لیست قیمت کیسه زباله

لیست قیمت کیسه زباله رولی و فله سایز ۷۰×۹۰ و دیگر ابعاد و طرح ها از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی برای خریداران بصورت روزانه ارسال می گردد. نایلون زباله های رولی و فله دو مدل پرفروش از چهار مدل موجود در بازار هستند که میزان مصرف آنها توسط مردم بسیار بالاست. به تبع این حجم از مصرف کیسه های زباله که در رنگ های گوناگون جهت تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز تهیه میشوند ، ایجاب میکند تا کارخانه های معتبر برند دار تولیدی ، محصولاتی با کیفیت بهتر و قیمتی ارزان تر آنها را تولید و به بازار عرضه کنند تا همه مردم بتوانند به راحتی و با پولی کم بیشترین بهره لازم را ببرند. در ادامه این مقاله تجاری به خصوصیات مهم ، سایزها و طرح های مختلف و شرکت های ارائه دهنده لیست قیمت کیسه زباله و نایلون خواهیم پرداخت جالب است که کمی درباره کیسه فریزر تقویمی پیلگون بیشتر بخوانیم.

لیست قیمت کیسه زباله

ویژگیهای منحصر بفرد پلاستیک زباله رولی سایز ۷۰×۹۰

کیسه زباله ضخیم پرفراژدار رولی همانطور که از نامش هم پیداست یک محصول ایده آل برای استفاده در منازل بزرگ ، سالن های غذاخوری ، مراکز خرید ، فضای سبز و ……. میباشد.
دوخت و کشسانی این محصول در حدی است که تا ده کیلو زباله را هم در آن قرار داد و به راحتی حمل کرد.
این محصولات به مانند کیسه زباله بند دار دوخت از بغل ندارد ولی با اطمینان کامل میتوان برای حمل پسماندی که مایعات  هستند هم استفاده کرد.
کیسه زباله سایز ۷۰×۹۰ در رنگ مشکی به واسطه اینکه داخل کیسه از بیرون اصلا مشخص نیست متقاضیان زیادی دارد و حتی خریداران خارجی هم تاکید زیادی روی همین رنگ دارند.
موادی که این مجموعه با استفاده از آن کیسه زباله پرفراژدار را تهیه میکند تجزیه پذیر میباشد و از این جهت خطری برای محیط زیست نخواهند داشت.

لیست قیمت کیسه زباله

تنوع کیسه آشغال فله و پرفراژدار در رنگ های مختلف

هر دو محصول در اندازه ها و رنگ های گوناگونی تولید میشوند اما طرح پرفراژدار رولی در تمامی سایزها فروش بالایی دارد.
در حالی که کیسه زباله فله در دو سایز متوسط ۵۰×۷۵ و بزرگ ۷۰×۹۰ متقاضیان زیادی را دارد که طبیعیست چون کارتن ها و گونی های ۲۵ کیلوگرمی نایلون زباله فله بیشتر برای مکان هایی با جمعیت زیاد که روزانه یک سطل چهار یا پنج بار زباله هایش خالی و پر میشوند استفاده میشود.
نایلون زباله رولی در سایز های ۵۰×۶۵ ، ۵۵×۷۰ ، ۶۰×۸۰ ، ۷۰×۹۰ ، ۹۰×۱۲۰ ، ۱۲۰×۱۵۰ و ۱۴۰×۱۷۰ بفروش میرسند.
خاطر نشان میشود که سایز هایی که برای مدل رولی ذکر شد برای مدل فله هم موجود هستند و صرفا به دلیل اینکه میزان عرضه دو سایز متوسط و بزرگ بیش از سایرین است ، به بقیه سایز ها اشاره ای نشد.
در مورد رنگ های این محصولات نیز باید گفت که رنگ های مشکی ، آبی ، سبز ، زرد و قرمز جزو محبوب ترین ها در هر دو طرح فله و رولی میباشند و همه آنها در سایزهایی که گفته شد را در بازار به راحتی میتوانید خریداری کنید. در این میان نگاهی هم به کیسه زباله جاروبرقی هم بی اندازیم.

لیست قیمت کیسه زباله

 

تفاوت مصرف کیسه زباله رولی و فله در سایز متوسط

مصرف کیسه زباله رولی با کیسه زباله فله ساده تفاوت هایی با هم دارند و هر یک از آنها مصرف کنندگان خاص خود را دارند.
در سایزهایی مثل ۵۰×۶۵ یا ۵۵×۷۰ که متوسط به حساب می آیند انتخاب اول منازل ، فروشگاه ها ، رستوران ها و بسیاری از مکان های نسبتا کوچک دیگر طرح رولی است.
چون نیازی به در اختیار داشتن تعداد و حجم خیلی زیادی ندارند و یک بسته رول ۱۰ عددی میتواند کفاف مصرف یک هفته را بدهد یا اگر هم نتواند نایلون رولی را تهیه کند از کیسه زباله لفاف دار فله که آن هم حاوی ۱۰ الی ۴۰ عدد پلاستیک است استفاده میکنند.
ولی اگر مستقیما حجم چند ده کیلویی نایلون زباله فله را خریداری کند هم مصرف آن سخت خواهد شد و هم نگهداری آن.

لیست قیمت کیسه زباله

شرکت های ارائه دهنده لیست قیمت کیسه زباله

اگر به دنبال فرصت های خرید که در اثر نوسانات و تورم به وجود می آیند ، می گردید به شرکتی مثل شرکت آلوین نیاز خواهید داشت تا بتواند لیست قیمت کیسه زباله ، کیسه فریزر چسبی و ساده ، نایلکس دسته دار و بدون دسته نانی ، سفره یکبار مصرف ، لیوان یکبار مصرف ، سلفون و ظروف یکبار مصرف را از طریق مشاوران و مدیران فروشش برایتان ارسال کند تا با بررسی شرایط و قیمت کالا بهترین زمان را برای خرید عمده کیسه زباله یا هر محصول دیگری پیدا کرده و سفارشتان را ثبت کنید.
تنها لازم است یک پیام به همکاران ما از طریق فرم انتهای صفحه ارسال کرده تا روزانه لیست های آپدیت شده را برایتان بفرستیم.

ارسال آنی لیست قیمت کیسه زباله در پیام رسان ها

مشتریان گرامی که در چند وقت اخیر به خاطر مسائل امنیتی و اختلال اینترنت قادر به کار کردن با پیام رسان های جهانی مثل واتساپ و تلگرام نبودند و نمیتوانستند با مسئولان فروش شرکت ها برای ایجاد همکاری ارتباط برقرار کنند میتوانند با شماره ای که در همین صفحه قرار داده شده تماس بگیرند تا در اپلیکشن هایی نظیر سروش ، گپ ، بله اطلاعاتی مثل مشاوره محصول ، لیست قیمت و کاتالوگ کالا را به راحتی و آنی دریافت کنند.
نکته ای که در پایان باید به آن بپردازیم این است که انجام همه مراحل خرید شما به صورت اینترنتی است و شما کمترین زمان و وقت را برای سفارشی که انجام میدهید خواهید گذاشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *