قیمت نایلکس رکابی رولی

قیمت نایلکس رکابی رولی پرفراژدار در طرح های مختلف و همچنین سایزبندی های متنوع از طریق این مجموعه به حضور مشتریان گرامی ارائه میشود. نایلکس رکابی رولی یک محصول پرکاربرد در بازار فروش محصولات خرده است. این محصول از جنس مواد اولیه پلی اتیلن سنگین و به صورت رولی عرضه می‌شود. نایلکس رکابی رولی به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مورد استقبال کشورهای همسایه قرار گرفته اند و خصوصا ترکیه و عراق سفارشات زیادی را بصورت ماهانه به کارخانه تولید کننده نایلکس در ایران میدهند. در ادامه این مقاله به معرفی کامل این محصول و همچنین قیمت نایلکس رکابی رولی پرفراژدار در طرح ها و سایز بندی های مختلف اشاره خواهیم داشت.

قیمت نایلکس رکابی رولی

دلایل استفاده از نایلکس رکابی پرفراژدار

عموما نایلکس دسته دار رکابی در طرح های مختلف در کیسه های 25 کیلویی و بصورت فله عرضه میشوند اما در بعضی از مناطق ترجیح براین است که فضای کمی برای نگهداری پلاستیک استفاده شود و همچنین نحوه استفاده از نایلکس نیز بصورت آسان مصرف باشد.
در ایران کمتر پیش آمده که سفارشات داخلی برای نایلکس رکابی رولی تولید شده باشد اما در حوزه صادارت ، این محصول یکی از مهم ترین پلاستیک های پلی اتیلنی محسوب میشود چراکه هم قیمت مواد اولیه آن در ایران پایین است و همچنین هزینه تولید در مقایسه با کشورهای همسایه پایین است.

قیمت نایلکس رکابی رولی

ویژگی‌های نایلکس رکابی رولی

نایلکس رکابی رولی دارای ویژگی‌های بسیار متنوعی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:
انعطاف‌پذیری بالا: نایلکس رکابی رولی انعطاف‌پذیری بالایی دارد که به آسانی قابل خم شدن و انعطاف پذیری در برابر نیازهای مختلف است.
مقاومت بالا در برابر وزن بالا: به دلیل جنس نایلکسی (اف7000) که از آن تولید شده است، نایلکس رکابی رولی دارای مقاومت بسیار بالا در برابر کشش است و در سایزهای مختلف توانایی حمل دو برابر وزنی که برای هر سایز تعیین شده را دارد.
شفافیت بالا: با توجه به متریال باکیفیتی که این محصول دارد ، شفافیت نایلکس دسته دار رولی شفاف و همچنین غیر شفاف ، بسیار بالاست و برای همین برای ارائه خدمات در فروشگاه ها مناسب هستند.
عدم بوی نامطبوع: پلاستیک ها معمولا حتی در مدل های درجه یک همواره مقدار کمی از خود بوی مواد اولیه را دارند اما اگر در تولید آنها هیچ گونه مواد افزودنی بکار نرود ، همان بوی کم نیز به چشم نمی آید.
بهداشتی بودن: نایلکس ها از مواد بهداشتی تولید میشوند و برای همین هیچ خطری برای سلامت انسان ندارند همچنین با توجه به افزودنی های تجزیه پذیر ، به سرعت قابلیت تجزیه شدن دارند.

قیمت نایلکس رکابی رولی

کاربردهای نایلکس رکابی رولی

مهم ترین کاربرد این محصول ، حمل محصولات مختلف از فروشگاه ها به منازل یا هر مکان دیگری میباشد لذا هر نوع فروشگاه عرضه کننده محصولات خرده ریز میتواند از این محصول برای عرضه کالا استفاده کند.
هایپر مارکت ها ، میوه فروشی ها ، لباس فروشی ها ، ابزار فروشی ها از جمله مهم ترین مصرف کنندگان نایلکس و نایلون دسته دار رولی میباشد.

قیمت نایلکس رکابی رولی

 

قیمت نایلکس رکابی رولی در کیفیت های متنوع

پلاستیک دسته رکابی رولی دارای کیفیت‌های متنوعی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. این کیفیت‌ها شامل موارد زیر است:
مدل درجه یک: پرفروش ترین نایلکس رولی میباشد که شامل 90 درصد از تولیدات کارخانه ها نیز میشود. متریال نایلکس رولی تماما مواد درجه یک نو است و هیچ گونه گرانولی در آن وجود ندارد.
مدل درجه یک ونیم: ده درصد از مواد اولیه این محصول گرانول بازیافتی است و مابقی آن مواد نو است. این محصول برای کشورهای پاکستان و عراق کاملا مناسب است چراکه کیفیتی در حد درجه یک دارد و قیمت آن نیز کمی کمتر از مدل درجه یک است.

قیمت نایلکس رکابی رولی

قیمت نایلکس رکابی رولی در سایز های مختلف

کیسه دسته دار پرفراژدار به صورت رولی با عرض‌های متنوعی تولید می‌شود و این امکان به کاربران می‌دهد تا بر اساس نیاز خود، سایز مناسب را انتخاب کنند.
از سایزهای کوچکتر برای کاربردهای کوچکتر مانند بسته‌بندی محصولات و استفاده در خانه استفاده می‌شود، در حالی که سایزهای بزرگتر برای کاربردهای صنعتی مناسب هستند.
شما علاوه بر ابعادی که ذکر میشود ، میتوانید ابعاد سفارشی دیگری را نیز از ما درخواست کنید.
ابعاد استاندارد نایلون دسته دار رولی:
25*35
30*40
37*47
45*55
55*65
65*75

قیمت نایلکس رکابی رولی

قیمت نایلکس رکابی رولی در رنگ‌های شفاف، شیری و رنگی

نایلکس رکابی رولی در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. علاوه بر رنگ شفاف و شیری که قابلیت نمایش محتوای داخلی را دارند، رنگ‌های دیگری نیز مانند آبی، قرمز، زرد و سبز در دسترس هستند.
نکته ای که حائز اهمیت است بالاتر بودن نرخ تولید نایلکس رنگی نسبت به طرح پرفروش شفاف است و به همین خاطر میزان سفارش طرح شفاف بیشتر از طرح های دیگر است.

قیمت نایلکس رکابی رولی

ضمانت کیفیت و قیمت نایلکس رولی

ضمانت کیفیت در تولید نایلکس رکابی رولی از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت ما از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می‌کند و فرآیند تولید را با رعایت استانداردهای بین المللی انجام می‌دهد.
همچنین، محصولات نایلکس رکابی رولی قبل از عرضه به بازار، مورد آزمایش‌های کیفیت دقیقی قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند.
قیمت نایلکس رکابی رولی نیز بسیار رقابتی است و با توجه به تولید روزانه بالا و بهره‌وری بالا در فرآیند تولید، شرکت ما توانسته است قیمتی مناسب و رقابتی را برای مشتریان فراهم کند.
همچنین، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از مشتریان نیز بخشی از سیاست شرکت ماست.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *