قیمت عمده کیسه زباله

قیمت عمده کیسه زباله پرفراژدار مشکی با کیفیتی عالی و در سایز ۵۰×۶۵ از طریق این مجموعه و سایت تولیدی و عرضه انواع محصولات پلاستیکی به حضور مشتریان گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. نایلون های زباله یکی از مهم‌ ترین اقلام‌ تولیدی کارخانه های تهیه پلاستیک هستند که کاربرد آنها در تفکیک و جمع آوری مواد ضایعاتی دور ریز ، آنها را به محصولی تبدیل کرده که کنار گذاشتنش از سبد خرید هفتگی خانوار کار چندان راحتی نیست. نایلکس های پرفراژدار چه به صورت کیسه فریزر چسبی ، کیسه فریزر رولی یا کیسه زباله‌ رولی باشند ، به دلیل حالت آسان مصرف بودن ، مزایای مهمی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. در ادامه به خصوصیات ، طرح های گوناگون و قیمت عمده کیسه زباله پرفراژدار جهت فروش داخلی و صادرات خواهیم پرداخت.

قیمت عمده کیسه زباله

خصوصیات و کاربرد نایلون زباله پرفراژدار سایز ۵۰×۶۵

این دسته از نایلکس های پلاستیکی بر خلاف چیزی که مردم فکر میکنند ، کاملا بهداشتی و تجزیه پذیر هستند و استفاده از آنها هیچ خطری نه برای انسان دارد و نه برای محیط زیست.
برعکس کیسه زباله فله ، کیسه های پرفراژدار که عمدتا در قالب کیسه زباله رولی عرضه میشوند ، طریقه مصرف ساده تری دارند و فضای نسبتا کمی هم در کشو یا کابینت آشپزخانه اشغال میکند.
ابعاد کوچک این نایلون ها متناسب با سطل های کوچک برای منازل مسکونی ، فروشگاه ها ، ادارات و‌ اتاق های هتل ها کاملا مناسب میباشد.
اگر نوع درجه یک این محصول را خریداری کنید ، به خاطر ضخامت و دوخت مطمئنی که دارد ، خیالتان را از بابت چکه نکردن مایعات ، پاره یا سوراخ نشدن سریع کیسه و داشتن پرفراژ مطمئن که جدا کردن هر برگ را از بسته بندی راحت میکند ، راحت کرده اید.

طرح های گوناگون کیسه آشغال پرفراژدار سایز کوچک

طرح های متنوعی از این کیسه ها در سایز هایی مثل ۵۰×۶۵ یا ۵۵×۷۰‌ در بازار موجود است و این برای مردم خیلی مهم و خوب است که میتوانند دقیقا آنچه باب میلشان است و با شرایط مصرفشان سازگار تر است را پیدا و خریداری نمایند‌‌.
انواع نایلکس های رولی ، فله ، جعبه دار ، بند دار توسط کارخانجات تولید کننده ، عرضه میشود اما چیزی که تقریبا در هر مغازه و فروشگاهی از این دسته محصولات میتوانید پیدا کنید ، نایلون زباله رولی هستند که بیشتر هم در رنگ مشکی و سبز به فروش میرسند.
البته رنگ های دیگری مانند آبی ، زرد ، بنفش ، قرمز و قهوه ای هم به صورت آسان مصرف وجود دارد اما چون بیشتر کاربرد این نایلکس ها برای مکان های کوچک است ، اکثر مشتریان و مصرف کنندگان در هنگام خرید کیسه زباله از کیسه هایی با رنگ سیاه بیشتر از سایر طرح ها و رنگ های دیگر استقبال میشود.

قیمت عمده کیسه زباله

تاثیرات حجم سفارش در قیمت عمده کیسه زباله پرفراژدار

صد در صد اگر تا به حال تجربه سفارش کیسه زباله یا کیسه فریزر یا نایلکس دسته دار را از نمایندگی های فروش کارخانه ها داشته باشید و پس از اولین ارتباط با مسئول عرضه کالا و‌ دریافت کاتالوگ و لیست نرخ محصولات تولیدی، متوجه یک چیز خواهید شد.
اینکه یک کالای خاص در حجم مثلا ۳۰ کیسه ۱۰۰۰‌ تومان است و اگر حجم خرید ۵۰ کیسه بیشتر شود قیمت به ۹۰۰‌ تومان کاهش می یابد و اگر صد کیسه به بالا میزان خرید شما باشد ، مبلغ ۸۰۰ تومان را به عنوان قیمت نهایی برای خریدار در نظر میگیرند.
این روالی است که خیلی از برند های بزرگ در حال انجام آن هستند و این مجموعه هم از آن مستثنی نیست.
این طرز تخفیف قرار دادن برای مشتریان نشان از اهمیت رضایت مشتری برای کارخانه دار دارد و علاوه بر آن مشتری هم سعی میکند برای دستیابی به قیمت های پایین تر تمام تلاش خود را برای بازار یابی خرده فروشی بهتر و بیشتر انجام دهد تا محصول با پایین ترین نرخ ممکن به دستش برسد.

ارائه قیمت عمده کیسه زباله پرفراژدار به صورت آنلاین

این کار خیلی در تسریع روند قیمت گذاری و همچنین فروش محصول تاثیر مستقیم میگذارد.
شرکت های برند معتبر ، امروزه تنها به حضور در رقابت سنتی فروش محصولات اکتفا نمیکنند و با حضور مستمر و همیشگی خود در اینترنت و دسترس پذیری خود به عنوان مشاور و خدمات رسان همواره توانسته اند تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نمایند.
این فروشنده های خبره اطلاعات کاملی در زمینه کالا و همچنین قیمت عمده کیسه زباله پرفراژدار و سایر محصولات دیگر دارند.
آنها میتوانند در سریع ترین زمان ممکن بنا به شرایط خریدار ، میزان حجم کالای سفارش داده شده را با احتساب تخفیف و حمل بار تا مقصد حساب کرده و آن را در اختیار خریداران قرار دهد تا مشتری از همه لحاظ بداند که کالای دریافتی ، در چه شرایط قیمتی و با چه خدماتی محصول خود را دریافت میکند.
مشاوران این مجموعه همه روزه حتی در روزهای تعطیل آماده انجام این کار هستند و با پر کردن فرم انتهای صفحه میتوانید با آنها ارتباط بگیرید.

قیمت عمده کیسه زباله

قیمت عمده کیسه زباله بر اساس اینکوترمز FCA

یکی از پرکاربرد ترین قواعدی که در بحث حمل و تحویل کالاهای صادراتی بسیار حائز اهمیت است ، اینکوترمز FCA است.
این قاعده که برای حمل به چندین مرحله و با چندین وسیله حمل به کار گرفته میشود ، فروشنده را ملزم به تحویل محصول روی وسیله حمل و یا تحویل محصول در محل درخواست شده توسط مشتری ، میکند.
ضمن اینکه فروشنده باید امور گمرگی و صادراتی را برای کالا انجام دهد اما ملزم به پرداخت هزینه های گمرکی محصول نیست.
قیمت عمده کیسه زباله پرفراژدار و فله به این روش های بین المللی کار هر عمده فروش یا تامین کننده ای نیست و خریداران گرامی که قصد خارج کردن کالا را از ایران دارند ، باید با شرکت های حرفه ای صادر کننده و تامین کننده حجم تناژ ارتباط بگیرند.
ضمن این که خود مسئول یا مدیر فروش هم کاملا بر سیستم های انواع مختلف اینکوترمز آشنایی کامل داشته باشد و بتواند در سریع ترین زمان ممکن ، قیمت عمده کیسه زباله را برای متقاضی ارسال نماید.
جهت مشاوره رایگان با مدیر فروش این مجموعه میتوانید با شماره تلفن قرار داده شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *