قیمت کیسه زباله پرفراژدار

قیمت عمده و فروش کیسه زباله پرفراژدار لندنی و الوان باکیفیت از طریق این مرکز تولیدی و‌ پخش محصولات پلاستیکی به حضور مشتریان گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. نایلون زباله های آسان مصرف یا همان پرفراژدار بعد از کیسه زباله فله که به کیسه زباله کیلویی هم شهرت دارد، پرفروش ترین محصولات پلاستیکی هستند که برای جمع آوری‌‌ و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز مورد استفاده قرار میگیرند که در انواع طرح ها و رنگ و سایزها در کارخانجات تولیدی با درجه کیفی های مختلف که هر کدام از آنها روی نرخ محصول تاثیر میگذارد تهیه و به بازار عرضه میگردند. در ادامه این مقاله به انواع ابعاد ، درجه مرغوبیت ، اثر گذاری بالا رفتن یا نبود مقطعی مواد اولیه بر قیمت کیسه زباله پرفراژدار خواهیم پرداخت.

قیمت کیسه زباله پرفراژدار

انواع سایز نایلکس زباله پرفراژدار لندنی و الوان

در مورد کیسه زباله رولی لندنی آسان مصرف ابتدا صحبت خواهیم کرد چون از خیلی جهات با نوع الوان تفاوت دارد نایلکس های آشغال لندنی در اندازه ۷۰×۹۰ و رنگ سیاه هستند.
اما نوع الوان که شامل کیسه هایی در رنگ های سبز ، آبی ، زرد ، بنفش و صورتی میشوند در چندین اندازه تهیه و توزیع میشوند که بیشترین حجم عرضه آن مربوط به سایز های ۵۰×۶۵ ، ۵۰×۶۰ ، ۶۰×۷۵ ، ۵۵×۷۰ است.
البته هیچ کدام از این سایز بندی ها در تعیین قیمت کیسه زباله آسان مصرف تاثیر گذار نیستند بلکه وزن و موادی که به طور مثال در یک کیلو نایلون بکار رفته ، تعیین کننده نرخ نهایی محصول میباشد.

درجه بندی کیفی مواد اولیه در تولید کیسه آشغال

یک موردی که در اینجا باید اعتراف کرد که کمتر شرکت تولید کننده بوده که بتواند نایلکس زباله ای را با مرغوبیت درجه یک تهیه و به فروش برساند.
البته این جمله به معنای بی کیفیت بودن محصولات پلی اتیلنی ساخت نیست و اتفاقا کشور ما از این حیث جایگاه بسیار خوبی نزد مشتریان خارجی خود دارد.
اما مبنای تعیین درجه بندی نایلکس ها چیست ؟ ابتدا به کیسه آشغال هایی میپردازیم که اصطلاحا درجه ۱ گفته میشود‌ و در حقیقت ۱.۵ هستند.
این نایلون های زباله عمدتا از مواد ذوب شده ای هستند که ضایعات پلی اتیلنی کارخانه ها بوده و دوباره باز گرانول میشود ولی به خاطر شفافیت و مرغوبیتی که دارد ، به اسم درجه یک فروخته میشود.
کیسه های درجه ۲ و ۳  از پسماند های شهری و مواد بازیافتی ذوب شده به دست می آیند که قیمت کیسه زباله پرفراژدار را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد و خرید کیسه زباله را برای اقشار کم درآمد راحت تر میکند.
ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که در بعضی از شرکت های تولیدی ، برای تهیه محصولی با نرخ متعادل ، از ترکیبی از مواد اولیه درجه ۱.۵ و ۲ و ۳ استفاده میشود.

قیمت کیسه زباله پرفراژدار

تاثیر گرانی مواد اولیه بر قیمت کیسه زباله پرفراژدار

مواد اولیه که توسط شرکت های پتروشیمی تهیه میشود  یکی از اصلی ترین فاکتورهایی است که باعث میشود تا قیمت محصولات تغییر کند.
در ایران به دلیل وجود تورم شدید نرخ این مواد مدام در حال تغییر است.
زمانی پیش می آید که به خاطر معلوم نبودن قیمت مصرف کننده و افزایش چیزهایی مثل بالا رفتن دستمزد کارگران ، بالا رفتن نرخ مصرف انرژی و همچنین حمل و نقل ، شرکت های پتروشیمی یا قادر به تولید مواد اولیه نیستند و یا محصول تولید شده توسط خود را برای مدتی دپو و احتکار میکنند.
آنها این کار را میکنند تا بتوانند با ایجاد کمبود در این دسته از مواد ، قیمت کیسه زباله پرفراژدار یا فله را بیشتر کنند و این افزایش قیمت کالا که حتی در بسیاری مواقع بالعکس هم اتفاق می افتد ، به شکل زنجیره ای روی افزایش نرخ مواد اولیه و هر محصول پلاستیکی دیگر تاثیر میگذارد.

ارائه قیمت کیسه زباله پرفراژدار از مراکز فروش اینترنتی

به دست آوردن نرخ محصولات مختلف ، حتی از طریق کارخانه های تولید کننده هم دیگر کار سختی نیست هر شرکتی با راه انداختن صفحات مختلف شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تمامی اطلاعات به روز کالاهای خود را در اختیار دنبال کنندگان خود قرار میدهند حتی اگر شما با مدیران و مسئولان فروش آن شرکت ها هیچ ارتباطی نگیرید.
ولی اگر واقعا قصد خرید کیسه فریزر یا زباله را دارید ، بهتر است که از طریق سایت های فروشگاهی اینترنتی ، یا شماره تماس آنان را درآورده و تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را که معمولا در هر سایت تجاری ، فرمی مخصوص مشاوره مشتریان وجود دارد را پر کنید تا آنها با شما ارتباط بگیرند.
قیمت کیسه زباله پرفراژدار یا هر نایلکس دیگری در صورت انجام این تماس ها حتی روز به روز میتواند برای خریداران آپدیت و به روز رسانی شود و این موضوع برای بازار ایران که هر لحظه ممکن است با تغییرات نرخ مواجه شویم ، یک مزیت به حساب می آید.

قیمت کیسه زباله پرفراژدار

قیمت کیسه زباله پرفراژدار بر اساس اینکوترمز FAS

از مشتریان قدیمی محصولات ایرانی ، کشورهای عربی حاشیه خلیج پارس هستند که همواره مراودات تجاری خوبی با شرکت ها و کارخانه جات تولیدی داخل داشته اند.
ایرانیان مقیم این کشور ها و تجار عرب این منطقه میتوانند از طریق این مجموعه اقدام به سفارش کیسه فریزر چسبی یا رولی ، زباله ، نایلکس دسته دار ، سفره ، لیوان و دستکش یکبار مصرف در حجم های دلخواه نمایند.
از مرسوم ترین روش هایی که در حمل و نقل دریایی با این کشورها انجام میگیرد ، روش FAS است که پس از روش FOB بیشترین معاملات با این روش صورت میپذیرد و هدف این نوع از معامله و تقسیم مسئولیت کالا بین خریدار و فروشنده در این است که محصول در هر حجمی که هست ، کنار کشتی حمل کننده به نماینده خریدار واگذار میشود.
برای اطلاع از سایر روش های حمل بین المللی و همچنین اطلاع از قیمت کیسه زباله پرفراژدار باکیفیت تنها کافیست تا فرم قرار داده شده بر روی سایت را پر کنید.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده کیسه گونی ارزان در فروشگاه های بزرگ تهران
    2. تولید نایلکس درجه یک در تبریز
    3. نایلون وکیوم حرارتی لباس
    4. فروش عمده کیسه فریزر چسبی مستقیم از کارخانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *