قیمت نایلون ضخامت 5 تا 300 میکرون

قیمت نایلون ضخامت ۵ تا ۳۰۰ میکرون رولی و برش خورده در ابعاد و عرض های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور مشتریان داخلی و خارجی عزیز ارائه می گردد. گستره این دسته از پلاستیک ها بسیار زیاد است چرا که میتوان انواع و اقسام لوازم صنعتی ، غذایی و شیمیایی را بوسیله آنها بسته بندی کرد. ما در کارخانه تولید نایلون بسته بندی ، توانایی ارائه پلاستیک های شفاف و رنگی را در ضخامت های بسیار نازک و ضخیم جهت استفاده در مصارف مختلف داریم و این محصولات را در حالت برش خورده ( آماده مصرف ) و رولی ( طاقه ای ) عرضه میکنیم. در ادامه به مدل های مختلف و همچنین قیمت نایلون ضخامت ۵ تا ۳۰۰ میکرون در حجم عمده خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون ضخامت 5 تا 300 میکرون

مواد اولیه در تولید نایلون رولی و برش خورده

نایلون ها به طور معمول می توانند با استفاده از مواد اولیه درجه یک و همچنین مواد کندری و بازیافتی تولید شوند ولی برای تهیه بهترین کیفیت ، حتما باید از مواد گرید یک پتروشیمی استفاده کرد تا قدرت مانور بیشتری برای دستکاری ضخامت و انجام دوخت آن داشته باشیم. برای هر مدل از نایلون ها نیز از مواد درجه یک اما با اسم ها و ویژگی های خاص استفاده میشود.
۰۰۷۵ ، ۲۰۹ ، F ۷۰۰۰ مهم ترین مواد درجه یکی هستند در تولید نایلون رولی و برش خورده که شفاف هستند استفاده میشود‌. در طرح های رنگی به غیر از موادی که ذکر شد از مستربچ های رنگی نیز استفاده میشود.

قیمت نایلون ضخامت 5 تا 300 میکرون

مدل های مختلف پلاستیک ضخیم و نازک

چنانچه نایلون برش خورده باشد قطعا تنها میتوان از نایلون ساده که خاصیت چسبندگی و جمع شوندگی ندارند استفاده کرد.
نایلون بسته بندی فرش ، نایلون بسته بندی مرغ ، نایلون بسته بندی نان از جمله این نوع از کیسه های پلی اتیلنی هستند.نایلون های بدون دوخت از جمله نایلون شیرینگ حرارتی و نایلون استرچ مدل دیگری از پلاستیک های روده ای و ساده هستند که در طاقه های ۱۵ ، ۲۰ و ۲۵ کیلویی عرضه میشوند.

قیمت نایلون ضخامت 5 تا 300 میکرون

ابعاد نایلون برش خورده و عرض نایلون طاقه ای

هیچ گونه محدودیتی در تولید پلاستیک بسته بندی در عرض های مختلف وجود ندارد و میتوان پلاستیک های عریض را در عرض های ۱ تا ۱۲ متر به صورت یک لایه تا پنج لایه در متراژ ۱۰۰ و ۱۵۰ متری تولید کرد.
در مورد نایلون های برش خورده نیز به همین صورت است و عرض و طول نایلون میتواند از ۱۰ سانت الی ۵۰۰ سانتی متر متغییر باشد.
مهم نوع محصول و ابعاد آن میباشد و دقیقا مطابق با نوع بسته بندی و کالای مورد نظر میتوان کاور پلاستیکی آن را تولید کرد.

قیمت نایلون ضخامت 5 تا 300 میکرون

تاثیرات در قیمت نایلون ضخامت ۵ تا ۳۰۰ میکرون

وقتی قرار بر تولید نایلون در ضخامت کمتر از ۳۰ میکرون باشد یعنی باید فشار بیشتری به دستگاه بیاید تا بتواند در مدت زمان بیشتر ضخامت مورد نظر را تحویل دهد پس یقینا هزینه تولید پلاستیک در ضخامت های ۵ ، ۱۰ یا ۱۵ میکرون بیشتر و زمانبرتر از ضخامت های بالا میباشد.
همین مورد میتواند تاثیر ۲ الی ۳ هزار تومانی در قیمت عمده هر کیلو نایلون بگذارد.

قیمت نایلون ضخامت 5 تا 300 میکرون

قیمت نایلون ضخامت ۵ تا ۳۰۰ میکرون در حجم عمده

برای عرضه هر نوع محصولی قیمت خرده و عمده وجود دارد و طبیعتا برای همکاری های طولانی مدت و حجم تناژ می توانید روی مجموعه ما حساب ویژه ای باز کنید.
از نظر کیفیت و قیمت ، تمامی محصولات این شرکت ، دارای ضمانت هستند و حتی میتوانید در امر صادرات نایلون بسته بندی به سخت گیر ترین کشورهای دنیا هم به کیفیت کارمان اعتماد کنید چرا که تنها از بهترین مواد پتروشیمی در تهیه نایلون ها استفاده میکنیم حتی برای نایلون زباله فله.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *