کیسه فریزر نیلی که کارخانه آن سابقه کاری خوبی را دارد و در بازار امروز بسیار شناخته شده است. این کارخانه سال های زیادی است که تولیدات فریزر را برعهده داردکه فریزر ها را در طرح های مختلفی تولید می نماید.کارخانه نیلی به تولید کیسه فریزر های رولی،چسبی،لفاف می پردازد که از فروش بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

کیسه فریزر ها در انواع مختلفی تولید شده اند که از جمله آن ها می توان به کیسه فریزر رولی،جعبه ای، لفاف و چسبی پرداخت.خریدار هنگام خرید می تواند هر مدلی را که می خواهد انتخاب نماید اما به یاد داشته باشید که قیمت کیسه فریزر های لفاف نسبت به بقیه پایین تر است این کم بودن قیمت به دلیل کیفیت بد آن نیست بلکه بخاطر هزینه بسته بندی آن می باشد که هنگام بسته بندی هزینه کمی را برای آن در نظر می گیرند.

قیمت کیسه فریزر نیلی درجه یک

اطلاعاتی درباره کیسه فریزر آلوین

اطلاعاتی درباره کیسه فریزر آلوین کیسه فریزر آلوین یک‌نمونه دیگر از انواع کیسه ها می باشد که امروزه تنوع کیسه فریزر ها به قدری در بازار افزایش داشته است که برای مشتریان خرید و انتخاب آن را سخت تر وپیچیده تر کرده است.کیسه فریزر ها یکی از محصولات پلاستیکی می باشند که امروزه در انواع مختلفی تولید شده اند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

کیسه‌های فریزر را می‌توان از نظر مقاومت، شفافیت، نوع بسته‌بندی و… دسته بندی کرد. اکثر ما برندهای خاصی از تولیدکنندگان را می‌شناسیم که محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کنند که هنگام خرید آن ها را مد نظر میگیرم و محصولی که از همان برند باشد را خریداری می نماییم.

کیسه‌های فریزر به معمولی، رولی، جعبه‌ای و چسبی تقسیم می‌شوند. که امروزه با ورود کیسه‌های فریزر چسبی نوعی جدید از کیسه‌ها که قابلیت متفاوتی دارند و بسیار جدید می باشند به مشتریان معرفی شده است.در اینجا می‌خواهیم بدانیم کیسه فریزر معمولی چگونه است وچه ویژگی هایی دارد:

کیسه فریزر معمولی که همه ما از آن استفاده کرده ایم و به صورت معمولی می باشد اما دارای کیفیت خوب یعنی شکل ساده‌ای دارد اما در اندازه‌های مختلفی تولید شده است.بسته‌بندی این نوع کیسه فریزرها معمولاً به صورت کیسه پلاستیکی است. این محصول به روش های مختلفی به فروش می‌رسد که می‌توان به انواع فله‌ای، بسته‌بندی شده، کیلویی و غیره آن اشاره کرد.

در مورد تعداد کیسه‌های درون بسته‌بندی با توجه به قیمت، وزن و کیفیت آن ممکن است متفاوت باشد. این نوع کیسه ها با توجه به اینکه قسمت بالایی آن بسته نمی‌شود ممکن است محصولاتی که نیاز است هوا نگیرند به سرعت فاسد شوند.

بسیاری از افراد از روش گره زدن این کیسه‌ها استفاده می‌کنند اما هنگام باز کردن کیسه مجبور می‌شوند آن را پاره کنند. به همین دلیل تولیدکنندگان انواع کیسه فریز را به بازار عرضه کرده اند که درب آن ها به راحتی بسته و باز شود.

نحوه تولید کیسه فریزر مرغوب

کیسه فریزر صادراتی که امروزه با تولید زیادی روبرو می باشد در بازارها و فروشگاه ها این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رسانند و خریدارانی که به صورت عمده بخواهند خرید یا صادر کنند ابتدا به بازار رفته و این محصول را شناسایی می نمایند.فروش زیاد این محصول موجب شده تا به تمامی نقاط کشور صادر شود.

کیسه فریزر در سه مدل رولی،بسته بندی وجعبه ای با بازار عرضه شده است که رولی را می‌توان به راحتی از یکدیگر جدا کرد.واین محصول به صورت عمده خریداری شده و به بازار صادر می شود.

کیسه فریزرهای تولید شده در ایران به دلیل کیفیت خوبی که دارند کشور های بسیاری خریداران این محصول می باشند که همین محصول به روش های مختلفی به کشورهای دیگر صادر می گردد:

  • سفارش اینترنتی
  • سفارش مستقیم یا حضوری
  • سفارش غیر مستقیم از طریق واسطه

نحوه ی تولید کیسه فریزر این گونه است که کارخانه ها وتولیدی ها دستگاه تولید نایلون را انتخاب می‌کنند مواد اولیه آن را تهیه می کنند و گاهی نیز از دستگاه چاپ نیز بهره می‌گیرند و به تولید خود ادامه می دهند.

انتخاب دستگاه چاپ که بعد از تولید رول نایلون یا نایلکس برای سفارشاتی که چاپ دار می باشند نیاز به یک دستگاه چاپ داریم.دستگاه دوخت که رول خام نایلون بدون دستگاه دوخت به هیچ دردی نمی خورد یعنی به هر شکلی که بخواهیم آن را درست کنیم نیاز به دوخت دارد.

برای تولید کیسه فریزر با کیفیت و مرغوب بهتر است روش های آن را به طور صحیح انجام دهیم.کم کاری یا انجام ندادن برخی از این روش ها موجب می شود محصول تولید شده بی کیفیت باشد.

بررسی اجمالی درباره کیسه فریزر

بررسی اجمالی درباره کیسه فریزر کیسه فریزر درجه یک یکی از وسایلی می باشد که همیشه باید در منزل وجود داشته باشد چرا که از آن استفاده بسیاری می شود کیسه فریزر که برای نگهداری مواد غذایی آن هم به مدت طولانی به کار گرفته می شود موجب فاسد نشدن مواد غذایی می شود.البته کیسه فریزری که خریداری می نماییم باید ویژگی هایی را داشته باشد .

کیسه فریزر باید از ماده پلاستیکی مقاوم تولید شده باشد تا زمانی که مواد غذایی را درون آن قرار می دهیم پاره نشود. امروزه بیشترکیسه فریزرهای موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و با قرار دادن مواد غذایی که وزنشان زیاد می باشد به راحتی پاره خواهند شد.

کیسه فریزر باید دوخت مناسبی داشته باشد. درکیسه فریزر مقدار مواد غذایی زیاد نیست که باعث پاره شدن آن شود ولی بعضی از کیسه فریزرها بی کیفیت هستند و با قرار دادن مقدار کمی مواد غذایی به راحتی پاره میشوند.دوخت در کیسه فریزر بسیار مهم است.کیسه فریزر اگر از مقاومت پایینی برخوردار باشد هنگام قرار دادن مواد غذایی داخل آن کیسه پاره خواهد شد.

مواد تشکیل دهنده کیسه فریزر بسیار مهم هستند. اگر کیسه فریزر از مواد خوبی تشکیل نشده باشد مواد شیمیایی را به مواد غذایی‌که داخل آن است انتقال میدهد.

کیسه فریزر اگر از نوع شفاف باشد بهتر است. بعضی ازکیسه فریزر ها وجود دارند که به صورت رنگی تولید شده اند که رنگی بودن کیسه فریزر از ویژگی های بد آن به شمار می رود. حتی امکان دارد رنگ کیسه فریزر به مواد غذایی وارد شود وباعث مسمویت میگردد.

اندازه کیسه فریزر باید استاندارد باشد. کیسه فریزر یک اندازه استاندارد دارد و بزرگ تر و یا کوچک تر بودن آن نباید شما را هنگام خرید به مشکل بیندازد. کیسه فریزر را با قیمت مناسب تهیه کنید. کیسه فریزر قیمت زیادی ندارد و نباید هزینه زیادی را برای آن درنظر بگیریم.

عوامل موثر بر قیمت کیسه فریزر

صادرات کیسه فریزر به روش های مختلفی امکان پذیر است که گاهی به صورت مستقیم یا حضوری می باشد این گونه که خریدار به بازار یا فروشگاه رفته مدل ها و طرح های کیسه را مشاهده نموده و بعد از آن خریداری می نماید.

روش دیگر خرید یا صادر کردن این نوع کیسه فریزرها غیر مستقیم می باشد این گونه که یک نفر در این میان واسطه می شود و هزینه ای را دریافت می کند تا بتواند محصولی را انتخاب وصادر نماید.

روش دیگر که امروزه بسیار فراوان شده و هزینه زیادی را در بر نمی‌گیرد و هرکس در هرجای دنیا می تواند آن را انجام دهد سفارش اینترنتی می باشد خریدار درسایت می تواند مدل ها،ندازه،تعداد وسایز کیسه فریزر را مشاهده و انتخاب نماید و بعد به راحتی آن را خریداری کند.

عوامل زیادی باعث شده اند تا کیسه فریزر ها با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه شوند. که ما در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • برند:که بسیار تاثیر گذار می باشد مثلاً اگر خریدار برندی راشناخته باشد واز آن بهره گرفته باشد بازهم از همان برند خریداری می کند.
  • استحکام‌ و مقاوم بودن:به طوری که اگر مقدار مشخصی مواد غذایی یا هرچیز دیگری داخل آن گذاشتیم پاره نشود.
  • بسته بندی های بزرگ و کوچک:که بسیار مهم می باشد در هنگام خرید بعضی ها بسته های کوچک و برخی دیگر بسته های بزرگ را انتخاب می نمایند البته که می توان به طور کیلویی هم آن ها را خریداری کرد.
  • کیسه فریزر ها را اگر گره بدهیم امکان دارد پاره شود یا هنگام استفاده کردن نتوانیم آن را باز کنیم پس بهتر است کیسه فریزری که خریداری می کنیم حالت زیپی داشته باشد که بتوان راحت باز و بسته کرد

یک کیسه فریزر خوب باید ویژگی هایی را داشته باشد از نظر قیمت کیسه فریزر ها قیمت چندانی ندارند اما سایز و کیفیت و نوع بسته بندی آن ها بسیار مهم است.

چند نکته درباره کیسه فریزر

چند نکته درباره کیسه فریزر پخش کیسه فریزر به روش های مختلفی وجود دارد از تولیدی و کارخانه ها به صورت انبوه وبا استفاده از ماشین های باربری این امکان وجود دارد. امروزه تنوع وتولید این محصول بسیار فراوان شده است.

کیسه فریزر باید دارای سایز بندی باشد سایز کوچک و بزرگ آن که در بعضی کارها می توان از سایز کوچک آن و در برخی دیگر از سایز بزرگ آن بهره گرفت.بهتراست کیسه فریزر شفاف وروشن باشد به طوری که هرچیزی در آن قرار می دهیم قابل مشاهده باشد.

کیسه فریزر باید به راحتی قابل جداسازی باشد و هنگام جداسازی آن به مشکل برنخوریم.جعبه ی کیسه فریزر ظاهری زیبا داشته باشد تا خریداران را به خود جذب کند و قابلیت باز و بسته شدن نیز داشته باشد.

کیسه فریزرها در انواع مختلفی تولید شده اند که در اینجا به دو مورد از جدیدترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • کیسه فریزر آسان مصرف: کیسه فریزر آسان مصرف نوع جدیدی از کیسه فریزر می باشد که در بسته بندی های جعبه ای عرضه میگردد و همانند جعبه دستمال کاغذی عمل می‌کند. و به دلیلی راحتی که دارد به آن آسان مصرف می گویند این نوع کیسه فریزر به گونه ای تولید شده است که هنگام بیرون آمدن هر برگ از داخل جعبه برگ بعدی همراه آن خارج می شود.
  • کیسه فریزر چسبی: نوعی دیگر از کیسه فریزر است که می‌توان آن را روی سطح صافی چسباند وبه هنگام کندن یک برگه پلاستیک به برگه های دیگر هیچ آسیبی نرسد این کیسه فریزرها با نام کیسه‌های تقویم هم شناخته شده است که مانند برگه‌های تقویم دیواری می‌توانیم آن‌ها را از یکدیگر جدا کنیم.

نحوه استفاده از کیسه فریزر برای هر ماده غذایی متفاوت است، مثلاً میوه و سبزیجات تا 12 ماه قابل نگهداری می باشند اما گوشت تا 9 ماه قدرت ماندگاری دارد.از کیسه فریزرهایی استفاده کنید که مقاوم هستند و پاره نمی شوند.روی مواد غذایی فریز شده حتما برچسب بزنید تا میزان پخته بودن آن را بعدا بدانیم و در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نشویم.

مرکز فروش کیسه فریزر باکیفیت

مرکز خرید کیسه فریزر آن ها را به روش های مختلفی بسته بندی کرده که هنگام خرید می توانیم آن ها را مشاهده کنیم.‌خرید این نوع کیسه فریزرها به روش های مختلفی امکان پذیر است امروزه حتی می‌توان از سایت های اینترنتی این محصول را خریداری کرد.کیسه فریزرها باتوجه به اندازه ای که دارند تعدان آن ها نیز کم و زیاد می‌باشد.

کیسه فریزر های رولی فروش راحت تری نسبت به بقیه دارند چرا که به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. در این نوع کیسه فریزر ها از موادی برای جدا سازی راحت نایلون ها از یک دیگر استفاده می شود .

فروش کیسه فریزر فله ای که به علت نداشتن بسته بندی دارای قیمت مناسب تری می باشد. که در خیلی از فروشگاه های پلاستیک کیسه های فریزری را به صورت کیلویی به فروش می رسانند.

نکته بسیار مهم این است که کیسه های فریزر به دلیل این که با مواد غذایی تماس مستقیمی دارند باید از مواد اولیه درجه یک تولید شود وگرنه باعث ایجاد بیماری های مختلفی می شود.

فروشگاه هایی که کیسه فریزر فله ای را برای فروش قرار می دهند باید از کیفیت تولید و مواد اولیه اطمینان داشته باشند تا باعث ایجاد مشکل های نظیر مسمومیت وبیماری نشود.

کیسه فریزری که به بازار وفروشگاه ها عرضه می شود باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا هنگام استفاده و نگهداری مواد غذایی یا خشکبار و یا هرچیزی که بتوان در آن جای داد آسیب نرساند.

خرید کیسه فریزر نیلی آلوین

خرید کیسه فریزر نیلی آلوین فروشگاه کیسه فریزر کیسه ها را به روش های مختلفی به فروش می رساند البته در فروشگاه این گونه می باشد که خریدار مستقیماً آن را مشاهده می کند و خرید صورت می گیرد.

خرید کیسه فریزر از کارخانه نیلی که امروزه با سابقه درخشانی که دارد بسیار افزایش داشته است حتی کارخانه نیلی علاوه بر تولیدات داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می کند.تنوع وکیفیت این محصول در این کارخانه بسیار زیاد می باشد.

خرید اینترنتی کیسه فریزر در زمان امروز خیلی مورد توجه گرفته است چراکه خرید از طریق سایت بسیار راحت و کم هزینه می باشد.امروزه به روش های مختلفی می‌توانیم این کیسه فریزرها را خریداری کنیم.

کیسه فریزر ها در شرکت های تولیدی در چند مدل تولید می شود:کیسه فریزر رولی،کیسه فریزر فله،کیسه فریزر چسبی،کیسه فریزر ساده می باشد.

در هنگام خرید کیسه فریزر باید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم:

  • از کیسه فریزرهای رنگی دوری کنید؛ رنگ به کار رفته در مواد کیسه ممکن است به خوراکی درون آن نفوذ کند و باعث مسمومیت شود.
  • جنس کیسه فریزر:که کاربرد کیسه فریزر این است که بتواند در دمای پایین مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم نگه دارد پس باید دارای بهترین مواد اولیه باشد.
  • ضخامت کیسه فریزر:که با توجه به تعداد برگ های آن ضخامت کیسه متفاوت خواهد بود.

2 دیدگاه

  • سلام، وقت بخیر
    درصورت عدم رضایت از محصول امکان مرجوع کردن هم وجود داره؟
    و یا تعویض انجام میدین؟

    • سلام کاربر گرامی
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *