قیمت نایلون متری

قیمت نایلون متری عرض ۴ متری و ۲ متری درجه یک اعلا از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور مشتریان گرامی در سراسر کشور اعلام‌ میشود. از پرکاربرد ترین نایلون عریض ضخیم ، ابعاد ۴۰۰ و ۲۰۰ سانتی متری هستند. این دسته از پلاستیک ها که در طرح ها و ضخامت های مختلفی تولید میشوند در سال های اخیر چنان فروش فوق العاده ای داشته اند که بسیاری از فعال حوزه نایلون و نایلکس دسته دار را ترغیب به خرید و تولید نایلون کرده اند. چون علاوه بر شهرهای داخلی ، بسیاری از تجار کشورهای همسایه برای خرید عمده این محصولات ، سفارشات سنگینی را به کارخانه های ایرانی داده اند و از این جهت کیفیت و قیمت نایلون متری باعث شده تا شاهد ارز آوری خوبی نیز باشیم.

قیمت نایلون متری

ویژگی ها و کاربرد پلاستیک ۴ و ۲ متری

عمدتا این دسته از پلاستیک های عریض را در مدل شفاف بی رنگ و تیره مشاهده کرده اید.
مصرف اصلی این محصول جهت استفاده برای زمین های کشاورزی و پوشش گلخانه ها بوده است کشسانی عالی و استحکام آن نیز در حدی است که بتواند حتی برای چند سال در مقابل آسیب های طبیعی مثل باران ، تگرگ و برف از خود مقاومت نشان دهد.
به طور کلی این کالاها یکبار مصرف نیستند و میتوان برای مدت طولانی از آنها در مصارف گوناگون استفاده کرد.
کاربرد دیگر پلاستیک های عریض در این ابعاد برای بحث ساختمان سازی میباشد مدل شفاف نایلون برای کاور کناره های سازه و مدل تیره و مشکی آن نیز برای پوشش کف ساختمان و کف استخر ها میباشد.

قیمت نایلون متری

اصلی ترین مواد اولیه برای تولید نایلون عریض

اگر نایلون شفاف مد نظر ما باشد طبیعتا مواد 209 و f7000 مهم ترین موادی هستند که در تولید مورد استفاده قرار میگیرند.
اما چنانچه قرار به مصرف مدل تیره و مشکی باشد میتوان علاوه بر استفاده از موادی که به آنها اشاره شد ، از مواد کندری و بازیافتی گرانولی استفاده کرد قطعا در چنین شرایطی قیمت نایلون متری با توجه به استفاده کمتر مواد درجه یک در تولید ، کمتر از طرح شفاف بی رنگ خواهد بود.

ضخامت و رنگ بندی نایلون متری

ضخامت نایلون با توجه به شرایط مصرف تعریف میشود گاهی اوقات از این محصول برای پوشش سطح زمین استفاده میشود و حتما باید نوع نازک آن را انتخاب کرد.
در بعضی موارد نیز برای جلوگیری از نفوذ آب به کف پی ساختمان و یا کاور گلخانه تنها باید به بادوام ترین و ضخیم ترین مدل آن فکر کرد ولی به طور کلی میتوان این پلاستیک های بر پایه پلی اتیلن را در ضخامت های ۵۰ میکرون تا ۳ میلی متر تولید کرد.
از نظر رنگ بندی هم شما میتوانید این دسته از نایلون ها را در رنگ های شفاف ، مشکی ، سبز و دیگر رنگ های روشن از ما دریافت کنید.

قیمت نایلون متری

افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش به پلاستیک

افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش با نام اختصاری UV شناخته میشود.
در واقع مهم ترین افزودنی که به نایلون اضافه میشود تا بیشترین نور ممکن را عبور دهد و از ورود اشعه های مضر خورشید جلوگیری کند همین UV میباشد که از یک درصد تا ده درصد قابلیت اضافه شدن به مواد اولیه نایلون را دارد و هر درصد اضافه کردن یووی مقدار ۳۰۰۰ الی ۴۰۰۰ هزار تومان را به قیمت نایلون متری خام اضافه میکند.

معرفی نایلون عریض ۴ و ۲ متری روده ای

چنانچه نایلون در عرض های ۲ متر و یا ۴ متر به صورت دولا تولید شده باشد ، آن را نایلون روده ای یا بغل برش نیز می نامند در صورت تولید نایلون عریض بدینگونه هر ۲ متر یا ۴ متر در صورت برش خوردن از بغل به ۴ و ۸ متر تک لا تبدیل خواهند شد.

قیمت نایلون متری

 

تاثیر استفاده از مواد درجه دو در قیمت نایلون متری

در بسیاری از موارد نیازی به بکار گیری گرانترین نایلون درجه یک نیست و میتوان از نایلون هایی با چند درجه پایینتر استفاده کرد و همان نتیجه و بهره محصول درجه یک را گرفت.
یکی از روش های کاهش هزینه که تاثیر بسزایی نیز در قیمت نایلون متری دارد استفاده از مواد درجه دو در تولید میباشد.
‌در صورتی که مطمئن نیستید که آیا میتوانید برای مصرفی که دارید میتوانید از پلاستیک های عریض با کیفیت پایینتر استفاده کنید یا خیر ، حتما با مشاوران ما در واحد فروش تماس حاصل کنید تا بهترین گزینه را برای خرید به شما معرفی و پیشنهاد بدهند.

قیمت نایلون متری

بهترین کیفیت و قیمت نایلون متری عرض ۴ و ۲ متر

این مجموعه با بکار گیری بهترین تجهیزات و مواد اولیه درجه یک و کندری ، قابلیت تولید انواع نایلون و نایلکس را در درجه بندی های مختلف دارد.
از آنجاییکه این شرکت ظرفیت تولید بسیار بالایی در سال دارد ، میتواند گزینه بسیار خوبی برای همکاری با خریداران و تجار خارجی باشد از دیگر تولیدات ما ، نایلون خیاری ، نایلون شیرینگ و نایلون کشاورزی ، نایلون گلخانه و نایلون بسته بندی است که تنها با دادن یک پیام به شماره زیر میتوانید از قیمت بروز آنها مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *