قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

قیمت نایلون بسته بندی کیلویی در کارخانه تولیدی در انواع طرح و اندازهاز طریق این مرکز تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی داخلی و خارجی ارائه میگردد. مبحث پکینگ یکی از عوامل اساسی در صنعت تولید و عرضه کالا میباشد که تاثیر بسیار مهمی در جذب مشتریان و ارتقای درجه کیفی محصولات دارد. در بین مواد بسته‌بندی، نایلون به عنوان یک ماده پرکاربرد وتجزیه پذیردر صنعت بسته ‌بندی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ولی با توجه به تغییرات و نوسانات قیمتی در بازار، بررسی قیمت نایلون بسته بندی کیلویی در کارخانه و ارائه راهکارهای مناسب جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها امری ضروری محسوب میشود.

قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

توضیحاتی درباره پلاستیک های مخصوص بسته بندی

در این قسمت، به معرفی پلاستیک بسته‌ بندی، خصوصیات و ویژگی‌های آن، کاربردها و اهمیت آن در صنایع مختلف پرداخته می‌شود. همچنین، بازار مصرف این محصول بر پایه پلی اتیلن و رقابت‌های موجود در این صنعت نیز مورد تحلیل قرار می‌گیرد.
نایلون های پکینگ از ضخامت 5 میکرون الی 300 میکرون تولید میشوند و متناسب با نوع کالا میتوان ابعادی بین عرض 10 سانتی متر الی 300 سانتی متر برای آن در نظر گرفت.
طرح های مختلفی از این دسته از کیسه دسته دار و بدون دسته وجود دارد که مهم ترین و پرفروش ترین آنها مدل ساده شفاف است که در حالت چاپ دار نیز مشتریان زیادی دارد.
یک نکته بسیار مهم در فروش این کیسه ها ، برش خورده یا رول بودنشان است.
اکثر کارخانه های تولید کننده پلاستیک توانایی ارائه این محصولات را در هر دو مورد دارد ولی به خاطر دو مرحله اضافی تولید (برش و دوخت ) ، نرخ فروش مدل آماده یا همان برش خورده ، بالاتر از مدل رولی است.

قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

انواع مختلف پلاستیک بسته بندی قابل تولید در مجموعه

نایلون خیاری : پرفروش ترین مدل در این دسته نایلون های خیاری میباشند. کیسه های خیاری علاوه بر استفاده جهت بسته بندی صیفی جاتی مثل خیار ، کدو ، هویج ، کلم و…. برای پوشش انواع دیگر مواد غذایی مثل قند ، شکر ، حبوبات ، آجیل و سایر محصولات غذایی و غیر غذایی کاربرد ویژه ای دارد چراکه عمدتا از مواد فود گرید در تولید آن استفاده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

نایلون شیرینگ : نایلون شیرینگ حرارتی یا جمع شونده ، یکی از زیر مجموعه های پلاستیک بسته بندی هستند که بصورت رولی و روده ای به فروش میرسند. تقریبا میتوان گفت که نایلون های شیرینگ جزو نازک ترین و در عین حال بادوام ترین نایلون های پکینگ هستند که درصد پارگی آنها پس از انجام تمام مراحل بسته بندی بسیار پایین است.

قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

نایلون استرچ : پلاستیک های حاوی چسب که تا 4 برابر طول واقعیشان قابلیت کشسانی دارند و از آنها جهت پوشش مبلمان ، لوازم خانگی و پالت های حاوی قطعات مختلف صنعتی و غذایی استفاده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

نایلون حبابدار : این نایلون ها منافذی در خود دارند که بوسیله آنها میتوان از ضرب دیدگی محصولات تحت بسته بندی جلوگیری کرد و به طور معمول در انواع کارتن ها که در آنها احتمال شکستگی محصول وجود دارد از نایلون حبابدار استفاده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

نایلون بسته بندی سفارشی : به مانند پلاستیک خیاری ، نایلون بسته بندی سفارشی دوخت شده و آماده استفاده در سایز های مختلف برای بسته بندی مواد غذایی و صنعتی میباشند. این کیسه ها برای محصولاتی مثل نان در ضخامت های زیر 10 میکرون و برای محصولاتی مثل میوه جات در ضخامت بالای 100 میکرون تولید میشوند.

قیمت نایلون بسته بندی در کارخانه

تحلیل قیمت نایلون بسته بندی کیلویی در کارخانه

این تحلیل شامل عوامل مختلفی مانند هزینه‌های تولید، هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های جانبی و متغیرهای دیگر مرتبط با نرخ نایلون بسته‌بندی است.
اگر بخواهیم هزینه های تولید و هزینه های جانبی نایلون را در نظر بگیریم ، میتوانیم بیشترین میزان تاثیر گذار در نرخ پلاستیک را در مواد اولیه آن در نظر بگیریم که خود 60 درصد از قیمت نهایی نایلون میباشد.
در واقع کارخانه تولید کننده هر چقدر از ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته استفاده کند باز هم نوسانات مواد اولیه موجب میشود تا نتوانیم نرخ ثابتی را حتی برای چند روز برای یک محصول در نظر بگیریم.
لذا توصیه میشود در زمان ثبت سفارش حتما قیمت روز نایلون را از مسئول ثبت کننده سفارش بگیرید تا در ادامه مراحل خرید دچار مشکل نشوید.
سایر موارد دیگر مثل حمل و نقل داخلی و خارجی در اولویت دوم نرخ گذاری قرار میگیرند چراکه نوسانات نرخ حمل به مانند نوسانات مواد اولیه پتروشیمی مدام تغییر نمیکند.
ما در این مجموعه توانایی تولید و فروش تمام اقلامی که در قسمت بالا ذکر شد را در حجم تناژ داریم و برای دریافت تناژ این محصولات تجزیه پذیر با قیمتی عالی و کیفیتی بی نظیر میتوانید روی کمک ما حساب ویژه ای باز کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *