قیمت نایلون کف تریلی

قیمت نایلون کف تریلی با بهترین کیفیت به صورت عمده و در ابعاد و ضخامت های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و فروش محصولات پلیمری به مشتریان عزیز اعلام میشود. یکی از محصولات پلاستیکی که به مانند کاور پلاستیکی گیاه ، در فصول سرد و نیمه دوم سال مورد استفاده قرار میگیرند نایلون های با عنوان کف تریلی هستند. این دسته از پلاستیک های بر پایه پلی اتیلن از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به کیسه زباله مشکی فله دارند البته نایلون کف تریلی بصورت پاکتی نیست و بغل برش آماده قرار گرفتن بر روی سطح میباشد. اما از نظر ضخامت ، رنگ ، کشسانی و استحکام بسیار شبیه به هم هستند. چنانچه به عنوان صنعتگر و یا مسئول معدن این مقاله را مطالعه میکنید ، حتما تا انتها همراه ما باشید چراکه از مهر ماه تا بهمن ماه نیاز شدیدی به این کالا پیدا خواهید کرد.

قیمت نایلون کف تریلی

توضیحاتی درباره پلاستیک کف تریلی

همانطور که میدانید در همه فصول سال کانتینر ها در حال جا به جایی و حمل انواع کالاها از شهری به شهر دیگر هستند و مشکلی که در نیمه دوم سال همواره به سراغ آنها می آید ، نفوذ آب باران یا برف به داخل اتاق تریلی و جمع شدن در کف میباشد.
یقینا استفاده از ورق های آهنی یا کارتنی نمی تواند مشکل را حل کند و تنها راه حل استفاده از نایلون هایی با ضخامت نسبتا زیاد برای پوشش کف میباشد.
وجود این نایلون ها سبب میشود تا آب اگر هم در داخل کانتیتر باشد ، حتی الامکان با کالای بسته بندی شده تماس نداشته باشد.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بعضا از این نایلون ها به عنوان عایق پلاستیکی استفاده میکنند و نه فقط کف بلکه دیواره ها و سقف اتاق نیز بوسیله همین پلاستیک ها پوشانیده میشود.

قیمت نایلون کف تریلی

مشخصه های نایلون کف تریلی اعلا

برای تشخیص یک پلاستیک کف تریلی خوب میتوانید این پارامتر ها را در نظر بگیرید:
عدم وجود دون دون که نشان دهنده استفاده از مواد درجه دو و سه در تولید میباشد
نفوذ ناپذیری در برابر عبور آب که به چندین صورت میتوان آن را امتحان کرد
یکدست بودن رنگ نایلون
استحکام و کشسانی در برابرضربه
داشتن نقطه جدا شونده در صورت پرفراژدار بودن
عدم داشتن بوی بد و نامطبوع

قیمت نایلون کف تریلی

قیمت نایلون کف تریلی به صورت سفارشی

این دسته از نایلون ها به دو صورت برش خورده و رول شده در عرض های مختلف عرضه میشوند و شما نیز میتوانید انواع مختلف این نایلون ها را در رنگ ها و طرح های گوناگون به صورت سفارشی از ما خریداری کنید و از مهم ترین پارامترهایی که میتوانید آنها را با نوع مصرف تغییر دهید عبارتند از :
عرض
رنگ بندی
درجه بندی
ضخامت
بسته بندی
که در صورت خریدهای مدت دار و حجم بالا میتوانید آنها را تغییر داده و در نهایت محصولی مطابق با نظر شخص خودتان از ما دریافت کنید.

قیمت نایلون کف تریلی

قیمت نایلون کف تریلی با توجه به حجم خرید

قیمت نایلون کف تریلی به مانند همه پلاستیک های تولید شده در این مجموعه اعم از نایلون بسته بندی ، نایلون خیاری ، نایلون فریزری ، نایلون زباله و نایلون شیرینگ در صورت خرده فروشی و عمده فروشی ، دو نرخ مجزا دارند و طبیعتا هر چقدر میزان سفارش بالاتر باشد نرخ کالا نیز با کاهش بیشتری روبه رو خواهد شد.
با توجه به ظرفیت بالای تولید در این مجموعه میتوانید روی همکاری با مجموعه ما برای تامین عمده این نایلون ها حساب ویژه ای باز کنید.
در حال حاضر نیز با شرکت های حمل نقل و چندین معدن در استان زنجان ، قزوین و کرج همکاری داریم. جهت دریافت آخرین نرخ محصولات تولیدی میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *