لیست قیمت نایلکس دسته دار

لیست قیمت نایلکس دسته دار کیلویی شفاف و رنگی از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی ، به خدمت خریداران گرامی در سراسر کشور ارائه میگردد. در این پست به دو مدل از پلاستیک های دسته دار خواهیم پرداخت که در گذشته کمتر به آنها پرداخته شده. در حالی که میزان خرید و فروش آنها در بازار تهران در حد سایر نایلکس های دیگر است چرا که قیمت و کیفیتشان به گونه ایست که اکثر مشتریان توان پرداخت مبلغ آن را دارند و در ۹۹ درصد مواقع کار مصرف کننده را راه انداخته اند. پلاستیک های رکابی شفاف و رنگی دو طرح از محبوب ترین های این حوزه میباشند که در ادامه به سایز ، تعداد برگ های هر یک کیلو ، دلایل تولید و توزیع آن و ارائه لیست قیمت نایلکس دسته دار بصورت خرده و عمده خواهیم پرداخت.

لیست قیمت نایلکس دسته دار

سایز و تعداد برگ های هر کیلو از نایلکس بی رنگ و قرمز

ابعاد این دو محصول تفاوت چندانی با هم ندارند فقط بعضی از کارخانه ها کوچکترین اندازه که ۲۵×۳۵ است را برای نایلکس های رنگی تولید نمی کنند و دلیل آن هم عدم سفارش مشتریان است.
ولی در بقیه اندازه ها که شامل ۳۰×۴۰ (۳۷۰ برگ) ، ۳۷×۴۷ (۲۷۰ برگ) ، ۴۵×۵۵ ( ۱۵۰ برگ)، ۵۵×۶۵ (۱۲۰ برگ) ، ۶۵×۷۵ (۱۰۰ برگ) هستند ، نایلکس دسته رکابی را در هر طرحی که بخواهید میتوانید پیدا کنید.
در داخل پرانتز و در کنار اندازه هایی که در خط بالا نوشته شده ، تعداد برگ های هر سایز نیز وجود دارد که نشان میدهد هر سایز چه تعداد برگ را باید بدهد.
البته چیزی که مشاهده می کنید برای نایلکس های درجه یک شفاف و قرمز است نایلکس های شفاف و رنگی درجه دو به خاطر اینکه از مواد ضایعاتی و‌‌ پسماند هم در تولیدشان استفاده میشود و ضخامت بیشتری دارند ، حدود ۲۰ درصد کمتر از مدل درجه یک برگ میدهند.

لیست قیمت نایلکس دسته دار

مشخصه نایلکس دسته دار شفاف درجه یکو نیم

اگر نه می خواهید هزینه زیادی برای پرداخت  خرید نایلکس رکابی شفاف درجه یک بدهید و نه می خواهید نایلکس درجه دو یا سه که کیفیتی نه چندان خوب را تهیه کنید ، یک پیشنهاد برای شما وجود دارد.
محصولی تحت عنوان نایلکس دسته رکابی شفاف درجه یک و نیم موجود میباشد که یک کالای میان رده بازار است قیمت و کیفیت آن نه خیلی بالا و نه پایین است.
در کل یک‌ محصول ایده آل و متوسط که قطعا کار مصرف کننده را راه می اندازد چون از لحاظ کشسانی و محکم بودن دسته ها خیالتان راحت است و تنها کمی کدر بودن از نکات منفی آن است.
لازم به ذکر است که این دسته از محصولات از ترکیب مواد اولیه درجه یک و افزودنی های درجه دو تولید میشود و دلیل ارزان تر بودنشان نیز همین موضوع است اما درصد مواد اولیه درجه دو (ضایعاتی) در نایلکس رکابی شفاف درجه یک و نیم کمتر از نایلکس شفاف درجه دو و سه میباشد.

لیست قیمت نایلکس دسته دار

دلایل تولید و توزیع انواع نایلکس رکابی قرمز و آبی

نایلکس ها و نایلون دسته دار آبی و قرمز به عنوان یک جایگزین برای مدل شفاف هستند در مواقعی که قیمت نایلکس دسته رکابی شفاف خیلی زیاد میشود و پرداخت مبلغ حجم بالا ، برای مشتری سخت بشود ، معمولا این محصولات توسط فروشنده ها و مسئولان فروش کارخانه به خریداران پیشنهاد میشود.
در واقع فروش نایلکس رکابی آبی و قرمز در ابتدا بسیار ناچیز بوده ولی به مرور زمان بر مشتریان ثابت این دو محصول اضافه شد و حتی عده ای از خارج از ایران هم سفارشاتی را برای دریافت تناژ آن به کارخانه های معتبر تولیدی ارائه دادند.
قیمت پایین تر دلیل اصلی خریداران بوده اما دلایل دیگری مثل کشسانی بسیار عالی ، مقاومت در برابر پارگی ، دوخت خوب هم بوده که باعث شده کسانی که یکبار از این کالا خرید یا استفاده کرده اند ، پس از مدتی باز هم سفارش مجدد برای هر دو نایلکس را بدهند.

لیست قیمت نایلکس دسته دار

لیست قیمت نایلکس دسته دار در همه طرح ها

در این مقاله اختصاصا راجع به سه کالای پلاستیکی که ماده اصلی تشکیل دهنده همه آنها پلی اتیلن است صحبت کردیم اما مجموعه آلوین نایلکس های رکابی مشکی ، شیری ، پرتقالی ، کیسه زباله رولی و فله ، کیسه فریزر چسبی و ساده را هم با بهترین قیمت و درجه کیفی عرضه می کند.
برای دریافت لیست قیمت نایلکس دسته دار و دیگر کالاهایی که ذکر شد تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت نایلکس دسته دار

ارائه لیست قیمت نایلکس دسته دار بصورت خرده و عمده

اگر به عنوان یک پخش کننده معمولی این مقاله را می خوانید بهتر است که محصولات ما را از بازار تهران در پله های نوروز خان ، بازار صالح آباد ، چهار راه مولوی ، تقاطع خیابان آذربایجان – باستان ، میدان راه آهن و بابا سلمان شهریار به صورت خرده یا حجم های پایین تهیه کنید.
اما اگر حجم خریدتان بیشتر از دویست کیلو است میتوانید با مشاوران مجموعه ما تماس گرفته و لیست قیمت نایلکس دسته دار و سایر محصولات را دریافت کنید.
علاوه بر آن ما کاتالوگ دیجیتال را هم برای بررسی بهتر برای شما ارسال میکنیم و همزمان هر سوالی که داشتید همکاران ما پاسخگوی آن خواهند بود جهت مشاوره رایگان تنها کافیست به شماره ای که در همین صفحه قرار داده شده یک پیام ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *