قیمت پلاستیک شفاف رومیزی

قیمت پلاستیک شفاف رومیزی درجه یک از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام می گردد. در این مقاله به محصولی خواهیم پرداخت که در چند سال اخیر با رشد تولید و فروش بسیار خوبی همراه بوده اند این دسته از محصولات که به مانند سایر نایلون های دیگر مثل نایلون استرچ و نایلون شیرینگ بر پایه پلی اتیلن تولید می شوند. تقریباً به یک نیاز اساسی در جامعه تبدیل شده اند و همه مردم به خرید و استفاده از این کالا علاقه نشان می دهند در ادامه به معرفی کامل و همچنین قیمت پلاستیک شفاف رومیزی درجه یک و درجه دو خواهیم پرداخت.

قیمت پلاستیک شفاف رومیزی

معرفی نایلون بدون رنگ رومیزی

پلاستیک های رومیزی از محصولاتی هستند که به عنوان کاور یا پوشش دهنده سطح میزهای ناهار خوری و تحریر مورد استفاده قرار می گیرند تا سطح میز دچار خراشیدگی ، رنگ رفتگی و یا آسیب ناشی از ضربه نشود.
مدل ها و طرح های گوناگونی از این کاورها در بازار وجود دارد اما پر فروش ترین و پرمصرف ترین آنها مدل شفاف بدون رنگ می باشد مهمترین دلیل خریداران برای انتخاب پلاستیک شفاف رومیزی این است که پس از قرار دادن پلاستیک بر روی سطح مکان مورد نظر به سختی می توان تشخیص داد که چیزی اضافه بر روی سطح میز قرار داده شده است.‌

قیمت پلاستیک شفاف رومیزی

انواع مدل های نایلون رومیزی

دو مدل از پلاستیک های رومیزی وجود دارد که هر کدام برای شرایطی خاص استفاده میشوند اصلی ترین طرح مربوط به نایلون شفاف ساده است که بصورت نازک و ضخیم تولید میشوند.
نوع ضخیم این نایلون ها را با عنوان طلق رومیزی هم میشناسند و برای میزهای عسلی و ناهار خوری مناسب هستند مدل دیگری که از نایلون های رومیزی فروش بسیار بالایی دارند ، آرگو نام دارند.
سطح این پلاستیک ها حالت برفکی دارد و باعث میشود تا از به وجود آمدن حباب هایی که پس از قرار دادن پلاستیک بر روی میز ایجاد میشوند جلوگیری کند این طرح مخصوص میزهایی است که بسیار شفاف و یا شیشه ای هستند.

قیمت پلاستیک شفاف رومیزی

خصوصیات طلق رومیزی بدون رنگ

مهم ترین ویژگی طلق رومیزی شفافیت بالای آنها و همچنین جلوگیری از خیس شدن ، خراشیدگی و رنگ پریدگی میز است این طلق ها چنانچه چاپ دار نباشند وقتی بر روی سطح براق قرار میگیرند ، تقریبا غیر قابل تشخیص هستند و در عین حال وظیفه کاور و پوششی بودن خود را هم انجام میدهد.

تاثیر ضخامت در قیمت پلاستیک شفاف رومیزی

نایلون های رومیزی در ضخامت های بسیار نازک و ضخیم تولید و به فروش میرسند از این نظر ، این پلاستیک های شفاف شباهت زیادی به نایلون گلخانه دارند چرا که آنها نیز در بصورت نایلون عریض ضخیم و نازک تهیه میشوند.
البته در اکثر موارد پلاستیک گلخانه در ضخامت های بالا مشتریان زیادی دارد اما به طور کلی ضخامت ، تاثیری چندانی بر قیمت پلاستیک شفاف رومیزی نمی گذارد و طبیعتا هر چه ضخامت پلاستیک کمتر باشد ، متراژی که در هر رول ۱۵ یا ۲۵ کیلویی به شما می دهد نیز بیشتر خواهد بود.
ضمن اینکه این مجموعه توانایی تولید انواع نایلون و کاور پلاستیکی را در ضخامت های مختلف دارد و شما نیز می توانید نایلون های رومیزی را در ضخامت ۱۰۰ میکرون الی ۳ میلی متر از طریق این شرکت تولیدی سفارش دهید.

قیمت پلاستیک شفاف رومیزی

قیمت پلاستیک شفاف رومیزی جهت صادرات

فروش داخلی و صادرات انواع نایلون به کشورهای همسایه در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده و از آنجاییکه صادرات محصولات پلاستیکی مشمول مالیات نمیشود ، تجار  داخلی تلاش بسیاری جهت معرفی و مزایای خرید این دسته از کالاها به طرف های خارجی نموده اند.
لذا این مجموعه به عنوان یکی از مراکز تولیدی انواع نایلون و نایلکس دسته دار    همکاری همه جانبه خود را با این عزیزان اعلام می نماید خاطر نشان میشود که کیفیت و قیمت پلاستیک شفاف رومیزی و سایر محصولات دیگر با ضمانت به مشتریان عزیز ارائه میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *