قیمت کیسه زباله ضخیم

قیمت کیسه زباله ضخیم متوسط ارزان باکیفیت از طریق این مرجع تولیدی و عرضه انواع محصولات پلاستیکی به حضور مشتریان عزیز اعلام میگردد. این دسته از نایلکس های پلی اتیلنی در همه ابعاد مانند کیسه زباله بزرگ، کوچک و متوسط توسط کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. مصرف کنندگان در هیچ زمانی، محدودیتی مبنی بر کمبود این محصولات را احساس نخواهند کرد زیرا خوشبختانه کشور ما یکی از دارندگان بهترین مواد اولیه برای ساخت اجناس پلاستیکی هستند و ارزش پایین ریال در مقابل سایر ارزها موجب شده تا قیمت کیسه زباله ضخیم ارزان خصوصا برای امر صادرات مقرون به صرفه باشد.

قیمت کیسه زباله ضخیم

اهمیت تولید نایلون زباله در ضخامت های مختلف

ضخامت نایلون همواره یکی از پارامتر های مهم در خرید عمده کیسه زباله در انواع مختلف بوده است.
معمولا ضخامت پلاستیک زباله از 60 میکرون تا 160 میکرون در نظر گرفته میشود و هر چه مکانی که کیسه زباله در آن استفاده میشود حساسیت بالایی داشته باشد ، حتما باید از ضخیم ترین مدل نایلون زباله فله یا رولی استفاده کرد و دلیل آن هم مطمئن شدن از عدم پارگی و بیرون ریزی محتویات داخل کیسه  است.
اما در بسیاری از موارد دیگر که حتی از نایلون زباله به عنوان پوشش و کاور استفاده میشود ، نیازی به مصرف ضخیم ترین مدل ممکن نیست و پرتعداد بودن و مقرون بصرفه بودن نایلون اهمیت بیشتری دارد و در این موارد از نازک ترین طرح های کیسه زباله استفاده میشود.

قیمت کیسه زباله ضخیم

 

کاربرد کیسه زباله ضخیم در صنایع کشاورزی

 

شاید در ابتدا شما هم رابطه ای بین این دو مورد نبینید اما در واقعیت، از این کالا که به صورت کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله هستند فقط برای جمع آوری و تفکیک مواد دور ریز استفاده نمیشود.
احتمالا اگر در شب ها و زمان های نبود نور خورشید، گذرتان به گلخانه ها و مکان های نگهداری از گل های وحشی افتاده باشد به احتمال زیاد مشاهده میکنید که تمامی گیاهان را با این نایلون ها پوشانده اند تا به واسطه ضخامت لازم آن، هوا به مقدار کافی به گیاه برسد و در معرض آسیب آفت ها قرار نگیرد.
این مورد در مثال هایی مانند کاکتوس کاملا صدق میکند و حتی پس از چندین بار استفاده برای پوشاندن گل ها، دوباره میتوان برای جمع آوری ضایعات دور ریز از آن استفاده کرد.
یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت کیسه زباله ضخیم نسبت به انواع ضخامت دیگر، همین موضوع است خوبی کیسه زباله پرفراژدار این است که در تنوع ابعاد بسیار گسترده هستند و شما میتوانید دقیقا سایزی که در اندازه گل یا گیاه است را به راحتی پیدا کنید.

قیمت کیسه زباله ضخیم

 

ارائه قیمت کیسه زباله ضخیم صادراتی در حجم بالا

در اینجا به مطلبی خواهیم پرداخت که احتمالا بیشتر به درد مشتریان ایرانی و غیر ایرانی خارج از کشور میخورد تا افراد داخلی.
به فرض که یک ایرانی در هندوستان نیازمند تهیه چنین اجناسی از ایران است و شاید هم در ارتباط برقرار کردن به زبان فارسی هم مشکل داشته باشد بهترین گزینه برای مشاوره فروش و نحوه عرضه محصول کسی است که اول از همه مشکلی با زبان غیر فارسی نداشته باشد و حداقل بتواند به انگلیسی مکاتبه کند.
دوما قوانین فروش تجاری کاملا با اصول رفتار با افراد داخلی فرق میکند و پرزنت کننده محصول بهتر است که به یک سری مسائل مهم تجاری مانند چگونگی ارسال، محل تحویل مدارک و بار، انواع قواعد مسئولیت و اینکوترمز و بیمه اشراف کامل داشته باشد و حتی اگر قرار بر این باشد که فرد خریدار کارهای اداری معامله را انجام دهد، حداقل فروشنده هم باید در انجام این عمل، فرد متقاضی را کمک کند.
ضمن اینکه ارائه قیمت کیسه زباله ضخیم یا هر نوع دیگری، را در قواعد مختلف و‌ مکان های مختلف به صورت آماده داشته باشد و در اختیار مشتری قرار بدهد تا آن فرد حق انتخاب سریع هم داشته باشد.
تمامی موارد فوق گفته شد تا در نهایت به این جمع بندی برسیم که برای امر صادرات به غیر از قیمت به خیل عظیمی از مسائل دیگر هم باید توجه داشته باشید تا در زمان وقوع انجام کار مشکلی برای خریدار به وجود نیاید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *