قیمت فروش نایلکس رکابی شیری

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری جهت صادرات از طریق این مجموعه تولید و توزیع عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران محترم در داخل و خارج کشور اعلام می گردد. کیسه های پلاستیکی شیری بعد از نایلکس دسته دار شفاف پرفروش ترین و پرمصرف ترین پلاستیک دسته دار محسوب می‌شود که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل قیمت مناسبی که دارد و همچنین شکیل بودن آن در چند سال اخیر به غیر از مشتریان داخلی خریداران خارجی زیادی را نیز به سمت خود کشانده است. در این مقاله علاوه بر پرداختن به قیمت فروش نایلکس رکابی شیری به طرح بندی های مختلف و همچنین ابعاد نیز خواهیم پرداخت تا در صورت خرید عمده یا خرده با جزئیات کالا کاملاً آشنا باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری

مزیت استفاده از کیسه دسته رکابی شیری در فروشگاه

پلاستیک دسته رکابی شیری مختص فروشگاه های تولید شده اند که دارندگان آن فروشگاه یا مصرف کنندگان آن قصد ندارند و نمی خواهند که محصولات فروخته شده یا خریداری شده آنها از داخل کیسه قابل مشاهده باشد.
از آنجایی که این کالا در همه نوع فروشگاه اعم از محصولات بهداشتی ، لوازم آرایشی ، هایپر مارکت ها ،لوازم ورزشی ، لوازم خانگی ، لوازم تزیینی و همچنین پوشاک کاربرد دارد می‌توان آن را جایگزینی برای تمامی نایلکس های پلاستیکی دیگر دانست.
چراکه می توان از آنها هم به عنوان جایگزین بهتر پلاستیک های دسته رکابی رنگی و و هم به عنوان جایگزینی برای نایلکس های طرح دار استفاده کرد چون به اندازه کافی شکیل و بادوام هستند و چنانچه به نایلکس های تبلیغاتی چاپی شخصی نیاز نداشته باشید این محصولات کاملا جوابگوی شما خواهند بود.

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری

تفاوت نرخ پلاستیک دسته رکابی و چاپی تبلیغاتی

در بسیاری از مواقع که مشتریان قیمت عمده نایلکس دسته دار شیری و چاپی و تبلیغاتی را از ما و همکاران ما در واحد فروش می پرسند با شنیدن نزدیک بودن قیمت عمده نایلکس دسته دار چاپی و شیری کمی تعجب کنند.
چون انتظار دارند که تفاوت قیمت فاحشی را بین این دو مشاهده کنند و چون اطلاع دقیقی از نحوه تولید و مواد اولیه محصول ندارند نمی تواند انتخاب مناسبی را برای خودشان داشته باشند اما منشا این تفاوت قیمت ها در چیست؟
در واقع این تفاوت نرخ چیزی است که مشتریان احساس می کنند چون بسیاری از کارخانه ها نایلکس شیری را به صورت درجه یک تولید نمی کنند و نایلکس های چاپی و تبلیغاتی آماده یا سفارشی را هم در درجه بندی دو تهیه می کنند.
برای همین قیمت خرده و عمده این دو محصول ، اگر درجه دو باشند نهایتاً ۵ درصد با یکدیگر فرق خواهد کرد اگر مدل درجه یک نایلکس های شیری و چاپی را در نظر بگیریم در مقایسه و نایلکس های درجه دو ۲۰ درصد تفاوت قیمت دارد.
یعنی اگر قیمت نایلکس شیری درجه یک ۴۰ هزار تومان باشد نرخ مدل درجه دو بین ۳۱ و ۳۲ هزار تومان خواهد شد یا اگر قیمت فروش نایلکس رکابی چاپی ۴۵ هزار تومان باشد نرخ درجه دو آن ۳۳ یا ۳۴ هزار تومان خواهد شد.

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری

ابعاد سفارشی نایلکس دسته رکابی شیری اعلا

به مانند تمام کیسه دسته دار پلاستیکی رکابی تولید شده در این مجموعه و سایر کارخانه های معتبر تولیدی کشور ، این محصولات نیز در ۵ سایز استاندارد سالیان سال است که در کشور تهیه و توزیع می‌شوند.
این سایز ها در بازار به صورت پلاستیک های رکابی ۲ کیلویی ، ۳  کیلویی ، 5 کیلویی ، ۷ کیلویی و ۱۰ کیلویی در بین مردم جا افتاده و شناخته می شود و در ادامه جزئیات دقیق هرسایز خواهیم پرداخت.
اما قبل از آن این نکته را هم باید حتما خاطرنشان کنیم که در صورت سفارشات عمده ، ابعاد سفارشی نیز توسط ما برای مشتریان گرامی تهیه خواهد شد اندازه های استاندارد کیسه پلاستیکی رکابی شیری عبارتند از ابعاد : ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵.

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری وکیفیت های آن

در این بازه زمانی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ هستیم سخت ترین چیزی که در بازار می توان آن را انجام داد دادن قیمت خرده و عمده مشتریان است.
نه تنها نایلون دسته دار شفاف یا نایلکس های رنگی بلکه تمامی محصولات تولید شده توسط کارخانه ها چه صنعتی و چه غذایی تحت تاثیر نرخ صعودی دلار بالا می روند.
شرایطی را در بازار ایجاد کرده اند که کارخانه ها روزانه باید قیمت مواد اولیه را ابتدا گرفته و سپس اقدام به دادن قیمت به مشتریان کنند.
نرخ حدودی کیسه های پلاستیکی دسته رکابی شیری را در پاراگراف های بالا به صورت حدودی گفته ایم اما برای اطلاع دقیق تر و جزئی تر و به روزتر بهتر است که با شماره تلفن زیر تماس گرفته و قیمت روز را از طریق همکاران ما در واحد فروش استعلام کنید ما با روی باز پاسخگوی شما عزیزان در هر زمانی خواهیم بود.

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری

قیمت فروش نایلکس رکابی شیری در مرز کشور

چنانچه انواع کالاهای پلیمری مثل کیسه دسته دار پلاستیکی کیسه فریزر چسبی ، کیسه زباله رولی ، سفره یکبار مصرف ، ظروف یکبار مصرف یا هر محصول دیگر را برای خارج از کشور می خواهید می توانید قیمت دقیق کالا به همراه قیمت بارگیری و هزینه های ارسال و حتی هزینه های گمرک را از طریق مشاوران ما در واحد فروش محاسبه و اطلاع دقیق پیدا کنید.
ما میتوانیم این کار را برای همه خریداران عمده خودمان انجام میدهیم تا عزیزانی که به عنوان واسطه صادراتی قصد انجام فروش خارجی را دارند ، بتوانند همه هزینه ها را به نرخ روز در دسترس خود داشته باشند.
از آنجا که پلاستیک دسته دار شیری هم جزو مهم ترین محصولاتی پلیمریست که متقاضیان خارجی زیادی هم دارد ، این مجموعه در کمترین زمان میتواند حجم های تناژ و کانتینری از آن را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما ارسال کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *