قیمت نایلون دسته رکابی

قیمت نایلون دسته رکابی شفاف کیلویی عمده در حجم های مختلف از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ هستیم و بازار ایران تحت تاثیر مسائل اجتماعی وضعیت خوبی نداشته اما کارخانه های تولید پلاستیک و مخصوصاً نایلکس های دسته دار از لحاظ تیراژ و تولید وضعیت بسیار خوبی دارند چرا که محصولات آنها توانسته تا مشتریان خارجی را برای تهیه تناژ این دسته از کالاها به داخل ایران بکشاند. این خریداران عمده که اکثرا به واسطه های صادراتی هستند قصد تامین چند صد کیلویی یا چند تن را ندارند بلکه قصد آنها خرید ۲۰ تن به بالا می باشد. در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که چرا پلاستیک و نایلون های شفاف تا این اندازه توانسته اند خریداران داخلی و خارجی را به سمت سفارشات حجم بالا هدایت کنند و همچنین به نحوه گرفتن قیمت نایلون دسته رکابی در انواع مختلف خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون دسته رکابی

ویژگی های مهم کیسه دسته دار سفید بی رنگ

شفافیت مهمترین شاخصه این محصول می باشد همین میزان شفافیت ثابت می‌کند که در تولید محصول تا چه حد از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است.
همینطور از دیگر ویژگی های کیسه دسته دار شفاف امکان نازک تر تولید شدن نسبت به سایر کیسه های دسته دار دیگر مثل کیسه دسته دار مشکی ، آبی ، قرمز است.
البته نازک بودن‌ کیسه های دست رکابی شفاف دلیل بر این نیست که مقاومت و دوام بالایی ندارند بلکه این محصولات استحکام فوق العاده خوبی دارند و این را می‌توان از کشیدن دو دسته پلاستیک و عدم پارگی آن به‌خوبی فهمید.
در حقیقت یکی از اصلی ترین خواسته های مشتریان پر تعداد بودن محصول در هر کیلو گرم است تاکید این افراد روی نایلون های شفاف نسبت به سایر محصولات دیگر خیلی بیشتر است چرا که حجم مصرف آنها فوق العاده بالاست.

قیمت نایلون دسته رکابی

 

 

 

دلیل تفاوت قیمت نایلون دسته رکابی شفاف اعلا

برخی از مشتریان که اطلاع دقیقی از نحوه تولید و همچنین استفاده از مواد اولیه پتروشیمی ندارند فکر میکنه که بعضی از کارخانه ها قیمت بیشتری نسبت به چیزی که تولید می کنند بر روی محصولات خود نرخ می گذارند در حالی که چنین نیست و اکثر کارخانه ها حاشیه سود یکسانی برای انواع اقسام محصولات تولیدی خود در نظر می گیرند.
به طور مثال نایلکس دسته دار شفاف درجه یک چندین روش تولید دارد و یک کارخانه ممکن است مقادیر بسیار کمی افزودنی های مختلف به مواد اولیه نایلکس شفاف اضافه کند.
در نهایت قیمت محصول کمی پایین تر از حد معمول می آید اما از آن طرف تعدادی که در هر کیلو از محصول باید به دست بیاید هم کمتر میشود.
چون محصول نهایی کمی ضخیم‌تر تولید شده است یعنی اگریک نایلکس دسته رکابی شفاف با مواد کاملاً درجه یک و بدون هیچگونه افزودنی تهیه شود ، ۲۸۰ برگ در سایز ۳ کیلویی میدهد و نوع دیگر ۲۵۰ تا ۲۶۰ برگ برای هر کیلو برای سایز ۳ کیلویی تعداد برگ میدهد به همین خاطر است که قیمت نایلون دسته رکابی در همه کارخانه ها یکسان نیست.

قیمت نایلون دسته رکابی

قیمت نایلون دسته رکابی درجه یک و درجه دو

در حال حاضر که هر کیلو نایلون دسته دار شفاف درجه یک ، ۴۰ هزار تومان به بالا معامله میشود ، قیمت همین مدل درنوع درجه یک و نیم ، هزار الی هزار و پانصد تومان ارزانتر به فروش میرسد یعنی اگر قیمت مدل درجه یک ۴۲ هزار تومان باشد احتمال زیاد قیمت مدل درجه یک و نیم ۴۱ یا ۴۰۵۰۰ تومان است.

نحوه گرفتن بهترین قیمت نایلون دسته رکابی شفاف

در اینجا توصیه ای که به خریداران گرامی می شود این است که در زمان قیمت گرفتن هر محصول پلاستیکی ابتدا مشخصات کلیه کالایی که می خواهید و همچنین حجم آن را به طور کامل به فروشنده توضیح دهید تا آن عمده فروش و یا مسئول فروش کارخانه بداند که با چه نوع خریداری طرف است.
در این صورت کار هر دوی شما راحت تر خواهد شد و به نتیجه دقیق تری خواهید رسید چرا که تمام اطلاعات لازم را برای دادن قیمت کف و همچنین جزئیات چیزی را که میخواهید دقیقا به تولید کننده انتقال داده شده است.
اما نتیجه نهایی به این صورت خواهد شد که هیچ اشتباهی در ارائه قیمت و همچنین انتخاب محصول پیش نخواهد آمد.

قیمت نایلون دسته رکابی

ابعاد و نوع بسته پلاستیک دسته رکابی سفید

کیسه های پلاستیکی رکابی پلیمری عموماً در بسته بندی های ۲۵ کیلویی و در رنگهای سفید طلایی قرمز آبی عرضه می‌شوند.
استفاده از کیسه هایی با این حجم باعث می شود تا کارهایی مثل انبارگردانی بارگیری کالا و همچنین شمارش آن ها راحت تر باشد.
ضمن این که نایلکس های شفاف به مانند سایر نایلکس های پرمصرف دیگر در ۶ سایز استاندارد تهیه و عرضه می شوند‌ این ابعاد عبارتند از سایزهای ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ که در بازار و همچنین تولیدی ها به کیسه های ۱ کیلویی ۲ کیلویی ۳ کیلویی ۵ کیلویی ۷ کیلویی و ۱۰ کیلویی معروف هستند.

قیمت نایلون دسته رکابی

کارخانه‌ تولیدی کیسه دسته‌ رکابی در تهران

کارخانه های تولیدی پلاستیک دسته دار رکابی در تهران جزو معتبر ترین شرکت های تامین کننده محصولات پلاستیکی در کشور هستند.
سیاری از آنها به جدیدترین روش و متد های فروش دنیا دسترسی دارند خریداران عزیزی که محصولات را برای داخل و چه کسانی که این کالاها را برای خارج از کشور می خواهند اگر با شرکت های مدرن تولید در تهران و همچنین سایر شهرستانها کار کنند قطعاً کار راحت تری خواهند داشت و خریدی لذت بخش و سودمند در انتظار آنها خواهد بود.
شرکت های معتبر تولید این قابلیت را دارند که حتی تمامی فرایندهای خرید را برای مشتریان به صورت غیر حضوری نیز انجام بدهند آخرین آن بدون اینکه تا از محل اقامت یا کار خود بخواهد خارج شود به راحتی محصول خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه و دریافت کندجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *