قیمت کاور پلاستیکی تشک

قیمت کاور پلاستیکی تشک خوشخواب یک نفره و دو نفره از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میشود. یکی از محصولاتی که در دسته نایلون بسته بندی کاربرد بسیار بالایی دارد ، کاور تشک خوشخواب میباشد نایلون بسته بندی تشک خوشخواب بر پایه مواد پلی اتیلنی میباشد که قابلیت تولید در حالت های ضد آب ، زیپ دار ، تک‌ نفره و دو نفره و ساده را دارد ضمن اینکه این کالا به مانند دیگر نایلون های پلاستیکی مثل نایلون خیاری ، نایلون شیرینگ و…….. از لحاظ ابعاد ، ضخامت و درجه بندی ظرفیت تولید به صورت سفارشی سازی شده را دارد در ادامه به نحوه سفارشی سازی ، روش های کمتر کردن هزینه خرید و ارائه قیمت کاور پلاستیکی تشک بر مبنای حجم خواهیم پرداخت.

قیمت کاور پلاستیکی تشک

فلسفه تولید نایلون تشک یک نفره و دو نفره

از بهترین گزینه ها برای بسته بندی تشک خواب جهت در امان بودن از عوامل مختلف خارجی تا زمان استفاده توسط مصرف کننده و حمل و نقل راحت تر ، نایلون تشک میباشد.
تشک های خوشخواب امروزه بیشتر از اینکه برای خانواده های قدیمی خریداری شود ، برای زوج های تازه ازوداج کرده خریداری میشود برای همین حفظ تازگی و سالم ماندن آن بسیار برای تولید کننده ها مهم است.
به این خاطر از ماده اصلی پلی اتیلن در تهیه محصول استفاده میشود که اولا قیمت مناسبی داشته باشد ، دوما انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و سوما مقاومت خیلی خوبی داشته باشد.
نایلون های یک نفره و دو نفره تشک خوشخواب در ابعاد و کیفیت های مختلف توسط شرکت های تولید کننده تشک خوشخواب سفارش داده شده و توسط شرکت های تولیدی نایلون تهیه میشود.

قیمت کاور پلاستیکی تشک

نحوه سفارشی سازی نایلون بسته بندی تشک

به لحاظ تولید کاور پلاستیکی ، محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت در تولید پلاستیک تشک خوشخواب وجود ندارد، به همین خاطر شما عزیزان انواع کاور پلاستیکی یک نفره و دو نفره تشک خوشخواب را با توجه به نیازی که دارید می توانید بدون محدودیت و با توجه به نیازی که دارید از طریق این شرکت تولیدی سفارشی سازی کنید.
چنانچه نمیدانید چه ابعاد و ضخامتی را برای تولید نایلون بسته بندی خود در نظر بگیرید ، میتوانید عکس و اطلاعات کالای خود را برای همکاران ما در بخش فروش مجموعه ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن ، نزدیک ترین و مناسب ترین نایلون را برای شما انتخاب و تولید کنیم.

قیمت کاور پلاستیکی تشک

روش کاهش هزینه در خرید کاور پلاستیکی تشک

از آنجاییکه کاور پلاستیکی تشک جزو محصولات بسته بندی غذایی به حساب نمی آید ، میتوان در صورت امکان از مواد اولیه درجه دو و درجه سه برای تولید استفاده کرد.
کیفیت محصولی که با مواد درجه دو یا سه تهیه شده باشد ، تنها به لحاظ ظاهری تفاوت هایی با مدل درجه یک دارد و به لحاظ کشسانی مثل هم هستند ظاهر نایلون های درجه دو و سه کمی کدرتر و مات تر میباشند.

چیزهایی که میتوان روی نایلون تشک اعمال کرد

ما به عنوان یک مجموعه دولتی و معتبر قادر هستیم که کاور های تشک خوشخواب را با چاپ اختصاصی ۱ تا ۱۲ رنگ FULL HD (هلیو گراور ، فلکسو و سیلک) ، دسته دار ، زیپ دار ، همراه با سوپاپ وکیوم تخلیه هوا و همینطور همراه با افزودنی های مختلف تهیه کرده و با بهترین قیمت بازار عرضه کنیم.

قیمت کاور پلاستیکی تشک

روش های مختلف بسته بندی نایلون تشک

تحویل به صورت رول شده : یک مدل از روش های بسته بندی نایلون تشک به صورت رولی است در این طرح رول یا همان فیلم به صورت یکسره است و شما با توجه به ابعاد مد نظرتان دوخت آن را با دستگاه های مخصوص و یا به صورت دستی انجام می دهید.
تحویل به صورت ابعاد برش خورده: در این مدل ، کاور پلاستیکی به صورت یک طرف باز تهیه می شود تا تشک داخل آن قرار بگیرد و یک طرف دیگر به صورت دستی دوخت شود.

قیمت کاور پلاستیکی تشک با هزینه چاپ

تمامی نکات مد نظر شما اعم از بسته بندی ، ابعاد و ضخامت در زمان سفارش بدون هیچ هزینه ای مطابق با خواسته شما انجام میگیرد به جز دو مورد ، هزینه چاپ و هزینه زیپ دار کردن نایلون.
زیپ دار کردن تاثیر مستقیمی بر قیمت کاور پلاستیکی تشک می گذارد چرا که خود زیپ و دوخت آن بر روی نایلون مراحل جداگانه ای در تولید دارد.
دقیقا همین مراحل برای اعمال چاپ نیز صورت میگیرد هزینه چاپ به به طرح مد نظر شما و تعداد رنگ های بکار رفته در چاپ بستگی دارد، برای همین بهتر است در همان مرحله اول سفارشتان آرم ، لوگوی یا برند خود را درقالب یک فایل به همکاران ما تحویل دهید تا هزینه دقیق آن را برای شما محاسبه کنند.

قیمت کاور پلاستیکی تشک

ارائه قیمت کاور پلاستیکی تشک بر مبنای حجم

طبیعتا هر چه حجم خرید شما بالاتر باشد قیمت کاور پلاستیکی تشک خوشخواب با تخفیفات ویژه تری همراه خواهد بود.
البته این تخفیقات و تضمین ها تنها برای نایلون تشک نیست و شما هر نوع نایلون عریض ضخیم ،نایلون بسته بندی خشکبار ، نایلون شناژی، نایلون خیاری و……… را که از این مجموعه خریداری کنید ، علاوه بر ضمانت قیمت ، ضمانت کیفیت را هم از ما دریافت خواهید کرد.
ضمن اینکه برای مشاهده نحوه تولید محصولات و همچنین تطابق نمونه درخواستی با محصول نهایی میتوانید به کارخانه و یا دفتر مرکزی این مجموعه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *