قیمت نایلون بسته بندی حبوبات

قیمت نایلون بسته بندی حبوبات درجه یک اعلا در ابعاد و حجم های مختلف از طریق این مرکز فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. از پرمصرف ترین اقلام غذایی ، حبوبات هستند و اکثر غذاهای اصیل و سنتی ایرانی هم بر پایه حبوبات تهیه میشوند. غذاهایی مثل انواع خورشت ها و انواع آش بدون وجود حبوبات قابل طبخ نمیباشند حبوباتی مثل عدس ، لپه ، لوبیا ، نخود ، ذرت از جمله مهم ترین این دسته از مواد غذایی هستند که باید در بسته بندی هایی بسیار بهداشتی که کیفیت محصول را در حد مطلوبی نگه دارد ، نگه داری شوند. عدم نگه داری حبوبات در بسته بندی مخصوص باعث کرم خوردگی میشود پس باید بتوانیم بهترین کیسه لازم را جهت نگهداری ۱۵ الی ۲۰ کیلو را تولید کرد بصورتی که از ورود هوا ، رطوبت و تابش نور خورشید به داخل کیسه در حد امکان جلوگیری شود. برعکس نایلون درب و پنجره و کاور پلاستیکی تشک و لباس ، این محصول حتما باید با مواد درجه یک تولید شود برای همین نرخی به مراتب بیشتر از نایلون های دیگر دارند.

قیمت نایلون بسته بندی حبوبات

انواع پلاستیک بسته بندی حبوبات

دو مدل پلاستیک بسته بندی که بر پایه پلی اتیلن است ، برای انواع حبوبات سفارش داده میشود ، نایلون خیاری و نایلون سایز کوچک چاپ دار.
نایلون بسته بندی حبوبات در حالت خیاری هم بصورت چاپدار قابلیت تولید دارد و هم در حالت ساده بدون چاپ معمولا ابعادی که برای تولید این محصولات سفارش داده میشود ابعاد ۳۰×۶۰ ، ۳۵×۷۰ ، ۴۵×۹۰ است.
مدل دیگری که بارها توسط این مجموعه برای شرکت های بسته بندی کننده مواد غذایی تولید شده نایلون های سایز کوچک نازک هستند که در سایز های مربعی مثل ۳۰×۳۰ ، ۲۵×۳۵ و ۲۰×۳۰ میباشند.
به لحاظ ضخامت این دسته از پلاستیک ها که ۱۰۰ درصد آنها لیبل دار و چاپدار میباشند ، از نصف ضخامت نایلون خیاری برخوردارند و میزان خرید آنها نسبت به نوع دیگر خیلی بیشتر است.

قیمت نایلون بسته بندی حبوبات

ویژگی نایلون بسته بندی حبوبات در انواع مختلف

مدل شفاف این نایلون ها حتی در صورت چاپ دار بودن امکان مشاهده تمامی محتویات درون کیسه را امکانپذیر میکند در این حالت ، اطلاعات محصول از طریق لیبل پشت چسب دار بر روی پلاستیک چسبانده می شود. ضمن اینکه هر دو مدل پلاستیک بسته بندی حبوبات در ضخامت استاندارد تولید میشوند تا در حد امکان از سوراخ شدگی یا پارگی آن جلوگیری شود.

قیمت نایلون بسته بندی حبوبات

نحوه چاپ لیبل روی نایلون حبوبات

جهت عدم تماس مستقیم مواد چاپ با مواد غذایی ، چاپ نایلون دو لایه و لمینت شده و همچنین بوسیله مواد فود گرید انجام میشود.
به طور واضح تر لایه رویی که حاوی چاپ میباشد ، روی لایه پایینی که بدون چاپ است قرار میگیرد و بدین گونه هیچ تماسی بین مواد چاپ و مواد خوراکی اتفاق نمی افتد در این مدل چاپ ، لایه زیرین که با مواد خوراکی تماس دارد کاملا شفاف بوده و به واسطه ی لایه ای رنگی از جنس سلفون. پوشانده خواهد شد.

هدف از چاپدار کردن نایلون حبوبات

درج مشخصات تولید کننده و بسته بندی کننده که همان مشخصات کارخانه ، تاریخ تولید و انقضا میباشد حفظ بهداشت و فراهم کردن شرایط برای نگهداری و بیشتر کردن زمان ماندگاری و در نهایت زیبایی ظاهری و جلب نظر خریداران خرده.

قیمت نایلون بسته بندی حبوبات

قیمت نایلون بسته بندی حبوبات در مدلهای گوناگون

هر طرحی که از پلاستیک بسته بندی حبوبات تهیه شود ، یا بصورت رولی و یا بصورت برش خورده در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
اکثر خرید هایی که از مجموعه ما شده بصورت رولی بوده و دلیل آن طبیعتا ارزان تر تمام شدن آن است و خود خریدار بوسیله دستگاه دوختی که دارد با توجه به ابعاد مد نظر ، فیلم پلاستیک را برش داده و بسته بندی را انجام می دهد.
اما شما میتوانید آن را در ابعاد درخواستی و به صورت برش خورده در اندازه های مختلف هم دریافت کنید ما محدودیتی از بابت آماده کردن فیلم رول یا ابعاد برش خورده آماده نداریم و چنانچه نمیدانید چه نایلونی بدرد شما میخورد و یا ابعاد آن را نمیدانید ، تنها کافیست با مشاوران ما تماس گرفته تا همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

قیمت نایلون بسته بندی حبوبات

ارائه روزانه قیمت نایلون بسته بندی حبوبات

به دلیل نوسانات شدیدی که به علت تورم و بالا رفتن نرخ مواد اولیه صورت گرفته ، مشاوران ما در مجموعه آلوین به صورت روزانه و در هر ساعتی در شبانه روز این آمادگی را دارند تا لیست قیمت نایلون بسته بندی حبوبات و انواع نایلون های دیگر مثل نایلون بسته بندی خشکبار ، نایلون کشاورزی و نایلون شیرینگ روده ای را برای شما ارسال کنند.
تجربه نشان داده نرخ کالاهای اساسی در کشور هیچ گاه ثبات نداشته و نخواهند داشت پس در چنین وضعیتی میتوانید روی کمک ما برای دریافت انواع نایلون بسته بندی با بهترین کیفیت و قیمت حساب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *