قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی در کرج در انواع طرح ها و رنگ ها و برای اصناف مختلف از طریق این مرجع تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی ارائه میگردد. امروزه بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی و عمده فروشی به استفاده از پلاستیک های باکیفیت و با طرح های جذاب رو آورده اند. تنوع در این حوزه به قدری بالا رفته که تقریبا با هر سلیقه و علایقی ، حداقل یک مورد متناسب با بودجه بندی شما برای خرید وجود دارد. ما به عنوان یک مرجع تولیدی محصولات پلاستیکی این امکان را فراهم آورده ایم تا فروشگاه های مختلف در سطح شهر کرج بتوانند در سریع ترین زمان نایلون یا نایلکس رکابی و دسته موزی مد نظر خود را درب فروشگاه دریافت نمایند.

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی

 

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی در طرح های مختلف

انواع طرح ها و رنگ بندی های مختلف برای این دسته از پلاستیک ها وجود دارد.
انواع رنگ های شیری و مشکی و رنگی ساده و همچنین طرح های چاپ دار آماده که شما میتوانید با توجه به شرایط هر یک از آنها را انتخاب کنید.
طبیعتا قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی بدون چاپ پایینتر از مدل های چاپ دار میباشد.

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی درجه یک و دو

کیسه دسته دار طرح دار در دو درجه کیفی یک و دو تولید میشوند. این محصولات کیفیت های مجزایی دارند و قابل مقایسه باهم نیستند.
مدل درجه یک شفاف تر پرتعداد تر براق تر و گرانتر از مدل درجه یک است در حالی که نایلکس و نایلون درجه دو کدرتر کم تعدادتر و ارزانتر میباشد و بیشتر مناسب اصنافی هستند که محصولات سبک در داخل پلاستیک گذاشته و عرضه میکنند مثل لباس فروشی ها و عطر فروشی ها

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی

فروشگاه هایی که میتوانند پلاستیک فانتزی استفاده کنند

بوتیک ها ، فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی ، لوازم ورزشی ، اسباب بازی فروشی ها ، سیسمونی فروشی ها ، ابزار فروشی ها ، فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی ، پخش غذا و انواع فست فود از جمله فروشگاه هایی هستند که میتوانند این دسته از محصولات را با کیفیتی ممتاز و قیمتی مناسب از ما دریافت کنند.

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی

طرح های سفارشی همراه با چاپ سفارشی

چنانچه به انواع نایلون دسته دار طرح دار همراه با چاپ اختصاصی نیاز داشته باشید هم میتوانید صفر تا صد اینکار را به همکاران ما بسپارید.
ما مرحله به مرحله کارهای مورد نیاز را انجام داده و قبل از پایان هر مرحله تاییده شما را خواهیم گرفت تا چاپ اختصاصی شما به بهترین نحوه صورت پذیرد.
چنانچه به مشاوره برای انتخاب محصول مورد نظر خود نیاز داشته باشید میتوانید از طریق شماره زیر با واحد فروش مجموعه در تماس باشید.

قیمت پلاستیک دسته دار فانتزی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *