کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی بیشترین نوع نایلکس های پلی اتیلنی مخصوص جمع آوری و تفکیک زباله میباشد. جنس این کیسه زباله ها بسیار مرغوب است و حالتی که برای جدا کردن هر برگ از آن در نظر گرفته اند، به صورت آسان مصرف است.از این جهت که استفاده از این محصول بسیار ساده است، افراد زیادی از آن استفاده میکنند و پر مصرف ترین نوع کیسه زباله میباشد.

کیسه زباله رولی

 

کاربرد اصلی کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی

 

دلیل اصلی اینکه چرا کی پرتقاضا است و نمیتوان به راحتی آن را از سبد خرید خانواده ها کنار زد، صرف کمتر زمان و مکان نگهداری آن است.
بسیاری از افراد هستند که در محل کار زمان کافی برای جدا کردن و جای زیادی هم برای نگهداری کیسه زباله های غیر بسته بندی ندارند و قطعا مصرف آن میتواند کمک زیادی به این افراد کند تا در زمان خود صرفه جویی کنند.
این مسئله در مورد کیسه فریزر ها هم صدق میکند و مردم بیشتر رغبت دارند تا نوع رولی این محصولات را مصرف کنند البته فرق حساسیت مردم در استفاده از این دو محصول، بهداشتی نبودن کیسه زباله به دلیل نوع مواد اولیه که اغلب به صورت بازیافتی است برمیگردد و باید دور از مواد غذایی قرار داده شوند.

انواع ضخامت و سایز کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی

این کیسه ها در ابعاد زیادی تولید و عرضه میشود و سایز های کوچک و متوسط و بزرگ آن در بازار به وفور یافت میشود.
سایزهای کوچکتر مخصوص مکان های کوچک مانند داخل خودرو، سایز متوسط برای خانه ها و مغازه ها و سایز بزرگ هم برای استفاده بیش از ده نفر در یک مکان مورد مصرف قرار میگیرد.
این محصولات در ضخامت های نازک که از لحاظ اقتصادی، صرفه بیشتری نسبت به نوع ضخیم دارد تولید میشوند.ناگفته نماند که هر دو این نایلکس ها از دوخت مناسبی برخوردار هستند اما نوع ضخیم تر در برابر حرارت و کشش وپارگی مقاوم تر است.

پخش عمده کیسه زباله رولی ارزان قیمت

این کالا هم به صورت رولی در داخل جعبه  و هم به صورت رولی بدون بسته بندی موجود است. به هر نوع آنها آسان مصرف نیز گفته میشود که با جدا کردن هر برگ از کیسه ها، بسته بندی به هم نمیریزد و افراد با خیال راحتی آن را استفاده میکنند.
در سالیان اخیر پخش عمده کیسه زباله رولی ارزان قیمت به صورت اینترنتی رواج یافته و مردم در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز میتوانند با ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت های مراکز فروش پلاستیکی اقدام به مشاوره و خرید نمایند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *