قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی در انواع ابعاد ، ضخامت ، طرح و رنگ از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور تولید کنندگان عزیز در سراسر کشور ارائه می گردد. یکی از مهم ترین صنایع تولیدی در کشور صنایع تولید لوازم خانگی هستند. گستره اقلام لوازم خانگی به قدری زیاد است که واقعا پرداختن به همه آنها در یک مقاله امکانپذیر نیست اما ما در این مجموعه با استفاده از تجهیزات پیشرفته این توانایی را بدست آورده ایم که انواع کاور پلاستیکی و پلاستیک بسته بندی را در درجه بندی های مختلف برای انواع محصولات برقی و غیر برقی خانگی برای شما عزیزان فراهم کنیم در ادامه به کیفیت های مختلف و همچنین قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی در حجم تناژ خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی

انواع لوازم خانگی که به نایلون نیاز دارند

همانطور که پیشتر نیز گفته شد ، گستره محصولات مصرفی در منازل بسیار زیاد است ولی نکته ای که در تمامی کالاها صدق میکند و جزو پارامترهای فروش به حساب می آید ، بسته بندی آنها میباشد.
اکثریت کالاها چه به صورت تکی و چه به صورت دسته ای بوسیله نایلون ها کاور میشوند.
برخی از این نایلون ها حتی در حین استفاده مداوم از وسایل به عنوان پوششی جهت عدم زنگ زدگی و عدم ایجاد خراش یا آسیب بر روی کالا قرار داده میشوند.
از جمله مهم ترین لوازمی که در حین استفاده نیاز به کاور دارند میتوان به ماشین لباسشویی ، یخچال ، ماشین ظرف شویی ، میزهای غذاخوری ، انواع اشیای دکوری و….. اشاره کرد.
به علاوه همه این لوازم در زمان بسته بندی هم بوسیله پلاستیک محافطت میشوند. سرویس چوب ، سرویس پلاستیکی ، انواع فرش و قالیچه و دیگر لوازم برقی خانگی از جمله مهم ترین مصرف کننده پلاستیک بسته بندی نایلونی هستند.

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی

کیفیت نایلون بسته بندی وسایل خانگی

از آنجا که وسایل خانگی جزو اقلام غذایی به حساب نمی آیند ، در نتیجه نیازی هم به استفاده از درجه یک ترین مدل نایلون جهت پوشش آنها نیست.
در واقع استفاده از مواد صددرصد بهداشتی برای نایلون بسته بندی خشکبار یا نایلون بسته بندی حبوبات بسیار حائز اهمیت است چون در صورت بکار برده شدن مواد درجه دو یا سه ممکن است مواد غذایی دچار فساد شود ولی برای بسته بندی محصولات غیر غذایی اینگونه نیست.
شما می توانید برای انواع محصولات صنعتی خود از نایلون هایی با کیفیت پایین تر استفاده کنید‌.
تنها فرقی که بین این دو میباشد در شفافیت نایلون است ، اما در سایر پارامترهای دیگر مثل دوخت پذیری ، کشش ، استحکام در برابر ضربه کاملا یکسان هستند.
ما نیز به عنوان یک مجموعه تولیدی ، به طور پیش فرض همه محصولاتمان را با مواد گرید یک تولید میکنیم اما استثنائا برای کاور پلاستیکی لوازم خانگی استفاده از نایلون هایی با مدل پایینتر را توصیه میکنیم.

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی

تنوع پلاستیک های بسته بندی لوازم صنعتی

خرید و قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی در مدل های گوناگونی صورت میگیرد.
بعضی از لوازم احتیاج به نایلون شیرینگ حرارتی ، بعضی دیگر نایلون عرض ۱ ، ۲ ،۳ ، و بعضی دیگر نیاز به نایلون استرچ دارند که ما در این مجموعه توانایی ارائه همه این موارد را به مشتریان عزیز داریم.
ضمن اینکه تمام مشخصات پلاستیک بسته بندی مطابق با نیاز شما تعریف خواهد شد‌.
پس پارامترهایی مثل طول ، عرض ، ضخامت ، شفافیت ، رنگ بندی همه با درخواست شما قابل تغییر و اعمال بر روی محصول میباشد.

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی با ضمانت

تمامی نایلون های پوششی لوازم خانگی و دیگر نایلون های تولیدی در این مجموعه با ضمانت کیفی از طرف مدیریت مجموعه صورت می پذیرد.
ضمن اینکه برای تست و بررسی دقیق تر محصول میتوانید در محل کارخانه شخصا حضور داشته باشید و کیفیت تولیدات را مورد آنالیز قرار دهید.
چنانچه میخواهید نایلون سفارشی و مختص شما باشد میتوانید نمونه ای از آن را همراه خود به کارخانه یا دفتر آورده و یا برای ما ارسال کنید تا دقیقا مطابق آن چیزی که برای همکاران ما فرستاده اید ، پلاستیک بسته بندی را برای شما تهیه کنیم.

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی

قیمت نایلون بسته بندی لوازم خانگی در حجم عمده

ما با در اختیار داشتن تجهیزات بروز آماده همکاری با بسیاری از کارخانجات تولید کننده لوازم صنعتی هستیم.
ظرفیت تولید سالیانه کارخانه ۲۶ هزار تن میباشد و یقینا این رقم تا سال آینده با توجه به راه اندازی و بیشتر شدن سفارشات تولیدی های دیگر ، بالاتر هم خواهد رفت.
اگر نگران قیمت ، کیفیت و تحویل به موقع انواع نایلون بسته بندی هستید با خیال راحت می توانید همکاری خود را با ما آغاز کنید چرا که در زمان عقد قرارداد همکاری ، برای هر سه موردی که ذکر شد از طرف مدیریت شرکت به خریدار ضمانت ارائه میشود.
جهت مشاوره نیز میتوانید از طریق شماره پایین همین صفحه با همکاران ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *