قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان

قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان و کاشان در حجم تناژ از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز اعلام می گردد. فرش ها و گلیم های بافتنی از جمله مهم ترین صنایع دستی و ماشینی کشورمان محسوب میشوند که بسته بندی آنها نقش بسیار زیادی در میزان رضایتمندی مشتریان داخلی و صادراتی دارد. وجود یک محافظ خوب برای این محصولات سبب میشود تا کالا از کثیف شدن و پوسیدگی در امان بماند و در نهایت به بهترین شکل ممکن و مثل روز اول به دست مصرف کننده نهایی برسد. در این مقاله به مقرون بصرفه ترین محافظ های انواع گلیم و موکت و همچنین به قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان و کاشان نیز خواهیم پرداخت.

قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان

بهترین نوع بسته بندی برای فرش

از نظر قیمت و کیفیت هیچ یک از مدل های مختلف بسته بندی ، به اندازه مدل پلاستیکی مقرون بصرفه نیستند ضمن اینکه فضای کمی برای نگهداری نیاز دارند و چندین و چند بار قابل استفاده میباشند.
از همه مهم تر نایلون بسته بندی با توجه به موادی که در آن بکار رفته ، قابلیت چاپ بسیار خوبی نیز دارند و از آنجا که اکثر شرکت های تولید کننده فرش و حتی قالیشویی ها علاقه زیادی دارند تا آرم و لوگوی خود را بر روی فرش ها چاپ کنند ، نایلون ها میتوانند به خوبی تمام انتظارات را برآورده کنند.

قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان

تاثیر درجه بندی در قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان

به عنوان یک مجموعه تولیدی نایلون حتما این پیشنهاد را به تمامی خریداران عزیز می دهیم که چنانچه پلاستیک را برای مصارف غیر غذایی می خواهید ، جهت کمتر کردن هزینه ها بهتر است چند درجه از کیفیت نایلون کم شود.
البته شما میتوانید از طرح های درجه یک نایلون هم برای کاور کردن فرش استفاده کنید اما استفاده از پلاستیک های شفاف و گرید یک پتروشیمی عمدتا برای بسته بندی های جهت صادرات بوده است.

قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان

کاور پلاستیکی فرش به چه صورت است؟

این دسته از نایلون ها ، روده ای هستند و فرش یا گلیم در هر ابعادی که باشند ابتدا به صورت رول شده و سپس در داخل نایلون کاست دار قرار داده میشوند.
یک طرف پلاستیک دوخت شده و طرف دیگر باز است لذا انتقال فرش به داخل پلاستیک هم به راحتی قابل انجام میباشد.

قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان

خرید نایلون فرش در حالت رولی

با وجود اینکه ما تجهیزات لازم برای انجام عملیات دوخت و برش دادن پلاستیک را داریم اما تا به امروز بیش از هشتاد درصد از مشتریان نایلون فرش ، آن را به صورت رول در عرض های مختلف از ما خواسته اند.
لذا فروش به صورت طاقه ای یا همان رولی نیز از طریق این مجموعه صورت میپذیرد شما میتوانید خرید نایلون بسته بندی را برای فرش های کوچک و بزرگ از عرض ۲۰ سانت الی ۱۵۰ سانتی متر انجام دهید و در صورتی که به مدل های آماده احتیاج داشته باشید کافیست طول و عرض پلاستیک را به مشاوران فروش ما داده و مابقی کارها را به ما بسپارید.

قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان

قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان بصورت چاپی

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد اکثریت خریداران پلاستیک فرش آن را بصورت چاپ اختصاصی خودشان از کارخانه می خواهند.
چاپ کاور فرش مثل نایلون بسته بندی قند یا نایلون بسته بندی حبوبات عموما تک رنگ یا نهایتا دو رنگ است و ما میتوانیم چاپ این محصولات را با کمترین هزینه ممکن برای شما عزیزان انجام دهیم.
با وجود اینکه کارخانه تولیدی نایلون ما در شهرهای اصفهان و کاشان نیست اما قیمت کاور پلاستیکی فرش در اصفهان و کاشان در حالت ساده و چاپی را به گونه در نظر گرفته ایم که کاملا برای خریداران این دو شهر مقرون بصرفه باشد.
جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت ها نیز میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *