قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی

قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی و ماهی در انواع طرح ، رنگ و اندازه از طریق این مرکز تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین مواد غذایی که توسط خانوار حداقل در هفته دو بار مورد استفاده قرار میگیرد ماهی ها و مشتقات آن هستند. سرانه تولید و مصرف این محصول در کشور ما بسیار بالاست و به علاوه کشورهای همسایه نیز علاقه زیادی به خرید این کالای غذایی نشان می دهند. طبیعتا رکن مهم فروش هر کالایی بسته بندی آن میباشد و یقینا استفاده از نایلون می تواند بهترین گزینه جهت بسته بندی هر محصولی باشد چراکه نسبت به سایر موارد ارزانتر تمام خواهد شد در ادامه به سایز بندی ، انواع طرح ها و همچنین قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی در حجم تناژ خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی

فرق نایلون ماهی با تن ماهی

اولین و مهم ترین فرق بین این دو در ساده بودن نایلون ماهی و حرارتی بودن نایلون تن ماهی است.
به مانند نایلون بسته بندی کنسرو و نایلون بسته بندی آب معدنی ، برای پکینگ تن ماهی در تعداد ۲۴ تا ۳۰ عددی از نایلون شیرینگ حرارتی روده ای و تک لا استفاده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی
نحوه بسته بندی نیز به این صورت است که ابتدا به اندازه جعبه محصول نایلون بریده و اطراف جعبه پوشانیده میشود و سپس بوسیله دستگاه های حرارتی مخصوص ، به پلاستیک گرما داده میشود تا به خوبی به کالا بچسبد.
ولی در مورد نایلون بسته بندی ماهی بدین گونه نیست و عمدتا از نایلون ساده با دوخت مخصوص یک طرف باز و بصورت پاکتی استفاده میشود. البته مواردی نیز بوده اند که برای بسته بندی ماهی ها از نایلون وکیوم استفاده شده است.
نایلون ماهی به مراتب از نایلون تن ماهی کیفیت بالاتری دارد و بهداشتی تر است چون که ماهی بدون هیچ پوشش اضافه ای مستقیما با پلاستیک ارتباط دارد و در نتیجه حتما باید با مواد فود گرید و بسیار بهداشتی تولید شود تا خطری مصرف کننده نهایی را تهدید نکند.

قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی

ابعاد و درجه کیفی پلاستیک بسته بندی تن ماهی

به طور معمول نایلون بسته بندی کنسرویجات عمدتا بصورت روده ای در عرض های مختلف سفارش داده میشوند.
در واقع میتوان این کاور پلاستیکی را از عرض ۳۰ سانتی متر الی ۳۰۰ سانتی متر متناسب با سایز جعبه سفارش داد.
اما نایلون ماهی معمولا بصورت پاکتی سفارش داده میشوند و با اینکه قابلیت تولید در ابعاد بزرگ را دارند اما در بیشتر مواقع در سایزهای کوچک سفارش داده میشوند.
بیشترین سفارشات نیز مربوط به ابعاد ۲۰×۲۰ ، ۳۰×۳۰ ، ۳۰×۵۰ و ۴۰×۶۰ بوده است.
همانگونه که در قسمت بالا هم اشاره شد نایلون ماهی نسبت به نایلون تن ماهی ، بهداشتی تر است شفافیت بیشتری دارد.
نایلون شیرینگ حرارتی که برای بسته بندی کنسرو ها مورد استفاده قرار میگیرد ، چون تماس مستقیمی با مواد خوراکی ندارد میتواند در درجه بندی های پایینتر نیز تولید شود.
اینکار تا حدودی در کاهش هزینه ها به خریداران عمده کمک میکند تا خرید مقرون بصرفه ای را انجام دهند.

قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی

قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی جهت سفارش

ما در این مجموعه تولیدی میتوانیم برای هر دو محصول غذایی ، انواع نایلون بسته بندی ناگت ، میگو و ماهی را در اندازه و طرح های مختلف برای شما عزیزان تهیه کنیم.
تنها کافیست مشخصات پلاستیک مورد نظر خود را در قالب فایل یا تکس برای همکاران ما ارسال کرده و مابقی کارها را به مدیران تولید ما بسپارید.
قیمت نایلون بسته بندی تن ماهی و ماهی برای شرکت های تولید کننده این کالا با در نظر گرفتن حجم سفارش ، با تخفیفات ویژه محاسبه خواهد شد و چنانچه به دنبال ظرفیت بالا برای تامین نایلون هستید هم میتوانید روی قدرت تولید ما حساب کنید.
جهت ارتباط با ما میتوانید با پر کردن فرم و یا با تماس مستقیم با شماره زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *