کیسه زباله رولی

مرکز تولید کیسه زباله رولی لندنی ۲۲۰ عددی آلوین پلاست شما را به خرید باکیفیت ترین‌ محصولات پلاستیکی با مناسبترین قیمت دعوت میکند. نایلون های تفکیک مواد ضایعاتی بازیافتی امروزه خیلی بیشتر از گذشته مورد توجه دولت ها و ابرکارخانه ها است و به آن به چشم یک سرمایه نگاه میشود. کشور ما هم در دهه های اخیر با آموزش دادن نکات درباره چگونگی نحوه جداسازی هر نوع زباله ای به مردم، سعی در بهره برداری بهتر از این سرمایه دارد و انواع کیسه زباله رولی یا کیسه زباله فله در طرح های مختلف به انجام هر چه بهتر این کار کمک شایانی کرده است. در ادامه این مقاله به نحوه تهیه، کاربرد و همچنین سفارش مستقیم این کالا از درب کارخانه خواهیم پرداخت.

کیسه زباله رولی

مواد اولیه برای تهیه انواع کیسه زباله رولی

برای تهیه کیسه زباله رولی نیازمند مواد اولیه پلیمری هستید که این مواد توسط شرکت های پتروشیمی تولید میگردد.
پلیمر مورد استفاده در تولید نایلکس زباله پلی اتیلنی می باشد که بسته به ضخیم بودن و چند لایه بودن نایلون از انواع سبک و سنگین یا خطی و فیلمی استفاده می شود.
نکته بسیار حائز اهمیت برای تهیه نوع پلیمر مورد استفاده این است که در ابتدا مشخصات محصولی که قرار است ساخته شود را مشخص کنیم در مرحله بعد براساس ترکیب مواد و فرمول تولید، اقدام به خرید مواد اولیه می کنیم.
در خط تولید نایلکس زباله جهت رنگی کردن کالا از مستربچ رنگ استفاده می گردد که انتخاب رنگ هم بسته به میزان تولید متفاوت خواهد بود.
برخی از کیسه های زباله را با مواد  بازیافتی هم تهیه می کنند که این محصول از لحاظ کیفیت نسبت به کیسه هایی که با مواد اولیه تولید می شوند درجه کیفی پایین تری دارند.

تجهیزات مورد نیاز برای تولید کیسه زباله رولی

راه اندازی خطوط تولید هر کالایی نیازمند یک زنجیره از دستگاه ها و تجهیزاتی است که به کمک هم، موجب تهیه آن میشود در اینجا به بررسی این دستگاه ها به طور خلاصه خواهیم پرداخت.
اما قبل از آن باید به این نکته توجه داشته باشیم که این وسایل برای تولید انواع نایلون، نایلکس، کیسه فریزر و زباله استفاده میشود و تنها مختص یک نایلون یا محصول خاصی نیست.
این تجهیزات عبارتند از:
دستگاه میکسر یا همزن
پمپ هوا یا کمپرسور
دستگاه تولید نایلون
دستگاه دوخت نایلون
دستگاه پرفراژ کیسه
دستگاه بسته بندی کننده نایلون
هر چه قدر مدل جدید و مدرن تری از این تجهیزات را برای خطوط تولید خودتان داشته باشید قطعا بازدهی و بهره وری بیشتری نیز خواهید داشت.

کیسه زباله رولی

مشابهت و تفاوتهای کیسه زباله رولی لندنی با الوان

در اینجا به تفاوت های نایلون های آشغال رولی لندنی با الوان خواهیم پرداخت.
کیسه های رولی الوان از چهار سایز و رنگ های متنوع مثل مشکی ، سبز ، زرد و آبی برخوردار هستند اما کیسه زباله لندنی تنها در سایز ۷۰×۹۰ و فقط در رنگ مشکی در بازار به فروش میرسند.
کیسه زباله ضخیم در تعداد برگ های مختلف هم در هر دو به وفور تولید و پخش میشود حتی دوخت آنها مثل هم است اگر نوع معمولی یا رول دار بخواهید دارای دوخت خطی و ستاره ای است و اگر کیسه زباله بند دار بخواهید، از دوخت بغل برخوردار است.
پس بیش از تفاوت، مشابهت های زیادی در هر دو وجود دارد ولی مهم ترین چیزی که این دو را از هم جدا میکند رنگ آنها است.
کیسه زباله مشکی در اصطلاح بازاریان به لندنی شهرت دارد و الوان همان نوع رنگی که شامل آبی، سبز، زرد، بنفش است میشود.
تفاوت بعدی در فروش حجم های سنگین آنها است که معمولا کمتر پیش می آید مصرف کننده ای چندین بسته از نوع الوان را تهیه و در منزل خود نگه دارد و‌ بیشتر مردم اگر هم قصد خرید چندین بسته را داشته باشند.
نوع مشکی را ترجیح میدهند این کار در فروش کلی این محصولات هم تاثیر زیادی گذاشته است و همواره میزان عرضه نایلون آشغال لندنی بیشتر از الوان بوده است.

کاربرد و مزیتهای کیسه زباله رولی نرم

هر چه این نایلکس ها نرم تر باشد و حالت کشسانی خوبشان را حفظ کنند، برای مصرف کننده ساده تر و بهتر خواهد بود خصوصا در زمان قرار دادن این نایلون ها در سطل زباله، نرمی آن باعث خواهد شد تا علاوه بر خوب چسبیدن به سطوح سطل، بستن درب نایلکس راحت تر و مطمئن تر انجام شود.
ضمن اینکه نرم بودن این کیسه ها در بیشتر مواقع شفافیت رنگ‌ نایلون را بالاتر برده و بوی بد را هم از آن دور میکند در واقع نایلون هیچ‌ بوی خاصی در حالت نرم بودن ندارد و‌ اگر هم پیش بیاید، در زمان پر بودن کیسه آشغال خواهد بود.
این خاصیت برای مکان هایی مثل منازل، ادارات، رستوران ها، بیمارستان ها خیلی مهم است و بیشتر کاربرد این محصول هم در همین مکان ها است.
شما میتوانید از طریق این مجموعه تولیدی‌ و توزیع، بهترین و‌باکیفیت ترین نایلکس های پلی اتیلنی را با مناسبترین قیمت سفارش دهید.

کیسه زباله رولی

نحوه بررسی کیفیت در زمان خرید اینترنتی نایلون زباله

امروزه درصد بسیار بالایی از معاملات کیسه زباله رولی در حجم های کم و حتی عمده از طریق غیر حضوری و اینترنتی انجام میشود و برای خیلی از خریداران در نقاط دور دست کشور که تا به حال چنین سفارشاتی نداشته اند ممکن است سوال باشد که چگونه باید از مرغوبیت کالا مطمئن شوند.
ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که وقتی شما با یک شرکت تولیدی با برند معتبر کار میکنید چندان نباید از کیفیت محصول نگرانی داشته باشید چون که متولیان یک‌ کارخانه که سالها زحمت و‌ اعتبار یک‌ برند را حفظ و‌ بالا برده اند با عرضه محصول بی کیفیت خود را زیر سوال نمیبرند.
ولی برای اطمینان بیشتر‌ در زمان خرید غیر حضوری، میتوانید از مسئول فروش کارخانه درخواست فیلم چکاب ‌کالا را بکنید.
این روش بسیار مرسوم است و همه تولیدی ها یک‌‌ نسخه از بررسی درجه کیفی هر یک قلم‌ محصول را برای ارائه به مشتریان خود دارند.
همینطور میتوانید از مسئول فروش شرکت نمونه بار در حجم بسیار کم‌ هم تقاضا کنید تا پس از بررسی اقدام‌ به سفارش عمده کنید.

سفارش مستقیم کیسه زباله رولی از مراکز تولیدی

برای تهیه عمده این محصولات با مناسب ترین قیمت بهتر است که مستقیما با شرکت های تولید و عرضه کننده ارتباط گرفته و‌‌ کالاهای مد نظرتان را همراه با قیمتی که برای معامله و نرخ محصول در نظر گرفته اید به تولید کننده ارائه کنید.
پیشنهادی که به خریداران عزیز داده میشود.این است که هیچ وقت تنها به دنبال کیسه فریزر رولی یا کیسه زباله رولی با کمترین نرخ نباشید و همیشه علاوه بر قیمت، درجه کیفی محصولات را هم مورد ارزیابی قرار دهید چون شرکت های زیادی در چند سال گذشته تاسیس شده اند و متاسفانه تنها ملاک و معیار تولیدات آنها قیمت بوده و مشتریان را حسابی پشیمان کرده اند.
مطمئن ترین راه خرید مستقیم از مراکز تولیدی، از طریق سایت های برند دار آنها است که مدیران فروششان را همه روزه و در هر ساعتی برای مشاوره و پاسخگویی به مشتریان فعال گذاشته اند و با ارائه بهترین سرویس دهی و خدمات رسانی، رضایت حداکثری مشتریانشان را جلب نموده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *