قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل

قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل در حجم عمده و در طرح های متنوع از طریق این مجموعه تولیدی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. سیم ها و کابل های صنعتی به طور کلی لوازمی هستند که به محافظت احتیاج دارند چرا که عواملی مثل ساییدگی ، زنگ زدگی و پوسیدگی همواره آنها را تهدید میکند و برای جلوگیری از خرابی این محصولات که در صنعت ساختمان سازی جزو ارکان کار محسوب میشوند ، بهتر است از کاور پلاستیکی استفاده شود. البته کارتن ها هم میتوانند جزو پوشش بسته بندی آنها استفاده شوند ولی هیچ یک به اندازه کاور های پلاستیکی مقرون بصرفه نیستند.
در ادامه به خصوصیات و همچنین قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل در ضخامت های مختلف و طرح دار خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل

نایلون های کاور سیم و کابل به چه صورت هستند؟

عمده این پلاستیک های پوششی به صورت نایلون شیرینگ حرارتی روده ای و یا ساده تک لا هستند.
به این صورت که پلاستیک به صورت دو طرف باز یا یک طرف باز آماده قرار گرفتن محصول میشود و پس از قرار گرفتن سیم در داخل پلاستیک بوسیله انواع دستگاه های حرارت دهنده مثل سشوار ، به نایلون بسته بندی حرارت داده میشود تا کاملا به کابل بچسبد.
بدین گونه از زنگ زدگی و پوسیدگی کابل نیز جلوگیری به عمل می آید ضمن اینکه از رنگ های مختلفی برای پوشش این دسته از کالاها استفاده میشود.
رنگ های مشکی تیره ، شفاف ، شیری و سایر رنگ های دیگر به صورت چاپ دار و بدون چاپ برای انواع سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرند که همه گی در این مجموعه قابل تولید میباشند.

قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل

نایلون های سیم و کابل چه‌ ویژگی باید داشته باشند؟

وزن کمی داشته باشد
نازک و در عین حال کشسانی خوبی از خود نشان دهد
در مقابل برخورد اجسام تیز به سرعت دچار پارگی نشوند
بوی نامطبوعی ندهند
قابلیت حرارت دهی خوبی داشته باشند و کاملا بتوانند محصول را پوشش دهند
چه در طرح شفاف و چه در طرح رنگی کدر نباشند و مشخص باشد که از مواد اولیه درجه یک تهیه شده اند.

قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل

قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل در ضخامتهای مختلف

چون کاور سیم و کابل مثل سایر نایلون های پوشش دهنده مثل کاور پلاستیکی تشک و پتو قرار نیست حجم و وزن زیادی را تحمل کند ، میتوان از نایلون هایی با ضخامت کمتر از ۱۰۰ میکرون برای بسته بندی کابل ها استفاده کرد.
در حال حاضر نیز برای برخی از تولید کنندگان سیم و کابل ، نایلون هایی در عرض ۶۰ و ۴۰ سانتی متر به صورت روده ای و در رنگ های شفاف و مشکی تولید میشود که در ضخامت های ۷۰ و ۸۰ میکرون میباشند.
قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل نیز به مانند سایر پلاستیک های دیگر مثل نایلون بسته بندی حبوبات و خشکبار ، در همه ضخامت ها و ابعاد برابر میباشد.

قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل

قیمت نایلون بسته بندی سیم و کابل به صورت چاپی

طبیعتا شرکت های تولید کننده این دسته کالاها خواهان اعمال چاپ اختصاصی خودشان بر روی پلاستیک ، جهت تبلیغات بیشتر شرکت هستند.
از این جهت ما نیز با استفاده از دستگاه های چاپ که قابلیت چاپ ۶ رنگ‌ را نیز دارند‌ میتوانیم هر مدل چاپ اختصاصی شما را بر روی کاور بسته بندی پیاده سازی کنیم.
البته قیمت مدل های چاپی بستگی به نوع و تعداد رنگ‌ چاپ دارد که می توانید نرخ دقیق آن را از مشاوران ما در واحد فروش بگیرید.

تضمین قیمت کاور سیم و کابل

چه برای شرکت های تولید کننده اطراف و چه برای تولید کنندگان سیم و کابل در کل کشور ، قیمتی برای فروش عمده داده میشود که کاملا بتواند شما را راضی کند.
برای مشتریان گرامی در شهرهای صنعتی مثل تهران ، تبریز ، اصفهان ، اراک و…… قیمت کرایه حمل از قیمت کلی پلاستیک بسته بندی کسر میشود.
همچنین برای شهرهای همجوار مثل زنجان و قزوین کمترین نرخ کالا در نظر گرفته خواهد شد تا بدین گونه ضمانت قیمت از طرف مجموعه انجام شده باشد.
جهت سفارش کالا میتوانید با شماره تلفن زیر تماس گرفته و مشخصات محصولی که میخواهید را بدهید تا همکاران ما پس از بررسی های لازم ، قیمت همکاری را به شما اعلام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *