مشتریان گرامی تمامی مراکز عمده می توانند کیسه فریزر استاندارد نیلی شما را خریداری کنند. شایان ذکر است همکاران پر تلاش شرکت ما توانایی تولید و عرضه محصولات متنوع در این زمینه از جمله انواع کیسه فریزر در سایز ها و رنگ های متنوع را دارند که انواع آن به شرح زیر می باشد. کیسه فریزر یکی از محصولات ضروری برای هر خانواده است که مصرف آن بسیار بالاست. از این رو مردم تمایل بیشتری به خرید کیسه های فریزر در حجم بالا دارند تا در مدت زمان کوتاهی دوباره خریداری نکنند. در واقع تعداد زیادی نمایندگی فروش کیسه فریزر در سراسر کشور وجود دارد که تعداد کیسه های فریزر را به فروش می رسانند.

مرجع فروش کیسه فریزر استاندارد نیلی

ویژگی های بارز انواع کیسه فریزر استاندارد

ویژگی های بارز انواع کیسه فریزر استاندارد انواع کیسه فریزر نیلی می توانند هر نوع غذایی را برای مدت طولانی بدون خراب شدن نگهداری کنند. کیسه های فریزر به غذا آسیبی نمی رساند. بسیاری از کیسه های فریزر کیلویی مورد استفاده باید دارای ویژگی های زیادی باشند که به شرح زیر است:

  • ساختار کیسه فریزر از مواد پلاستیکی بسیار محکم ساخته شده است، بنابراین در هنگام قرار دادن مواد غذایی پاره نمی شود. متأسفانه بسیاری از کیسه های فریزر موجود در بازار کیفیت پایینی دارند و در صورت قرار دادن مواد غذایی دارای اضافه وزن به راحتی پاره می شوند.
  • کیسه های فریزر باید دوخت مناسب داشته باشند. گاهی اوقات می بینید که اگرچه مقدار غذا کم است و سنگین نیست، اما غذا بعد از گذاشتن باز هم پاره می شود که دلیل آن دوخت نادرست کیسه فریزر است.
  • ترکیب کیسه فریزر بسیار مهم است باید مواد خوب انتخاب شود در صورت عدم انجام این کار باعث انتقال مواد سمی و سموم به داخل غذا می شود.
  • کیسه های فریزر شفاف بهتر از کیسه های رنگی هستند و برخی افراد از کیسه های فریزر رنگی استفاده می کنند. اما رنگ کیسه فریزر یکی از کاستی های آن است این رنگ کیسه فریزر به مرور زمان باعث ایجاد مسمومیت غذایی در آن می شود.
  • کیسه های فریزر دارای اندازه های استاندارد هستند. کیسه های فریزر اندازه مشخصی دارند و باید مراقب باشید که فریب بزرگتر یا کوچکتر بودن برخی از کیسه های فریزر را نخورید.
  • کیسه های فریزر را می توان با قیمت های مناسب خریداری کرد. لازم به ذکر است که برای هر عنوان قیمت بالایی برای کیسه های فریزر نخواهیم پرداخت.

دسته بندی کیسه فریزر از نظر ضخامت

دسته بندی کیسه فریزر از نظر ضخامت کیسه فریزر ضخیم نیلی در بسته بندی های مختلف موجود می باشد. می توان گفت بسته بندی پاکت نامه ابتدایی ترین شکل بسته بندی است. امروزه برای سهولت و سهولت استفاده، بسته های متنوعی با کاربری آسان برای این محصول طراحی و تولید شده است که می توان به انواع تقویم، رول و جعبه اشاره کرد. کیسه های فریزر را می توان به صورت دسته ای و بدون بسته بندی نیز تهیه کرد. کیسه های فریزر بر اساس ضخامت به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

  • 25*18
  • 30*20
  • 32*22
  • 34*24
  • 35*25

کیسه فریزر بهداشتی نیلی به صورت شفاف و بی رنگ تولید می شوند. اگرچه امکان تولید کیسه فریزر رنگی با افزودن مستربچ رنگی وجود دارد، اما رنگ کیسه فریزر یکی از معایب آن است. زیرا ممکن است رنگ کیسه فریزر در نهایت وارد بافت مواد غذایی شده و آن را سمی کند. خرید کیسه فریزر یکی از ملزومات اولیه هر خانواده است که عمدتا برای بسته بندی مواد غذایی در یخچال استفاده می شود، بنابراین کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز به رعایت افراد معتبر دارد.

مرکز تامین علاوه بر کیفیت کیسه فریزر، انواع بسته بندی و انواع محصولات نیز یکی از مواردی است که امروزه توسط عرضه کنندگان به روش های مختلف اجرا می شود، اما به طور کلی انواع کیسه فریزر شامل نمونه های زیر می باشد.

  • کیسه های فریزر رولی: در این روش بسته بندی کیسه های فریزر با تعداد مشخصی نوار بلند دور یک رول پیچیده می شود که به راحتی قابل جدا شدن و استفاده است. از آنجایی که کیسه های فریزر رولی استفاده و حمل آسانی دارند، امروزه بیشترین مشتری را در بازار دارند.
  • کیسه فریزر نایلونی: کلاسیک ترین بسته بندی این کیسه فریزر ممکن است این باشد که کیسه تا شده و در بسته بندی نایلونی قرار می گیرد و استفاده از محصول را برای مخاطب سخت می کند.
  • بسته بندی کیسه فریزر: شباهت این بسته مانند دستمال کاغذی است که برای استفاده مداوم به راحتی از جعبه جدا می شود.

اطلاعاتی جامع درباره انواع کیسه فریزر

اطلاعاتی جامع درباره انواع کیسه فریزر کیسه فریزر نیلی ارزان مختلفی در بازار وجود دارد. کیسه های فریزر به صورت بسته بندی، فله، رول، استیکر و جعبه با کاربردهای مختلف موجود می باشد و قابل استفاده در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها می باشد. توزیع کنندگان کیسه فریزر کارخانه ها و شرکت ها هستند که این محصولات با توجه به نوع و کیفیت برند خود در ایران توزیع و حتی به خارج از کشور نیز صادر می شوند. اگر به دنبال قیمت عمده و حراج کیسه فریزر هستید، حتما به نمایندگی مراجعه کنید تا علاوه بر خرید عمده کیسه فریزر، قیمت مناسب محصول را نیز بیابید.

کیسه فریزر باید از مواد پلاستیکی محکم ساخته شده باشد تا مواد غذایی بدون پارگی برای مدت طولانی نگهداری شوند. دوخت کیسه فریزر نیز مهم است زیرا وزن نسبتاً زیاد مواد غذایی در کیسه فریزر باعث پارگی آن از ته نمی شود. مواد به کار رفته در کیسه فریزر بسیار حائز اهمیت است، زیرا در صورت استفاده نامناسب از مواد در هنگام تهیه کیسه فریزر، به مرور زمان مواد سمی و شیمیایی وارد کیسه فریزر می شود.

کیسه های فریزر باید سفید و شفاف باشند و از کیسه های فریزر رنگی استفاده نشود؛ با گذشت زمان پلاستیک های رنگی رنگ و ترکیبات خود را وارد غذا می کنند. کیسه های فریزر چسب را می توان به راحتی برای سرامیک های خانگی و خانگی استفاده کرد. برچسب باز کردن یخچال در پشت به سرامیک یا مکان های پرکاربرد چسبانده می شود و سپس می توانید دانه ها را خارج کرده و بدون کیسه فریزر پخش کنید.

عرضه کنندگان انواع کیسه فریزر استاندارد نیلی

عرضه کنندگان انواع کیسه فریزر استاندارد نیلی در حال حاضر روش های مختلفی برای فروش کیسه فریزر وجود دارد مانند خرید کیسه فریزر از طریق شرکت های پخش، نمایندگی های پخش عمده، بانک های محصولات پلاستیکی و تولیدکنندگان کیسه فریزر که نحوه خرید آن از هر فردی متفاوت است. اگر تعداد کمی از خریداران محصولات پلاستیکی ما هستید، توصیه می کنیم با یک توزیع کننده واقع در نزدیکی محل خود تماس بگیرید.

اما اگر مشتری اصلی محصولات ما هستید، خرید آنلاین از این وب سایت راهی راحت و ساده است. شایان ذکر است که این مراکز برای خرید عمده شما تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است که برای این امر می توانید سریعا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *