پرداخته و شما را با این محصول، بیشتر آشنا نماییم که عبارتند از:

  1. کیسه فریزر کارتنی چسبی: این کیسه به صورت کارتنی ارائه گردیده و نحوه استفاده آن هم بدین صورت است که با استفاده از چسب پشتی کیسه می توان آن را به یخچال یا کابینت چسباند و در مواقع نیاز دسترسی سریعی به آن داشت.
  2. کیسه فریزر جعبه ای: کیسه های پرفراژ داخل جعبه جای گرفته و مانند دستمال کاغذی می توان آنها را به راحتی از جعبه درآورد و استفاده نمود.
  3. کیسه فریزر رولی: این کیسه ها هم داخل جعبه، اما به شکل رولی قرار داشته و با چرخاندن سریع رول می توان کیسه را از محل نقطه چین، خیلی آسان جدا کرد.

توزیع کیسه فریزر چسبی محکم

توزیع کیسه فریزر چسبی محکم از بین مدل های متنوع کیسه فریزر، محصولی که توانسته بیشترین درصد رضایت را در بین مصرف کنندگان به دنبال داشته باشد؛ کیسه فریزر چسبی است که دیگر نیاز به گشتن آن داخل کشوی کابینت نبوده و با چسباندن این کیسه به هر کجای آشپزخانه می توان سریع تر از همیشه کیسه را برداشت و از آن برای امور مختلف بهره برد.

همچنین از قابلیت های خوب این کیسه بخواهیم بگوییم؛ می توان عنوان داشت که کیسه فریزر چسبی محکم بوده و چسب آن پس از چسبیدن، به راحتی جدا نخواهد شد؛ حال با همه این اوصاف اگر تصمیم به تهیه این محصول گرفته اید؛ می توانید همین حالا اقدام نمایید؛ چرا که توزیع کیسه فریزر چسبی مقاوم به صورت مستقیم میسر گردیده و امکان تهیه کیسه فریزر چسبی ارزان را خواهید داشت.

1 دیدگاه

  • سایتتون خیلی جامع و خوبه و تونستم خرید مناسبی داشته باشم. با تشکر از سایت خوب شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *