قیمت نایلون ضخیم شفاف

قیمت نایلون ضخیم شفاف ۶ متری درجه یک و درجه دو بصورت عمده از طریق این مرکز تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میشود پلاستیک های پلی اتیلنی ضخیم از جمله مهم ترین تولیدات کارخانه ها محسوب میشوند که کاربرد های متنوعی هم در صنعت و کشاورزی دارد. به مانند دیگر کالاهای پلاستیکی مثل نایلکس دسته دار ، نایلون بسته بندی ، نایلون خیاری و ……. این محصول هم در حجم عمده در حالت طاقه ای یا رولی بفروش میرسند. پس مسائلی مثل تغییر ابعاد ، تغییر رنگ و کیفیت آن که یقینا روی قیمت نایلون ضخیم شفاف تاثیر می گذارد ، قابل شخصی سازی میباشند و به راحتی میتوان ظاهر محصول را عوض کرد.

قیمت نایلون ضخیم شفاف

ویژگی های پلاستیک عریض ۶ متری

نایلون عریض کیلویی ۶ متری از دیگر متراژ های مهم در تولید و همچنین خرید نایلون های صنعتی بشمار میرود که خصوصا در بحث کشاورزی و گلخانه اهمیت ویژه ای پیدا می کند.
این دسته از پلاستیک ها با دستگاه های مخصوص و غول پیکری تولید میشوند و هر شرکتی قابلیت تولید آنها را ندارد.
همانطور که میدانید هر چه متراژ نایلون بیشتر باشد ، میزان مواد اولیه بکار رفته در آن هم بیشتر میشود و در نتیجه بر قدرت کشسانی و عدم پارگی یا سوراخ شدگی آن افزوده میشود پس نایلون های ۶ متری به خودی خود ضخیم تولید میشوند مگر اینکه شما برای مصارفی مخصوص مدل نازک آن را سفارش دهید.
ضمن اینکه در صورتی که نایلون عرض ۶ متر از مواد درجه پتروشیمی و با افزودنی هایی مثل anti fog ، anti virus ، ir , eva و uv در حد ۵ درصد باشد تا حد قابل توجهی در مقابل نفوذ حشرات ، باکتری ها و اشعه های مضر مقاومت نشان می دهد.

قیمت نایلون ضخیم شفاف

انواع مصارف پلاستیک ضخیم شفاف ۶ متری

نایلون های عرض ۶ متر ضخیم بیشترین کاربردشان در بحث زمین های کشاورزی ، گلخانه ها و در مواردی برای ساختمان ها است.
این دسته از پلاستیک ها با دارا بودن عرض ۶۰۰ سانتی متر جزو بزرگترین نایلون های رولی هستند و زمانی که نقطه یا ناحیه ای را کاور می کنند به خوبی مثل یک محافظ عمل می کنند.
در این قسمت بصورت مختصر به ۳ مصرف عمده این محصول خواهیم پرداخت.
نایلون ۶ متر گلخانه : نایلون های ۶ متری با توجه به سفارشات متعدد گلخانه داران که از آنها برای پوشش و عایق بندی دیواره و سقف گلخانه استفاده میشود در رنگ های شفاف و رنگی تهیه میشوند مزیت ضخیم بودن آنها این امتیاز را برای مصرف کننده در پی دارد که باعث حذف اتلاف انرژی و گرمای داخل گلخانه میشود.
نایلون ۶ متر کشاورزی : از نایلون عرض ۳ متر به بالا هم جهت کشت محصولات جالیزی و سبزی جات استفاده میشود استفاده از نایلون عریض باعث میشود تا جلوی رشد علف های هرز ، تبخیر و فرسایش خاک جلوگیری شود.
همچنین برای بهره وری بهتر میتوان از افزودنی های مختلف استفاده کرد این افزودنی ها در مقابل اشعه های خطرناک خورشید که برای گیاه مضر است بسیار خوب عمل میکند و مرغوبیت محصول نهایی را افزایش میدهد.
نایلون ۶ متر ساختمانی و استخری: یکی دیگر از موارد مصرف مهم نایلون های عرض ۶ متر در بحث ساختمانی و استخری هستند از پلاستیک های عریض در این ابعاد برای عایق بندی کف استخر ها و ساختمان ها در زمان ساخت هم استفاده میشود.
عدم بکار بردن این پلاستیک ها در چنین مکان هایی موجب میشود تا آب به دیواره و کف ساختمان یا استخر برخورد نکند و عمدتا در رنگ های شفاف و مشکی تولید میشوند.

قیمت نایلون ضخیم شفاف

منظور از نایلون عریض ۶ متری تک لا و دو لا

در کل پلاستیک های عریض در دو مدل عرضه میشوند ، روده ای و بغل برش چنانچه از زبان فروشنده کالا کلمه نایلون عرض ۲ متر یا ۶ متر روده ای را شنیدید باید مطمئن باشید که نایلون ۶ متر عرض دارد اما اگر از بغل برش داده شود به ۱۲ متر تک لا تبدیل میشود.
ولی نایلون تک لا ۶ متر برش داده شده و به صورت تک لا میباشد شما در زمان سفارش محصول حتما باید اطلاعات محصول را به طور دقیق به متصدی اعلام کنید تا محصولی که در نهایت دریافت میکنید ، مشکلی را برای شما بوجود نیاورد.

قیمت نایلون ضخیم شفاف

تاثیر یووی در قیمت نایلون ضخیم شفاف

مقدار یوی که همان مواد جلوگیری کننده از نفوذ نور خورشید و دیگر اشعه های مضر دیگر میباشد ، بیشترین سهم را در تغییر قیمت نایلون ضخیم شفاف دارد چرا که شرکت های پتروشیمی این دسته از مواد را کمی گرانتر از سایرین عرضه می کنند.
شما میتوانید بنا به شرایط مصرف خودتان انواع نایلون در عرض های مختلف را در درصد یوی ۱ درصد الی ۱۰ درصد سفارش دهید.
بیشترین سفارشات ما برای نایلون کشاورزی و نایلون گلخانه ۶ متری در درصد یوی ۵ و ۷ درصد بوده است لازم به ذکر است که هر یک درصد که مقدار مواد اولیه یووی در نایلون بیشتر باشد ۳۰۰۰ الی ۳۵۰۰ تومان بر قیمت کل نایلون عریض افزوده میشود.

 

قیمت نایلون ضخیم شفاف عمده ۶ ، ۳ ، ۲ و ۱۰ متری

مجموعه ما این قابلیت را دارد تا انواع پلاستیک های شفاف و رنگی را از عرض ۲۰ سانت الی ۲۰ متر برای شما عزیزان آماده کند.
مواد اولیه ای که قیمت نایلون ضخیم شفاف را در چند ماه اخیر دچار نوسانات شدیدی کرده به نام ۲۰۹ شناخته میشود و گرانترین مواد اولیه برای تولید محصولات درجه یک شناخته میشود.
همانگونه که پیشتر هم گفته شد ما همه محصولاتمان را به طور پیش فرض در بالاترین درجه کیفی تولید میکنیم و به همین خاطر همواره ضمانت مرجوعی کالا را هم در صورت عدم رضایت مشتری از محصول پذیرفته ایم.
قیمت نایلون ضخیم شفاف در عرض های ۲ ، ۳ ، ۶ و ۱۰ متر تک لا و چند لا هم با توجه به دولتی بودن این مجموعه با تضمین صورت میگیرد جهت مشاوره رایگان و همچنین دریافت آخرین قیمت نایلون ضخیم شفاف میتوانید با شماره زیر تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *