مرکز فروش عمده نایلون

مرکز فروش عمده نایلون‌ در تهران انواع پلاستیک های بسته بندی و عریض را در ابعاد و ضخامت های مختلف با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب ‌جهت عرضه در حجم تناژ روانه بازار میکند. نایلون ها امروزه بخش جدایی ناپذیر صنعت کشور شده اند. میزان مصرف این محصولات در کشور به حدی است که روز به روز بر تعداد کارگاه ها و کارخانه تولید نایلون افزوده میشود. فروشگاه ها ، صنایع تولیدی مواد غذایی ، صنایع تولیدی لوازم صنعتی و خودرویی همه از بخش  های مهم مصرف کنندگان نایلون محسوب میشوند. در ادامه این مقاله به تولید انواع پلاستیک در مجموعه و همچنین مرکز فروش عمده نایلون در ابعاد و ضخامت های مختلف همراه با چاپ اختصاصی خواهیم پرداخت.

تولید انواع نایلون عریض و بسته بندی

نایلون از عرض ۱ تا ۱۲ متر: پلاستیک های ساده که مخصوص کارهای کشاورزی ، گلخانه ای و ساختمانی از عرض یک متر تا دوازده متر تک لا و دولا تولید میشوند.
بسیاری فکر میکنند که این نایلون ها در طاقه های دوازده یا ده متری عرضه میشوند درحالی که اینگونه نیست و عرض نایلون نهایتا تا ۳ متر خواهد بود و بر تعداد لایه های نایلون اضافه‌ میشود.
به طور مثال نایلون گلخانه در عرض ۱۰ متر بصورت طاقه های ده متری پنج لایه تولید میشوند.
ضمن اینکه این دسته از پلاستیک های پلی اتیلنی همراه با افزودنی هایی خاص از جمله uv , anti baktri ,ir , eva , anti fog و ….. متناسب با شرایط استفاده آماده مصرف خواهند شد.

مرکز فروش عمده نایلون

نایلون شیرینگ حرارتی : نایلون شیرینگ حرارتی که در ۹۰ درصد موارد بصورت روده ای درخواست داده میشوند جزو شفاف ترین و نازک ترین و در عین حال محکم ترین نایلون بسته بندی هستند که بیشتر در صنایع غذایی استفاده میشوند.
معمولا نایلون شیرینگ از عرض ۳۰ سانتی متر الی ۲ متر سفارش داده میشود و محصول ابتدا درون پلاستیک قرار داده میشود و سپس پلاستیک بوسیله دستگاه های حرارت دهنده به سطح محصول می چسبد.

مرکز فروش عمده نایلون

نایلون خیاری : نایلون خیاری کاست دار یکی از پرکاربرد ترین محصولات جهت بسته بندی صیفی جات ، حبوبات و خشکبار است.
ضخامت این پلاستیک ها حدودا ۱۵۰ میکرون در نظر گرفته میشود تا بتواند بیشترین مقاومت ممکن را در برابر فشار و وزن زیاد محتویات داخل تحمل کند.
پلاستیک خیاری به دلیل اینکه مستقیما با محصولات خوراکی تماس دارد ، حتما باید از مواد فود گرید تهیه شده باشد تا از لحاظ بهداشتی خطری مصرف کننده را تهدید نکند.

مرکز فروش عمده نایلون

نایلون استرچ : این نایلون ها در مقایسه با سایر نایلون های دیگر ، نازک تر هستند و قابلیت چسبندگی آنها بسیار زیاد است.
نایلون استرچ که به نایلون پالت بند نیز معروف هستند ، تا سه برابر طول واقعی که در هر رول دارند ، کش می آیند.
یعنی اگر نایلون در هر عرضی ، در طول ۵۰ متر باشد ، می تواند تا ۱۵۰ متر با استفاده از ویژگی که دارد برای امر بسته بندی مصرف شود.

مرکز فروش عمده نایلون

نایلون دسته دار چاپی : نایلون دسته دار رکابی و همچنین نایلون دسته موزی بصورت ساده و همچنین با چاپ اختصاصی شما در انواع رنگ ها و طرح ها قابل تولید میباشند.
از بابت ابعاد محصول هیچ محدودیتی نیست و از نظر چاپ نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص ۶ رنگ این کار امکان پذیر است.
هایپر مارکت یا فروشگاه های لوازم ورزشی و خانگی جزو مشتریان دائمی این نایلون ها هستند.

مرکز فروش عمده نایلون

نایلون زباله : کیسه زباله فله و کیسه زباله رولی دو محصول پرفروش این مجموعه هستند که در هر مکانی جهت جمع آوری و تفکیک زباله های دور ریز استفاده میشوند.
سه سایز پرمصرف این محصول ۵۵×۷۰ ، ۷۰×۹۰ و ۸۰×۱۲۰ است و در رنگ های مشکی و رنگی قابل تولید میباشند.

مرکز فروش عمده نایلون

نایلون حباب دار : نایلون ضربه گیر یا نایلون حبابدار نیز از جمله ضروریات هر محصول که نیاز به بسته بندی دارد محسوب میشود با این تفاوت که بیشتر به عنوان ضربه گیر در کارتن ها ، کیسه ها و حتی پاکت های پستی استفاده میشوند.
کارگاه های تولیدی کوچک معمولا ۵ تا ۱۰ رول بصورت هفتگی و کارخانه های بزرگ صنعتی ۲ تا ۳ تن از این محصولات را مصرف می کنند.

مرکز فروش عمده نایلون

نایلون بسته بندی در ابعاد مختلف: نایلون های با ضخامت بالا و ضخامت کم در ابعاد سفارشی بصورت کاست دار و بدون کاست نیز در این مجموعه برای بسته بندی انواع محصولات صنعتی و همچنین خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند.
تنها ارائه ابعاد و ضخامت به ما کافیست و ما آن را با کیفیتی عالی برای شما تولید خواهیم کرد.

مرکز فروش عمده نایلون

ویژگی های مهم نایلون های این مجموعه

تمام محصولاتی که ارائه شد با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید میشوند و در نتیجه بهترین کیفیت ممکن را خواهند داشت.
کشش ، شفافیت ، دوخت خوب ، عدم بوی بد ، چاپ یکنواخت همه جزو دغدغه های اصلی خریداران داخلی و خارجی این دسته از پلاستیک بسته بندی هستند و ما می توانیم تمام نکات مثبت مد نظر شما را بر روی نایلون پیاده سازی کنیم.
البته چنانچه کیفیت مد نظر شما نباشد و صرفا به دنبال قیمت پایینتر باشید نیز قادر به تولید با استفاده از مواد کندری و درجه دو هستیم.

مرکز فروش عمده نایلون در ابعاد و ضخامت های مختلف

همانطور که در قسمت بالا نیز گفته شد بیشتر محصولات مجموعه ابعاد و عرض های استانداردی ندارند و شما هر اندازه ای که متناسب با شرایط موجود است را به همکاران ما ارجاع داده تا در سریع ترین زمان آن را برای شما تهیه کنیم.
ضخامت نایلون نیز می تواند از ۱۰ میکرون تا ۳۰۰ میکرون در نظر گرفته شود.

مرکز فروش عمده نایلون همراه با چاپ اختصاصی

چاپ اختصاصی یکی از موضوعات مهم در نایلون دسته رکابی ، نایلون دسته موزی ، نایلون شیرینگ حرارتی و نایلون خیاری بسته بندی میباشد.
برای اعمال چاپ اختصاصی یک کلیشه از مدل چاپ مورد نیاز است که اگر قبلا داشته باشید به همکاران ما ارائه می دهید و اگر برای اولین بار است توسط مدیران تولید ما انجام و هزینه آن محاسبه خواهد شد.
عزیزانی که در شهرهای تهران ، کرج و دیگر شهرهای کشور هستید میتوانید برای تمامی اقلام تولیدی که به آنها اشاره شد با ضمانت قیمت و کیفیت ، همکاری خود را با ما شروع کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *