قیمت نایلون بسته بندی زغال

قیمت نایلون بسته بندی زغال در انواع مختلف و در حجم عمده از طریق این مجموعه تولیدی و فروش محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میگردد. از مناسب ترین و مقرون بصرفه ترین روش های بسته بندی ، استفاده از پلاستیک های نایلونی میباشد. دلایل زیادی به غیر از ارزان بودن و داشتن طرح های جذاب و ساده برای کاور کردن محصولات مختلف از جمله زغال وجود دارد. اما مهم ترین دلیلی که باعث شده تا این محتوا را برای شما تولید کنیم این است که پلاستیک زغال هم به مجموعه تولیدات این شرکت اضافه شده است که در ادامه به تنوع طرح ها و همچنین قیمت نایلون بسته بندی زغال خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی زغال

دلایل استفاده از پلاستیک بسته بندی زغال

کیسه دسته دار بسته بندی زغال که بر پایه مواد اولیه پلی اتیلنی هستند امتیازاتی دارند که باعث میشود تا تولید کنندگان زغال تنها به استفاده از این محصول برای بسته بندی روی بیاورند.
از مهم ترین مزایای نایلون زغال :
نرخ بسیار مناسب
کشسانی عالی
دوام و استحکام بالا
نفوذ ناپذیری
حمل راحت
قابلیت اعمال چاپ
قابلیت زیپ کیپ کردن

قیمت نایلون بسته بندی زغال

توضیحاتی درباره خصوصیات کیسه زغال

به مانند سایر پلاستیک های بسته بندی دیگر مثل نایلون خیاری و نایلون شیرینگ ، میتوان گفت که تنها راه پک کردن محصولات در صورتی که میخواهیم کمترین هزینه را هم متقبل شویم ، استفاده از نایلون ها میباشد.
قیمت پایین : این محصول در مقایسه با بسته بندی های کارتنی و آلومینیومی مشخص میشود در حالی که نسبت به مدل های غیر پلاستیکی ، مقاومت بیشتری نیز از خود نشان میدهند.
بادوام ترین نوع بسته بندی در مقابل رطوبت هوا : این خصوصیت زمانی نمود پیدا میکند که در منطقه ای مثل شمال کشور و با هوایی مرطوب هستید و برای آماده کردن زغال با مایع آتش زا نمیتوانید آن را روشن کنید و به احتمال زیاد بسته بندی زغال نتوانسته تا خشکی چوب زغال را حفظ کند ‌و به همین خاطر همواره به تولید کنندگان توصیه شده که برای مناطق مرطوب و حتی خشک به بسته بندی زغال با استفاده از نایلون های پلیمری روی بیاورند.
استحکام مناسب در مقابل پارگی : بسته بندی های سنتی زغال ها عمدتا بصورت کاغذی بوده و این مدل ، با کوچکترین ضربه ای دچار پارگی میشوند اما نایلون ها کشسانی بالاتری نسبت به بسته بندی کاغذی دارند و به راحتی پاره نمیشوند.
قابلیت چاپ دار کردن : یکی دیگر از امتیازات مهم نایلون ها ، قابلیت چاپی کردنشان است و میتوان از ۱ رنگ الی ۶ رنگ مختلف را بر روی پلاستیک اعمال کرد.
قابلیت تولید بصورت روده ای : میتوان این کیسه ها را به صورت لفاف ( یک سر دوخت شده و یک سر باز ) تولید کرد تا انواع زغال فشرده به صورت آماده به مصرف در اندازه های یکسان و غیر یکسان درون آن قرار بگیرد.

قیمت نایلون بسته بندی زغال

تاثیرات اعمال چاپ بر روی تبلیغات

چاپ برند یا لوگوی تولید کننده میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای شناساندن شرکت تولیدی شما باشد و این هزینه در مقابل سایر هزینه های تبلیغاتی که امروزه باب شده فوق العاده ارزان میباشد و همانگونه که گفته شد یکی از مهم ترین خصوصیت های نایلون ها قابلیت چاپ بسیار خوب آنهاست.

تفاوت قیمت نایلون بسته بندی زغال لیمو با زغال عادی

زغال لیمو بیشتر برای مصرف در منازل جهت قراردادن بر روی قلیان و زغال عادی عمدتا برای منقل و آماده کردن کباب استفاده میشود از این جهت کاور پلاستیکی  لیمو بوسیله نایلون باید شکیل تر و مقاوم تر باشد.
ضمن اینکه زغال لیمو تا قبل از تمام شدن کامل محتویات درون کیسه ، چندین بار مصرف شده در حالی که پلاستیک بسته بندی زغال معمولی به محض باز شدن تا انتها خالی میشود به صورت کلی میتوان اینطور نتیجه گرفت که قیمت نایلون بسته بندی زغال لیمو در مقایسه با نوع عادی به خاطر مواردی که به آنها اشاره شد ، کمی بیشتر است.

قیمت نایلون بسته بندی زغال

قیمت نایلون بسته بندی زغال درجه دو و سه

از آنجا که زغال جزو محصولات غذایی نیست میتوان از مواد درجه دو و سه برای تولید این محصولات استفاده کرد و قیمت نایلون بسته بندی را تا حد زیادی کاهش داد ‌به هیچ وجه از انتخاب نایلون های با کیفیت پایینتر در تولید نایلون زغال نگران نباشید چراکه ضخامت استاندارد این پلاستیک ها بالاست و به خوبی قادر به تحمل وزن داخل کیسه میباشد.

قیمت نایلون بسته بندی دسته دار در ابعاد مختلف

این پلاستیک ها معمولا در ابعاد مربعی سفارش داده میشوند اما شما عزیزان میتوانید این محصول را در ابعاد مد نظر خودتان نیز سفارش دهید ابعاد نیز هیچ تاثیری در قیمت محصول نخواهند داشت ضمن اینکه بیشتر سعی کنید مدل دسته دار این نایلون ها را خریداری کنید چرا که در زمان حمل ، انجام کار نیز راحت تر خواهد بود.

قیمت نایلون بسته بندی زغال

شرکت تولیدی کیسه بسته بندی زغال

این مجموعه قابلیت تولید انواع نایلون بسته بندی و نایلون عریض ضخیم و نازک را در طرح و اندازه های مد نظر شما عزیزان دارد همچنین امکان چاپ و ثبت قرارداد تولید اختصاصی برای شرکت های تهیه کننده زغال نیز وجود دارد جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت بروز این محصول میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *