قیمت کیسه زباله رولی

قیمت کیسه زباله رولی ۲۲۰ گرمی مرغوب از طریق این مرکز و سایت تولیدی و پخش انواع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میگردد. یکی از پر مصرف ترین کالاهایی که در هر خانه ای به صورت مداوم مورد استفاده قرار میگیرد، کیسه فریزر و کیسه زباله ها هستند از پر مصرف ترین نوع نایلکس های زباله، کیسه زباله رولی است که نوع ۲۰۰ گرمی و ۲۲۰ گرمی آن جزو محبوب ترین ها جهت جمع آوری، تفکیک و بازیافت مواد ضایعاتی دور ریز است. در این مقاله قصد داریم تا با این محصول بیشتر آشنا شویم و از تاثیر گذارترین عواملی که باعث افزایش قیمت کیسه زباله رولی در زمان سفارش آن میشود اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

قیمت کیسه زباله رولی

آشنایی با انواع کیسه زباله ۲۲۰ گرمی رولی

وزن این دسته از نایلکس ها حدود ۲۰۰ گرم است ولی بین وزن و ابعاد هر برگ از آن هیچ ارتباطی وجود ندارد.
معمولا اکثر خریداران عمده یا خرده سایز های ۵۵×۷۰ و ۷۰×۹۰ این کیسه ها را برای استفاده، انتخاب میکنند ولی ممکن است یک بسته در همان بسته ۲۰۰ گرمی که ابعاد هر برگ از آن کوتاه تر باشد، تعداد برگ های بیشتری نسبت به رول دارای ابعاد بزرگتر وجود داشته باشد.
البته ضخامت هم در این میان بی تاثیر نیست و طبیعتا هر چه ضخامت یک نایلون کمتر باشد، به تعداد بسته اضافه میگردد پس نام این دسته از محصولات ۲۲۰ گرمی است و در طرح ها و رنگ های گوناگونی هم تهیه و توزیع میشوند.
رنگ های مشکی، زرد، سبز، آبی، قرمز که هر کدامشان مخصوص مکان خاصی هستند، از جمله زیر مجموعه تولیدات در این حجم هستند و این مزیت دست شما را بابت انتخاب هر چه دقیق تر کالای مورد نیازتان، باز میگذارد.
مشتریان میتوانند در صورت بررسی اطلاعات خرید، با مدیران فروش تولیدی ها ارتباط گرفته و برای انتخاب بهترین گزینه، مشاوره رایگان بگیرید.

قیمت کیسه زباله رولی

بررسی ویژگی های گوناگون کیسه زباله ۲۲۰ گرمی

نوع کیسه زباله ضخیم این محصول ویژگی های جالبی دارد ابعاد این کیسه ها به گونه ایست که نه تنها برای انباشت و حمل مواد ضایعاتی دور ریز بلکه برای کارهایی مثل پوشاندن اشیای مختلف هم از آن استفاده کنید.
همچنین نوع ضخیم مقاومت و دوام خیلی بیشتری نسبت به نوع اقتصادی که نازک‌ تر است دارد و در مقابل پارگی یا سوراخ شدگی، مقاومت خوبی از خود نشان میدهد.
مزیت دیگری که این نایلکس ها نسبت به کیسه زباله فله دارند در پرفراژدار بودن است که به مصرف کننده این اجازه را میدهد تا خیلی راحت تر از آن استفاده کنند.
منظور از کیسه زباله پرفراژدار ، همان آسان مصرف بودن است و شما میتوانید به راحتی از قسمت پرفراژ آن هر برگ را به سادگی جدا کرده بدون اینکه به بسته بندی یا نایلون آسیبی وارد شود.
حجم این کیسه ها بیش از یک بطری آب معدنی نیست و ‌این بدین معناست که در کشو یا کابیت کمترین فضا برای نگهداری آن کافی به نظر میرسد.

مهم ترین عوامل افزایش قیمت کیسه زباله رولی در سال ۱۴۰۰

سال ۱۴۰۰ از لحاظ میزان تورم سال سختی بود و قیمت همه کالاها به شکل عجیبی بالا رفت و قیمت کیسه زباله رولی هم از این قاعده مستثنی نبود.
میتوان چندین فاکتور را برای بالا رفتن این دسته از کیسه ها در نظر گرفت ولی این را هم باید گفت که معمولا وقتی پلی اتیلن یا مواد تشکیل دهنده پلاستیک گران تر یا نایاب تر میشود، نرخ همه محصولات ساخته شده با پلی اتیلن افزایش پیدا میکند.
مهم ترین فاکتور در بالا رفتن نرخ، تورم موجود در کشور است حتی اگر همه چیز سر جای خودش باشد باز هم شاهد افزایش نرخ خواهیم بود.
اما در ماه هایی از سال پیش می آید که شرکت ها به صورت مداوم نمیتوانند نیازهای بازار را پاسخگو باشند این مشکل نشعت گرفته از دو مسئله است.
یکی احتکار مواد اولیه که افراد دلال در آن دخیل هستند و دیگری قصد کارخانه های پتروشیمی تامین کننده مواد اولیه برای بالا بردن نرخ مواد اولیه به بهانه افزایش هزینه ها که هر دو مورد معمولا با موفقیت دلالان و کارخانه ها همراه میشود و پس از چند وقت مصرف کننده متوجه افزایش ده الی چهل درصدی محصول میشود.

قیمت کیسه زباله رولی

سفارش خرید با مناسبترین قیمت کیسه زباله رولی

با توضیحاتی که در قسمت بالا گفته شد، اگر تمایل به سفارش محصولات پلاستیکی در انواع مختلف دارید، بهتر است که این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.
در کشور ما متاسفانه کسی نمیتواند جلوی افزایش مداوم نرخ کالاهای مختلف را بگیرد و به نظر همین مورد برای تعلل نکردن در تهیه عمده یا خرده کیسه فریزر پرفراژدار ۲۰۰ گرمی کافیست.
اما این نکته را باید در نظر گرفت که قیمت کیسه زباله رولی هر چه قدر افزایش داشته باشد باز هم برای خریداران داخلی و خارجی مقرون به صرفه خواهد بود.
خصوصا برای تجار سایر شهر ها و کشور های خارجی که با بیشترین سود ممکن میتوانند معاملات خود را در این زمینه به پایان برسانند دلیل سود زیاد آنها در ارزان بودن مواد اولیه، کارگر، هزینه های حمل است.
خریداران عزیز در سراسر کشورمان میتوانند برای به روز کردن اطلاعات خود در این زمینه و‌‌ جدیدترین قیمت و‌ تنوع در محصولات نایلونی و پلاستیکی، با مسئولان فروش شرکت های نمایندگی پخش در ارتباط باشید و از مزایا و خدمات آنها بهره لازم را ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *