مرکز خرید نایلون دسته دار

آلوین پلاست به عنوان مرکز خرید نایلون دسته دار شفاف بصورت عمده شما را در خرید بهترین و مقرون بصرفه ترین محصولات پلیمری راهنمایی میکند. امروزه هیچ کسب و کار خرده فروشی را نمیتوانید پیدا کنید که احتیاج به کالاهای پلاستیکی نداشته باشد چرا که این دسته جزو مایحتاج ضروری جامعه به حساب می آیند و نبود آنها واقعا مردم و مصرف کنندگان‌ را اذیت خواهد کرد. بعضی از این محصولات مثل کیسه فریزر چسبی یا ساده ، کیسه زباله رولی یا فله ، لیوان ، سفره ، سلفون و ظروف یکبار مصرف ، توسط خرده فروش ها و عمده فروش های هر شهر به مردم فروخته میشوند ولی دسته ای دیگر نیز وجود دارند که خود خرده فروش ها برای ارائه وسایل مورد نیاز مردم به آنها احتیاج دارند. در بازار پلاستیک های قلابدار پلی اتیلنی را به عنوان نایلکس دسته دار یا نایلون دسته رکابی میشناسند و در ادامه به معرفی انواع آن و همچنین مرکز خرید نایلون دسته دار جهت سفارش تناژ خواهیم پرداخت.

مرکز خرید نایلون دسته دار

معرفی انواع کیسه دسته دار فروشگاهی درجه یک

فروش و تولید کیسه های دسته دار فروشگاهی در مدل های مختلفی صورت می پذیرد اگر مبنا را میزان تیراژ را برای این دسته در نظر بگیریم پلاستیک های دسته رکابی یا همان قلابدار پرتیراژ ترین نوع هستند و اصلی ترین دلیل تیراژ بالای کیسه های قلابدار ، قیمت پایین آنهاست.
دیگر مدل پرطرفدار پلاستیک‌ های دسته دار ، مدل دسته موزی یا دسته تقویت میباشد.
این‌ محصولات به لحاظ شکل ظاهری و استحکام در برابر فشار از مدل قلابدار محکم تر هستند ولی چون قیمتشان به نسبت بالاتر است ، همه مشاغل خرده فروشی به دنبال استفاده از آنها نیستند و بیشتر فروشگاه هایی مثل عطر فروشی ها ، پوشاک ، لوازم تحریر ، بدلیجات و…… از آنها استفاده میکنند و یا مدل چاپی آن را سفارش می دهند.
یک طرح دیگر هم از کیسه های دسته دار وجود دارد که به دسته زنبیلی معروف است و در فروشگاه هایی مثل گل فروشی ها ، لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان کاربرد دارد دسته این محصول به دو صورت نخی و پلاستیکی میباشد و دوام و قیمت بالایی نسبت به سایرین داراست.

مرکز خرید نایلون دسته دار

چرا‌ نایلکس شفاف اهمیت زیادی دارد؟

از بین کیسه های پلاستیکی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد ، نایلون دسته رکابی بیشترین میزان فروش را داراست و از بین زیر مجموعه های آن نایلون شفاف بیشترین محبوبیت را دارد.
این کیسه ها تقریبا در همه نوع صنفی از طریق مرکز خرید نایلون دسته دار تهیه و استفاده میشوند و دلیل اصلی مصرف آنها از نظر صاحبان مشاغل ، کیفیت بالا از لحاظ ظاهری و دوام ، تعداد بالا در هر کیلو و در دسترس بودن آن است نایلون ها و نایلکس دسته رکابی شفاف در همه شهرهای کشور تولید میشوند و همه عمده فروشی ها میتوانند به هر میزان که به این کالا احتیاج دارید ، به سرعت برایتان فراهم کند.

علت بالا بودن نرخ پلاستیک رکابی رنگی اعلا

بسیاری از افراد به محض شنیدن نام نایلون های رکابی رنگی مثل قرمز ، آبی ، مشکی ، زرد ، گمان میکنند که قرار است با محصولی ارزان و با کیفیتی نه چندان خوب مواجه شوند.
این تفکر کاملا غلط است ، مجموعه آلوین که یکی از مراجع و مرکز خرید نایلون دسته دار است ، انواع کیسه های دسته دار را در رنگ های پرتقالی ، زرد و حتی صورتی با مواد درجه یک یا  اصلاحا گرید یک پتروشیمی تولید میکند.
اگر باز هم فکر می کنید کالاهایی که ذکر شد تنها مختص صادرات هستند ، بازهم در اشتباهید چون نیمی از تولیدات پلاستیک های درجه یک رنگی کارخانه ها در داخل به فروش میرسد.
شما در زمان مشاهده و تست آنها در واقع نایلکس دسته دار شفاف که تنها یک رنگ عالی خورده را در دست گرفته اید پس از تعداد بالای آن در هر کیلو ، کیفیت عالی و قیمت بالای آن هم مطمئن باشید.

مرکز خرید نایلون دسته دار

ابعاد سفارشی خریداران نایلون رکابی ساده

نایلون های رکابی ساده به صورت استاندارد در شش اندازه ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ تهیه میشوند و اکثر خرده فروشی ها هم از همین سایزهای استاندارد برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کنند.
اما اگر کسی قصد خرید عمده نایلکس دسته دار را داشته باشد ، طبیعتا قدرت مانور بیشتری دارد و حتی می تواند اندازه های سفارشی خود را روی محصول اعمال کند.
چنانچه شما بخواهید سفارش این محصول را در اندازه های دلخواه بدهید ، تنها کافیست با مشاوران ما در مرکز خرید نایلون دسته دار و با واحد فروش تماس بگیرید تا ابعاد خود را اعلام کنید.

معرفی مرکز خرید نایلون دسته دار کیلویی ارزان

بهترین مراکز خرید هر کالایی ، آنهایی هستند که بیشترین تنوع را دارند و اینگونه می توانند همه دغدغه های مشتریانشان را پوشش دهند.
مجموعه آلوین به عنوان مرکز خرید نایلون دسته دار ، با ایجاد چندین طرح اضافه در هر دسته از محصولات تنوع قیمتی خوبی را بوجود آورده تا خریداران حتی اگر یک مدل خاص ، مثلا نایلون یا نایلکس رکابی شفاف را میخواهند ، حداقل با سه مختلف از آنها که از لحاظ قیمتی با بکدیگر تفاوت دارند ، مواجه شده و قدرت تصمیم گیریشان نیز بهتر شود.
ارزان بودن محصولات دغدغه بسیاری از مشتریان است پس لازمه رضایت مردم از یک شرکت تولیدی ، کیفیت و قیمت مناسب اقلام تهیه شده میباشد.

مرکز خرید نایلون دسته دار

بهترین مرکز خرید نایلون دسته دار جهت سفارش تناژ

یکی دیگر از چیزهایی که در زمان مراجعه به مراجع سفارش گیرنده کالاهای پلی اتیلنی باید از آن مطمئن شوید این است که آیا آن کارخانه یا کارگاه می تواند کاملا نیازهای شما را از بابت تامین سفارشات تناژ برآورده کند یا خیر.
اگر در زمان کمی چند تن محصول را میخواهید ، پس نمیتوانید با هر شرکت تولید کننده ای وارد همکاری شوید بلکه باید با معتبرترین ها و بروز ترین تولیدی ها ارتباط بگیرید تا بتوانند سریعا سفارش شما را تحویل بدهند.
ضمن اینکه برای پیشبرد هر چه بهتر فرآیند خرید ، بهتر است مراکز خریدی که به صورت آنلاین و شبانه روزی فعالیت دارند را انتخاب کنید تا در صورت وقوع کوچکترین مسئله ای ، به سرعت رفع مشکل شود.
جهت مشاوره رایگان میتوانید فرم زیر را پر کرده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *