قیمت کیسه دسته دار

قیمت کیسه دسته دار شفاف و طرح دار درجه یک از طریق این مجموعه تولید و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور همه خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. پلاستیک دسته دار رکابی چه در نوع شفاف در چه مدل رنگی امروز جزو لاینفک مصرف روزانه مردم شده اند و حقیقتاً جایگزینی هم برای آنها پیدا نمی شود چرا که در صورت جایگزینی بایدهزینه بیشتری شود و در حال حاضر هم کشور ما توانایی چنین کاری را ندارد. در این مقاله قصد داریم به دو مدل پرطرفدار و پرفروش نایلکس دسته دار می‌پردازیم که توانستند بخش مهم و زیادی از فروش بازار را در دست خود داشته باشند. در بازار و کارخانه ها این محصولات را به نام های مختلفی میشناسند که یکی از آنها کیسه دسته رکابی یا قلابدار‌ است در ادامه به انواع دسته بندی ، ابعاد و قیمت کیسه دسته دار در طرح های مختلف میپردازیم.

قیمت کیسه دسته دار

تفاوت کیفیت و قیمت کیسه دسته دار شفاف و چاپی

قیمت کیسه دسته دار های رکابی بر اساس درجه بندی های مختلف کیفیتی که دارند تعیین می گردد.
ضمن اینکه همین تعیین قیمت بر اساس مواد اولیه صورت میگیردو چون در کشور ما هیچ تضمینی برای ثبات قیمت وجود ندارد نمی توان به قیمتهای روز اعتماد کرد.
خصوصا در مورد نایلکس دسته دار شفاف و همچنین تبلیغاتی که از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می شوند.
تولید کننده های معتبر و با سابقه نایلکس در کشور بنا به خواست مردم و برای اینکه همه بتوانند از تمامی تنوع های موجود استفاده کنند ، این محصولات را در چندین مدل و درجه بندی مختلف تهیه می کنند.
همین تنوع در درجه بندی موجب می‌شود تا تنوع در قیمت هم به وجود بیاید و خریدار بتوانند دقیقا آن چیزی که مطابق با بودجه بندی برای خرید در نظر گرفته سفارش خود را انجام دهد.
در حال حاضر قیمت هر کیلو نایلکس دسته رکابی شفاف بالای ۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو نایلکس دسته دار تبلیغاتی در از یک ضخیم بالای ۵۰ هزار تومان است.
اما اگر پرداخت چنین مبالغی برای هر کیلو نایلکس از طرف مشتری مشکل باشد ، می‌توانند همین محصولات را در کیفیت های پایین تر ولی با کیفیت بسیار خوب تهیه کنند.

قیمت کیسه دسته دار

چه فروشگاه هایی به پلاستیک رکابی چاپی نیاز دارند؟

هر نوع فروشگاهی به نایلکس های چاپی و تبلیغاتی طرح دار احتیاج دارد فروشگاه هایی مثل هایپر مارکت های بزرگ ، لباس فروشی ها کفش فروشی ها لوازم خانگی لوازم برقی لوازم صنعتی لوازم ورزشی از جمله مهمترین مصرف کنندگان این محصول هستند که علاوه بر استفاده از نوع آماده این کالا از نوع سفارشی سازی شده آن هم استفاده می کنند برای این منظور صاحبان برند فروشگاه ها نام خاص و همچنین نایلکس مدنظر خود را به تولید کننده معرفی کرده و از او درخواست می‌کند تا پلاستیک را با لوگو یا آرم مختص او را چاپ نماید.

قیمت کیسه دسته دار

بسته بندی و ابعاد نایلکس رکابی شفاف و طرح دار

نایلکس ها و نایلون دسته دار شفاف عموماً در بسته بندی های گونی ۲۵ کیلویی عرضه می شوند همانا این عکس های چاپی مدل های مختلفی دارند و عموماً در بسته بندی های ۲۰ کیلویی الی ۲۵ کیلویی به فروش میرسند.
ابعاد مختلف این محصول نیز عبارتند از سایزهای ۲۵×۳۵ (یک کیلویی) ، ۳۰×۴۰( دو و نیم کیلویی) ، ۳۷×۴۷ (سه و نیم کیلویی) ، ۴۵×۵۵( پنج کیلویی) ، ۵۵×۶۵(هفت کیلویی) و ۶۵×۷۵( ده کیلویی).
ضمن اینکه اگر ابعادی به غیر از این هایی که در این قسمت گفته شد مد نظر شما باشد برای شما در هر حجمی که بخواهید تولید خواهد شد.
البته نایلکس های چاپی و تبلیغاتی عمدتاً در سایزهای آماده یک کیلویی الی ۵ کیلویی عرضه می‌شوند و سایزهای بزرگ آنها به دلیل اینکه چند مشتری زیادی ندارند تولید نمی شود.

قیمت کیسه دسته دار

قیمت کیسه دسته دار شفاف و طرح دار برای ۱۰ تن

یکی از مهمترین مشکلاتی که خریداران عمده محصولات پلاستیکی دارند این است که در هنگام قیمت گرفتن محصولات از کارخانه مستقیم به سراغ قیمت می روند و در بیشتر مواقع اصلاً اطلاعی درباره اینکه چه سایزی چه طرحی چه ضخامتی از محصول را مد نظر دارند را به مخاطبشان که مسئول فروش کارخانه است نمیدهند.
در این صورت تنها کافی است که مسئول فروش کارخانه هم فردی مبتدی باشد و قیمت خرید خرده را به جای خرید عمده به مشتری بدهد و یک فرصت عالی برای سود ، هم برای مشتری و هم برای کارخانه از بین میرود.
بهترین کار برای قیمت گرفتن محصولات به صورت تناژ این است که ابتدا حجم درخواستی محصول را بگویید و سپس به بررسی طرح ها ، ابعاد و همچنین درجه کیفی نایلکس یا نایلون دسته رکابی بپردازید.
اینگونه قیمت کیسه دسته دار شفاف یا طرح دار برای ۱۰تن یا بیشتر با بیشترین تخفیف ممکن برای شما لحاظ خواهد شد.
در همین مجموعه تولیدی هم پس از اعلام حجم درخواستی از طرف مشتری قیمت پایه کالا متناسب با حجم خرید کاهش پیدا می کند تا خریدار از خرید خود بیشترین رضایت ممکن را داشته باشد.
جهت دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات تولیدی و همچنین نحوه ارسال کالاها می‌توانید از طریق فرم و یا شماره زیر با مشاوران ما در واحد فروش در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *