کیسه فریزر رولی ساده یکی از معمولی ترین محصولاتی است که برای نگهداری مواد غذایی در یخچال و فریزر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و این مدل از کیسه ساختار ظاهری تفاوتی از نظر بسته بندی با انواع مدل های دیگر این محصول دارد و استفاده از آن در آشپزخانه می تواند بسیار راحت باشد؛ عرضه کننده این کیسه فریزر اقدام به ارائه بهترین های آن نموده است و با قیمت ارزان و کیفیت تضمینی این محصول را می‌تواند برای فروشگاه های عرضه محصولات یکبار مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سوپرمارکت ها تامین کند.

مجموعه عرضه یک کیسه فریزر رولی ساده

مقایسه کیسه فریزر ضخیم و نازک

مقایسه کیسه فریزر ضخیم و نازک کیسه فریزر محصولی نگهداری مواد خوراکی و سبزیجات است که به دلیل داشتن ضخامت کم شهرت دارد با این وجود این محصولات از نظر ضخامت با همدیگر ممکن است دارای تفاوت هایی باشند که باعث تمایز آنها یکدیگر می شود؛ بهترین این کیسه فریزرها از ضخامت مناسب برخوردار بوده و در عین حال دارای خاصیت کششی است که این خاصیت در انواع ضخیم و نازک می تواند با همدیگر متفاوت باشد.

کیسه فریزر ضخیم بیشتر شامل انواع زیپ دار این محصول می‌شود که ممکن است بیش از دو برابر کیسه فریزر های معمولی باشد و انواع نازک این محصول نیز وجود دارند که کارایی بیشتری دارند چون برای نگهداری همه مواد غذایی مناسب نیستند و ممکن است بر اثر فشار اندکی پاره شوند بنابراین بین این دو کیسه فریزر می تواند تفاوت زیادی وجود داشته باشد.

این محصولات اگر در جای مناسب مورد استفاده قرار گیرد می توانند کارایی بیشتر و بازده اقتصادی مناسب تری را داشته باشند به عنوان مثال استفاده از کیسه فریزرهای نازک برای نگهداری محصولات پروتئینی می‌تواند بسیار مناسب باشد زیرا این محصولات آسیبی به کیسه وارد نمی‌کند اما استفاده از آنها برای نگهداری سبزی گزینه مناسبی نیست زیرا ممکن است که ساقه تیز سبزی باعث پاره شدن این کیسه ها شود.

کیسه فریزر نازک بیشتر به شکل رولی زیر ارائه می شود برای نگهداری انواع سبزی ها می تواند کاربرد بهتری داشته باشد و به این ترتیب این محصول خاص و ویژه می‌تواند با کارایی فوق العاده ای که دارد نقش هر چه بهتر برای نگهداری مواد غذایی نقش ایفا کند.

از ویژگی‌های این کیسه ها این است که از نظر قیمت تفاوت چندانی با همدیگر را ندارند و اصولا همه انواع کیسه فریزر از دسته محصولات بسته بندی بسیار ارزان قیمت به شمار می‌روند که در دو نوع ضخیم و نازک تفاوت نرخ اندکی دارند و این مسئله باعث برتری یکی بر دیگری نمی گردد چون هر یک از آنها می‌توانند در مورد مشخصی برای بسته بندی به کار روند.

چه نوع کیسه فریزر مناسب تر است؟

اینکه چه کیسه فریزری مناسب‌تر است رابطه مستقیمی با نوع کاربردی دارد که از آن کیسه فریزر انتظار می‌رود و همان طور که گفته شد هر یک از اینکه فریزر ها در انواع ضخیم و نازک می تواند برای نگهداری محصولات مختلف و متفاوت مورد استفاده باشد با این وجود در همه انواع کیسه ها آنچه که اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد مرغوب بودن ماده اولیه است در غیر این صورت استفاده از هیچ یک از آنها چه در نوع ضخیم و چه در نوع نازک مناسب نیست.

منظور از مرغوب بودن ماده اولیه عدم بازیافتی بودن آن است و درجه خلوص آن بالا باشد؛ این ماده اولیه پلی اتیلن در شکل‌های گرانولی است و با نگاه کردن به ظاهر اگر آنها می‌توان کیفیت بالای آن را تشخیص داد بنابراین چنانچه کیفیت این گرانول ها عالی باشد می‌توان انتظار داشت که محصول به دست آمده از آنها نیز کیفیت مناسبی باشد و چنانچه از نوع درجه ۲ و بازیافتی باشد نمی‌توان انتظار داشت که کیسه از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار شود.

در کنار کیفیت ماده سازنده این کیسه ها آنچه که باعث مناسب تر شدن کیسه می‌شود ابعاد آن است و این محصول به طور معمول در ابعاد ۲۵*۳۵ سانتی متر ساخته می‌شود اما ابعاد متفاوت تری از این محصول نیز وجود دارد به عنوان مثال در نوع زیپ دار این کیسه فریزر سایزهای کوچک و بزرگ آن نیز دیده می شود که هر یک می توانند برای نگهداری محصولات غذایی مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

در انتخاب کیسه فریزر باید نهایت دقت انجام شود که همه خصوصیات مطلوب یک محصول درجه یک را دارا باشد به این معنی که این محصول بهداشتی باشد و لازمه بهداشتی بودن آنها عدم تشکیل شدن آن از مواد بازیافتی است؛ بهداشتی بودن این محصول اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد چون به طور مستقیم با مواد خوراکی در تماس است و چنانچه کیفیت لازم را نداشته باشد ماده مواد شیمیایی موجود در آن می‌تواند به غذا رسوخ کند و به این ترتیب احتمال بروز سرطان را در افرادی که از این غذاها استفاده می‌کنند افزایش دهد.

معرفی مشخصات کیسه فریزر بسته بندی

معرفی مشخصات کیسه فریزر بسته بندی کیسه فریزر بسته بندی از جمله محصولاتی است که می‌تواند برای بسته بندی مواد غذایی و قرار دادن آنها در یخچال مورد استفاده قرار بگیرد؛ این کیسه فریزر نسبت به انواع کیسه های نایلونی ضخامت فوق‌العاده کمتری دارد و اغلب در ابعاد کوچک نیز تهیه می‌شود به طوری که برای بسته بندی حجم کمی از مواد خوراکی و غذا ها مناسب می باشد.

مشخصات این کیسه فریزرها می تواند از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تا اندازه ای متفاوت باشد به این معنی که دهانه این کیسه ها می تواند به وسیله گره بسته شود یا در نوع خاصی از آنها به وسیله زیپ مخصوص پلاستیکی این کار صورت گیرد.

این کیسه دارای خواص فیزیکی و ابعاد و اندازه کیسه فریزر متفاوت استکه می تواند این محصول را در انواع شکل های جعبه ای یا رولی و حتی برگه ای ارائه نمود و استفاده از آنها راحت و آسان صورت گیرد؛ مشخصات این کیسه فریزر می تواند بسیار متفاوت باشد به این معنی که بخشی از آنها ضخیم تر از دیگران هستند همچنین برخی دارای سایز کوچک و برخی از ابعاد بزرگتری برخوردارند اما آنچه که باعث تمایز همه آنها است.

نقش کیسه ها در نگهداری مواد غذایی می باشد که بدون کوچکترین تاثیری در کیفیت سبزی یا هر ماده غذایی دیگر می‌توانند محصولات را از تاثیر عوامل مختلف بر آن حفظ کنند و از نفوذ میکروب ها و باکتری ها به درون آن می شوند و از تماس مستقیم آنها با رطوبت بیرون ممانعت کنند همچنین کیسه فریزر ها به شکل معمول در بخش فریزر یخچال نگهداری می‌شوند و به این ترتیب از تأثیر شدید سرما به بخش داخلی مواد غذایی جلوگیری می نمایند.

بررسی اندازه استاندارد کیسه فریزر رولی

برخلاف تصور انواع مختلفی کیسه فریزر صرفا دارای سایز معمول ۲۵؛۳۵ سانتی متر نیستند بلکه تفاوت اندازه و سایز در آنها بسیار زیاد است با این وجود پرمصرف‌ترین آنها سایز یاد شده است به همین خاطر اغلب فکر می‌کنند که کیسه فریزر ها دارای همین استاندارد و مشخص هستند در حالی که ابعاد این محصولات می تواند بسیار زیاد باشد به طوری که ابعاد کوچکتر از این سایز و بزرگتر از آن نیز به فراوانی وجود دارند.

برای نگهداری برخی از مواد غذایی که حجم کمی دارند سایز کوچک استفاده می شود و موقعی که هدف قرارگیری برخی از مواد غذایی با حجم زیاد می باشد استفاده از کیسه فریزر سایز بزرگ می تواند مناسب تر باشد؛ اندازه استاندارد این کیسه فریزر ها به صورت سایز تعریف شده مشخصی است به گونه‌ای که این سایز از کشوری به کشور دیگر می تواند یکی باشد هر چند شرکت ها و برند های تولیدکننده این محصول می‌توانند بر اساس بازار محصول سایزهای متفاوتی از آن را نیز ارائه کنند که این باعث می شود که تنوع بیشتری از کیسه فریزر در اختیار مشتریان قرار گیرد.

از کاربرد کیسه فریزر چه می دانید؟

از کاربرد کیسه فریزر چه می دانید؟ کاربرد کیسه فریزر برای قرار دادن مواد خوراکی و گاها غیر خوراکی است؛ برخی از محصولات غذایی مانند گوشت و فرآورده های پروتئینی یا سبزیجات را که در فصل مشخصی از سال به فراوانی وجود دارند ولی با فرا رسیدن فصل دیگر این محصول به صورت تازه قابل دستیابی نیست با استفاده از این کیسه ها نسبت به نگهداری و ذخیره آنها اقدام می شود و این کیسه ها یکی از بهترین ابزارها برای دستیابی به این هدف بود که فضای مناسبی را برای نگهداری این محصولات فراهم می کند.

کیسه فریزر به دلیل ضخامت بسیار نازکی که دارد و استحکام فوق العاده می‌تواند محیط مناسبی برای مواد غذایی باشد چون این کیسه بسیار نرم و انعطاف پذیر است و به همین جهت می‌توان ماده غذایی را در حداکثر مقدار ممکن در آن متراکم کرد همچنین به راحتی حتی گره می‌خورد همچنین می‌توان همه هوای موجود در آن را خارج کرد و وقتی که این کار صورت گیرد می‌تواند بسته بندی را در بخش فریزر یخچال نگهداری کرد و به حالت فریز و منجمد درآورد و به این ترتیب محصول با همان کیفیت اولیه نگهداری می شود.

حسن استفاده از این کیسه ها این است که هنگامی که قصد استفاده از محصولات غذایی را دارید به دلیل نازک بودن کیسه می توان به راحتی آن را پاره کرده و ماده غذایی را از آن خارج نموده و این که شفاف است و کیفیت آن هیچ گونه تاثیری در طعم ماده خوراکی ندارد.

استفاده از این کیسه به عنوان یکی از راه های نگهداری مواد خوراکی با همان کیفیت اولیه بسیار مرسوم است با این این نکته را نیز نباید فراموش کرد که قیمت این نوع بسته بندی فوق العاده ارزان است و برخلاف انواع بسته بندی های دیگر نیازی به استفاده از تجهیزات مختلف نیست و می توان با تهیه این کیسه فریزر ساده و قرار دادن ماده غذایی در آن و گره زدن راحت با دست بهترین و ارزانترین نوع بسته بندی را برای محصولات غذایی فراهم کرده که در هیچ یک از بسته‌بندی‌های دیگر این قیمت پایین بسته‌بندی مشاهده نمی‌شود.

موارد موثر بر قیمت کیسه فریزر

قیمت کیسه فریزری تحت تاثیر موارد متعددی می‌تواند باشد اولین عاملی که در کیفیت این محصول می‌تواند تاثیرگذار باشد نرخ پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن است که می تواند به طور مستقیم بر قیمت تمام شده این محصول تاثیر گذار باشد به این معنی که ماده سازنده این کیسه ها این دو ترکیب پلیمری هستند و هر گونه افزایش و کاهش قیمت آنها می‌تواند به طور خاص به قیمت محصول نهایی تاثیرگذار باشد و قیمت این دو پلیمر در سال‌های اخیر با بروز مشکلات ارزی برای کشور و افزایش تحریم‌ها همچنین صادرات آنها روند افزایش به خود گرفته است به طوری که باعث شده قیمت این کیسه فریزرها چند برابر سال قبل شود.

عامل دیگری که می تواند قیمت این کیسه را تحت تأثیر قرار دهد ابعاد آن است به این معنی که یا کوچک بودن کیسه فریزر به طور مشخص می‌تواند بر قیمت نهایی آن تأثیرگذار باشد و نرخ آن را تغییر دهد و همچنین ضخامت کیسه فریزر عامل دیگری است که می‌تواند نرخ آن را تحت تاثیر قرار دهد به گونه‌ای که کیسه فریزر های ضخیم مواد مصرفی بیشتری را نیاز دارند و به این دلیل قیمت آنها بالاتر از انواع نازک است.

نهایتاً این که نوع بسته بندی این محصول به طور خاص بر قیمت آن تاثیرگذار است و این تاثیر زیاد می باشد به این معنی که کیسه فریزرهای معمولی و با بسته بندی ساده کمترین قیمت را دارند در حالی که کیسه فریزرهای دولی به خصوص زیپ دار دارای بیشترین قیمت هستند.

کارخانه عرضه کیسه فریزر سایز کوچک

کارخانه عرضه کیسه فریزر سایز کوچک انواع مختلف کیسه فریزر سایز کوچک توسط کارخانه عرضه این کیسه ها با قیمت مناسب به خریداران این محصول ارائه می شود و از انواع بسته بندی رولی آن برای ارائه این کیسه فریزر استفاده می‌گردد؛ این کارخانه با بهترین کیفیت این محصول را می‌تواند به شما ارائه کند و اگر قصد صادرات آن به کشورهای دیگر را دارید می توانید با خرید از این کارخانه هم از قیمت پایین این کیسه ها اطمینان حاصل کنید و هم از نظر کیفیت این محصول به صورت تضمینی به شما ارائه می شود.

این کارخانه بهترین‌های این کیسه فریزر کوچک را در ابعاد کوچک در اختیار دارد و می تواند نیاز شما را به هر تعداد از این کیسه فریزر و برای هر جای کشور تامین کنند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت ها نیز می توانند از این کارخانه نیاز خود را مستقیماً تامین کند و به جای این که از واسطه ها خرید نمایند حداقل قیمت ممکن را برای تهیه این کیسه فریزر پرداخت کنند و مهمتر این که این محصول می‌تواند در حداقل زمان با بالاترین کیفیت برای آنها ارسال شود و در اختیارشان قرار گیرد تا به این ترتیب این کیسه فریزر استثنایی و ویژه به دست مصرف کنندگان نهایی آن برسد تا آنها از قیمت مناسب این محصول و کیفیت بالای آن برای نگهداری مواد غذایی مختلف در یخچال و فریزر استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *