قیمت نایلکس دسته دار

قیمت نایلکس دسته دار کیلویی درجه یک و درجه دو از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. قطعا از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین محصولات پلی اتیلنی که عمدتا در خرده فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد ، نایلکس های دسته موزی و رکابی هستند که در چندین طرح و رنگ‌ به فروش میرسند. این کیسه های با کیفیت در دو درجه بندی تهیه و عرضه میشوند و مهم ترین دلیل ایجاد تنوع در این محصول ، دادن اختیار عمل بیشتر و داشتن گزینه های بیشتر برای خرید مناسب ترین گزینه‌ از لحاظ مالی و نوع مصرف است. در ادامه به انواع طرح ، بسته بندی و چهار عامل مهم در قیمت نایلکس دسته دار کیلویی خواهیم پرداخت.

قیمت نایلکس دسته دار

مشخصات انواع پلاستیک دسته رکابی مخصوص فروشگاه

فروشگاه های خرده فروشی به طور معمول از کیسه های ۲ ، ۵ و ۷ کیلویی که به ترتیب در سایز های ۳۰×۴۰ ، ۴۵×۵۰ و ۵۵×۶۵ هستند بیشتر استفاده میکنند.
این کیسه های پلاستیکی دسته ها و دوخت محکمی برخوردارند و از میتوانند دو برابر وزنی که برایشان تعیین شده را تحمل کنند.
این محصولات از بهترین مواد اولیه پلی اتیلنی تهیه شده اند و بسیار انعطاف پذیر هستند در مورد پلاستیک های سفید بی رنگ این نکته حتما در نظر گرفته شود که به هیچ عنوان نباید کدر و بد بو باشند شفافیت این نایلون ها در حدی باید باشد که محتویات داخل ، از بیرون به خوبی قابل مشاهده باشد.

قیمت نایلکس دسته دار

تفاوت نایلکس دسته رکابی درجه یک و دو

مهم‌ ترین تفاوت این دو در مواد اولیه بسیار خوب نوع درجه یک و‌ مواد اولیه نامرغوب درجه دو نیست بلکه در قیمت و ضخامتشان است.
از آنجاییکه این پلاستیک ها برای نگهداری مواد غذایی و شیمیایی برای کوتاه مدت استفاده میشوند ،باید کاملا بهداشتی باشند و به هیچ عنوان نباید از مواد اولیه پسماندی برای تولید آنها استفاده شود چراکه ممکن است مصرف کننده را با خطرات جدی مواجه کند.
ضخامت کیسه های رکابی درجه دو در مقایسه با نوع درجه یک کمتر است اما بدان معنا نیست که این محصول بی کیفیت است چون دوخت و برش دسته ها و مواد اولیه همان نوع درجه یک است اما در هنگام استفاده از آن باید بیشتر مراقب بود تا وزن محتویات پلاستیک زیاد نشود و یا  اجسام نوک تیز فشار زیادی را به آن وارد نکند تا باعث پارگی شود.
همین ضخیم تر بودن نایلکس موجب میشود تا قیمت نایلکس دسته دار کیلویی نسبت به نوع اقتصادی بیشتر باشد البته این تفاوت قیمت بسیار جزئی است برای همین اکثر افراد در زمان خرید نایلون دسته دار و همچنین خرید کیسه فریزر به سراغ محصولات درجه یک می روند.

قیمت نایلکس دسته دار

چهار عامل مهم در تعیین قیمت نایلکس دسته دار کیلویی

این موضوع برای کسانی که میخواهند اولین سفارشاتشان را به ثبت برسانند میتواند جالب باشد چرا که آنها فکر میکنند در همان تماس و سفارش اول کالا باید با تخفیفات بالا و تضمین کیفیت مواجه شوند.
ولی در حقیقت اینگونه نیست قیمت نایلکس دسته دار کیلویی بسته به میزان سفارش ، فروش نایلون رکابی به صورت چکی یا نقدی ، درجه یک یا دو بودن و همچنین تعداد دفعات خرید میتواند در تعیین نهایی قیمت محصول تاثیر مستقیم بگذارد.
این چهار عامل اگر همزمان‌ در یک‌ سفارش وجود داشته باشد میتواند تا بیشترین حد ممکن بر نرخ خرید عمده شما اثر بگذارد.

بسته بندی استاندارد و سفارشی انواع نایلون دسته رکابی

دو نوع بسته بندی در شرکت های تولیدی برای این نایلون دسته دار در نظر گرفته شده است بسته بندی کارتنی و گونی که بنا به سایز و حجمی که دارند میتوانند ۲۰ کیلو یا ۲۵ کیلو از این محصولات را در خود نگه داری کنند.
هشتاد درصد خرید ها برای این محصولات در گونی های ۲۵ و ۲۰ کیلویی انجام میشود اما در صورت بالا بودن حجم سفارش ، مشتریان عزیز میتوانند با مدیران فروش کارخانه ها صحبت کرده و بسته بندی مخصوص خود را بر روی این نایلکس ها اعمال کنند این کار علاوه بر موارد صادراتی ، در سفارشات داخلی هم اتفاق می افتد و اصلا کار غیر معمولی نیست.

قیمت نایلکس دسته دار

استعلام روز قیمت نایلکس دسته دار کیلویی

خریداران گرامی در سراسر کشور میتوانند با مراجعه به سایت های نمایندگی فروش اینترنتی محصولات نایلونی پلاستیکی ، قیمت نایلکس دسته دار کیلویی را به راحتی استعلام کرده و با بررسی نمونه های دریافتی از سمت شرکت تولید کننده و‌ تایید کیفیت آن اقدام به سفارش عمده و یا خرده کنند.
همکاران ما در واحد فروش و مشاوره مجموعه آلوین در هر ساعتی از شبانه روز و همه روزه در فضای مجازی فعال هستند و میتوانند شما را از آخرین تغییرات قیمتی مطلع کنند و به سوالات شما در زمینه نحوه عرضه و تست کیفیت محصول مشاوره بدهند.

مرجع معتبر تولیدی و توزیع عمده نایلون دسته رکابی اعلا

شرکت های تامین کننده عمده و پخش نایلکس دسته دار در تهران و اطراف تهران به عنوان مهم ترین مراکز تولید و پخش نایلون دسته دار شناخته میشوند.
تمامی این کارخانه های تولیدی با ایجاد نمایندگی های پخش در سراسر کشور میتوانند کالای سفارش داده شده را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و سرویس دهی به دست مشتریان برسانند.
ضمن اینکه علاوه بر قیمت نایلکس دسته دار کیلویی شما میتوانند قیمت انواع کیسه فریزر چسبی ، ساده ، رولی و کیسه زباله رولی یا فله و انواع ظروف و لیوان یکبار مصرف را هم از طریق این شرکت ها و مدیران فروش آنها استعلام کنید.
تمامی کالاهای عرضه شده توسط این مراجع دارای تضمین کیفیت بوده و در صورت عدم رضایت خریدار از محصول ، کالا مرجوع و وجه پرداختی به خریدار مسترد میگردد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید مشخصات خود را در فرم انتهای صفحه پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *