مرکز فروش نایلکس دسته رکابی

مجموعه آلوین پلاست به عنوان مرجع معتبر تولید محصولات پلاستیکی و مرکز فروش نایلکس دسته رکابی درجه یک ارزان ، شما را به خرید باکیفیت ترین کالاهای پلی اتیلنی دعوت می کند. اگر شما یک خریدار همیشگی نایلکس دسته دار باشید شاید با درجه یک بودن و همینطور ارزان بودن یک کیسه پلاستیکی رابطه ای را پیدا نکنید اما در این مقاله به محصولاتی خواهیم پرداخت که شما نمونه درجه یک آنها را هم با قیمتی خوب و ارزان تهیه کنید. پیشنهادی که در اینجا به شما میکنیم سالهاست که توسط مدیران فروش شرکت آلوین به خریداران ارائه میشود و‌ تقریبا همه آنها هم از چیزی که دریافت و استفاده کرده اند راضی بوده اند این محصولات شامل نایلکس های رکابی رنگی و همینطور مدل شیری هستند و همه آنها قیمتی به مراتب کمتر از نایلکس رکابی درجه یک شفاف دارند. در ادامه به ویژگی ها و مرکز فروش نایلکس دسته رکابی در حجم تناژ خواهیم پرداخت.

مرکز فروش نایلکس دسته رکابی

آشنایی با انواع نایلکس رکابی درجه یک صادراتی

در قسمت بالا از نایلکس های دسته دار درجه یک ارزان  صحبت کردیم و این پلاستیک های تهیه شده از پلی اتیلن می توانند جایگزینان خیلی مناسبی برای کسانی باشند که باکیفیت ترین کالاها را نمیتوانند بخرند.
شهرستان های بسیار زیادی در سراسر کشور هستند که علاقه ای به پرداخت هزینه های اضافی برای پلاستیک های دسته دار ندارند و ترجیحشان بر این است که نایلکس های رنگی مثل نایلکس آبی ، مشکی ، قرمز ، سبز ، زرد ، نارنجی و حتی شیری را جایگزین مدل بدون رنگ که نرخ‌ خرید آن تحت هر شرایطی بالاست کنند.
نکته ای که بسیار حائز اهمیت است ، افزایش صادرات نایلکس های ارزان قیمت رنگی در سالهای اخیر میباشد کشورهایی مثل افغانستان ، عراق ، ترکمنستان ، آذربایجان ، پاکستان از مهم ترین مشتریان این محصول هستند که سفارشات آنها همواره توسط شرکت های تولیدی ایرانی در حال پیگیریست.

مرکز فروش نایلکس دسته رکابی

ویژگی های نایلکس قلابدار یک کیلویی و هفت کیلویی

نایلکس های قلابدار یا همان دسته رکابی یک‌ کیلویی و هفت کیلویی همان‌ کیسه های دسته دار در سایز های ۲۵×۳۵ و ۵۵×۶۵ هستند که عمده مصرف آنها برای فروشگاه های خرده فروشی است.
این محصولات در هر درجه بندی که باشند از کشسانی فوق العاده و دسته های محکم و مطمئنی برخوردارند ضمن اینکه دو دوخت بودن آنها موجب میشود تا احتمال پارگی یا سوراخ شدن انتهای کیسه به صفر برسد.
به واسطه مواد اولیه تجزیه پذیری که برای تولید آنها استفاده شده بسیار بهداشتی هستند حتی برای قرار دادن مواد خوراکی هم میتوان از آنها استفاده کرد.
نایلکس های یکی کیلو تا دو کیلو‌ و نایلکس های هفت کیلویی تا ده کیلو گرم وزن را می توانند تحمل کنند به شرط آنکه درجه کیفی آنها خوب باشد و از مواد ضایعاتی درجه سه تهیه نشده باشد.

مرکز فروش نایلکس دسته رکابی

کیفیت کیسه دسته رکابی درجه یک شیری سایز بزرگ

دو سایز بزرگ کیسه های دسته رکابی سایزهای ۸۰×۶۵ و ۹۰×۷۵ هستند که به عنوان نایلکس های سایز بزرگ یا غول پیکر شهرت دارند‌.
این دسته از محصولات چون از موادی تهیه میشوند که توان تحمل ۲۰ الی ۲۵ کیلو جنس را در خود داشته باشند ، در مدل شفاف تولید نمیشوند شما میتوانید طرح های شیری ، طوسی ، قرمز ، آبی و مشکی آنها را از مجموعه آلوین تهیه کنید و کیفیت آن را با قرار دادن محصولات مختلف در آن و بلند کردن و همچنین کشیدن دسته های آن بررسی کنید.
این نایلکس ها مخصوص فروشگاه هایی هستند که کالاهای حجیم دارند فروشگاه هایی مثل لوازم صنعتی ، لوازم خانگی ، پارچه و لباس فروشی ها از جمله مهم ترین خریداران نایلکس های دسته دار سایز بزرگ هستند.

مرکز فروش نایلکس دسته رکابی

مرکز فروش نایلکس دسته‌ رکابی در حجم تناژ

آلوین پلاست به عنوان یکی از مراجع معتبر و مرکز فروش نایلکس دسته رکابی این امکان را به شما می دهد تا هر حجمی از محصولات را که مد نظر خریداران باشد را در سریع ترین زمان تهیه و به دست آنها برساند.
کارگاه های تولیدی این مجموعه در شهرهای تهران ، قزوین ، کرج و قم به صورت سه شیفت و با افراد مجرب و متخصصان باسابقه حوزه تولید پلاستیک ، در حال فعالیت است و آمادگی دارد تا انواع نایلون دسته دار شفاف و رنگی را در حجم تناژ و با بهترین کیفیت و قیمت در اختیارتان قرار دهد.

مرکز فروش نایلکس دسته رکابی

تضمین کیفیت از طرف مرکز فروش نایلکس دسته رکابی

شرکت آلوین با ایجاد تنوع در سبد تولیدات خود توانسته گزینه های زیادی را برای خرید در اختیار خریداران قرار دهد تقریبا هر مدل نایلکس دسته دار ، نایلون نانی ، کیسه فریزر چسبی ، کیسه زباله رولی ، سفره و لیوان یکبار مصرف را می توانید از طریق همین شرکت با قیمتی مناسب سفارش دهید.
فروش نایلکس دسته دار در هر حجمی با تضمین کیفیت از طرف شرکت صورت می گیرد و در صورت عدم رضایت از طرف مشتری به راحتی میتوانید آن را عودت دهید.
البته برای اطمینان خاطر مشتریان که اکثرا به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت می کنند ، ابتدا نمونه ای از محصول برای خریدار ارسال میشود و پس از بررسی آن سفارش عمده ثبت میگردد.
برای ارتباط با مدیران و کارشناسان ما تنها کافیست فرم انتهای مقاله را پر کنید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *