قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر بصورت عمده در ابعاد و طرح های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و فروش تناژ محصولات پلی اتیلنی به حضور مشتریان عزیز اعلام می گردد. شکر و قند از پرمصرف ترین اقلام خوراکی محسوب میشوند که به صورت روزانه توسط خانوار مورد استفاده قرار گرفته میشود. این مواد خوراکی بسیار حساس هستند و تاثیر برخورد هوا بصورت مستقیم به آنها موجب سفت شدن یا جمع شدن شکر خواهد شد از این جهت بسته بندی مناسب برای این محصولات میتواند کمک شایانی به حفظ کیفیت و جلوگیری از تغییر بافت آنها کند. این مجموعه با استفاده از تجهیزات بروز امکاناتی را فراهم آورده تا انواع پلاستیک دسته دار و بدون دسته بسته بندی با بالاترین کیفیت ، با بهترین قیمت تولید و به دست عرضه کنندگان عمده قند و شکر رساند. در ادامه به مشخصات کلی این محصول و همچنین قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر جهت فروش داخلی و صادراتی خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر

توضیحاتی درباره کیسه نایلونی قند و شکر

امروزه مدل و جذابیت بسته بندی حرف اول را در پارامتر های خرید محصول توسط مشتری می زند و به خاطر همین فروش انواع مواد غذایی و خوراکی از حالت فله ( گونی ) به حالت ساشه ای ( بسته بندی تکی ) در آمده و در اینجا نقش تولید کننده نایلون بسته بندی مشخص میشود.
چرا که فراهم آوردن شرایط تهیه این دسته از پلاستیک ها با هر طرح و رنگ و اندازه ای بر عهده کارخانه های تولید نایلون است.
کیسه های پلاستیکی قند و شکر هم از این قاعده مستثنی نیستند و خصوصا در مورد شکر ها بسته بندی فله ای کاملا از دور خارج شده و جای خود را به بسته بندی های شکیل و همراه با چاپ نایلونی در حجم های پانصد گرم تا دو کیلو گرمی داده است.
البته در برخی موارد هم دیده شده که قند و شکر ها در پلاستیک هایی به مانند نایلون خیاری در ابعاد مختلف بسته بندی می گردند و طبیعتا خرید محصول در چنین حالتی نسبت به بسته بندی تکی ، مقرون به صرفه تر است.
نایلون استفاده شده برای بسته بندی قند و شکر در ضخامت ها و درجه بندی های مختلفی میباشد که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر

تنوع در بسته بندی شکر و قند

شکل های مختلفی از بسته بندی قند و شکر وجود دارد که انتخاب هر یک از آنها به مقدار مصرف مصرف کننده نهایی بستگی خواهد داشت به طور کلی کارخانه ها برای راضی کردن مشتریان خود ، همه طرح های بزرگ و کوچک بسته بندی را تهیه و آماده می کنند تا صد درصد مصرف کنندگان بتوانند آنچه که مطابق با نیاز روشان است را بدست آورند.
اگر بخواهیم از میزان فروش نایلون های قند و شکر این مجموعه صحبت کنیم ، ۷۰ درصد از خریداران مدل های پلاستیک خیاری با ضخامت بالا همراه با چاپ اختصاصی در ابعاد ۳۰×۵۵ و ۳۵×۶۵ را به عنوان سفارش اول خود در نظر دارند.
مابقی سفارشات نیز برای بسته بندی ساشه ای تک نفره میباشد که تقریبا تمام نایلون با چاپ میباشد و ضخامت آنها نسبت به مدل خیاری کمتر است چرا که نهایتا تا دو کیلو از مواد خوراکی درون کیسه قرار داده میشود.

خصوصیات کلی پلاستیک قند فله و پاکتی

بسته بندی فله : معمولا برای ۱۰ الی ۲۰ کیلو از مواد خوراکی مورد استفاده قرار میگیرند ، چاپ آنها تک‌ رنگ یا دو رنگ است ، ضخامت آنها از ۱۰۰ میکرون الی ۳۰۰ میکرون متغیر میباشد ، کشسانی بالایی دارند و به راحتی پاره نمیشوند.

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر
بسته بندی پاکتی : مناسب ترین مدل برای عرضه در فروشگاه های بزرگ هستند ، میتوان آنها را بصورت ساده ، زیپ کیپ و حتی کاست دار تولید کرد ، تماما چاپدار هستند ، ظاهر بسیار شکیلی دارند ، ضخامت آنها بین ۴۰ میکرون الی ۷۰ میکرون میباشد ، در ابعاد ۲۰×۲۰ الی ۴۰×۴۰ قابل تولید هستند ، به نسبت ضخامتشان کشسانی خوبی دارند.

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر درجه یک

به دلیل اینکه از کیسه دسته دار و بدون دسته برای بسته بندی مواد خوراکی استفاده میشود ، حتما باید از مواد گرید یک پتروشیمی استفاده کرد چراکه استفاده از مواد کندری و درجه دو یقینا احتمال آلوده شدن مواد غذایی را بالا میبرد و ممکن است برای مصرف کننده هم دردسرساز شود.
مجموعه تولیدی ما تنها با مواد اولیه پتروشیمی محصولات خود را تولید میکند و به خاطر سهمیه مواد اولیه بورسی ، قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر یا نایلون بسته بندی حبوبات و نایلون بسته بندی خشکبار با نازلترین نرخ بازار عرضه می گردد.

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر

تضمین قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر توسط شرکت

برای آسودگی مشتریان عزیز در سراسر کشور و به دستور مدیریت مجموعه ، هر گونه فاکتوری که از شرکت دیگری مبنی بر پایین تر بودن نایلون به مشاوران فروش ما ارائه دهید ، قطعا قیمت نهایی فروش چه به صورت خرده و چه بصورت عمده برای شما پایین تر از نرخ فاکتور ارائه شده در نظر گرفته میشود تا تضمین قیمت نیز به مانند تضمین کیفیت توسط این مجموعه صورت گرفته باشد.
ضمن اینکه بازدید از خط تولید شرکت برای خریداران آزاد است و در همه روزهای کاری میتوانید از نزدیک شاهد نحوه تولیدات ما باشید جهت اطلاع از قیمت روز محصولات نیز میتوانید با شماره تلفن زیر تماس گرفته و از آخرین نرخ انواع نایلون و نایلکس مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *