قیمت عمده کیسه زباله مشکی

قیمت عمده کیسه زباله مشکی سایز بزرگ در انواع طرح ها از طریق این سایت و مرکز تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میشود. کیسه های زباله سیاه رنگ مهم ترین و محبوب ترین نایلون های پلی اتیلنی برای جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز به شمار میروند و در هر سایزی که باشند همواره فروش قابل توجهی دارند. این نایلون ها دارای استحکام و کشسانی خوبی هم هستند و مصرف کنندگان میتوانند حتی تا سی کیلوگرم درون کیسه را پر کنند بدون اینکه نگران پارگی آن بشوند. استفاده از این محصول مرغوب نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا مرسوم است و از این جهت تجار بسیاری از سایر کشورها برای خرید کیسه زباله از کشورمان اقدام میکنند. در ادامه به ویژگی ها و قیمت عمده کیسه زباله مشکی برای ارسال به شهرهای داخلی و خارجی خواهیم پرداخت.

قیمت عمده کیسه زباله مشکی

ویژگی های منحصر به فرد نایلون زباله سایز بزرگ

این کالا را به دو صورت کیسه زباله رولی پرفراژدار و کیسه زباله فله کیلویی به بازار عرضه میشود به دلیل اینکه مواد اولیه برای تولید این محصول خیلی ارزان است.
در نتیجه محصول نهایی که به دست مردم می رسد هم قیمت معقولی دارد به خاطر اینکه معمولا حجم بالایی از مواد ضایعاتی درون آن قرار داده میشود ، تولید نوع اقتصادی این کیسه ها هم چندان جالب به نظر نمیرسد چرا که نداشتن کیفیت و ضخامت لازم موجب بیرون ریزی محتویات داخل میشود.
بنابراین شرکت های تهیه کننده بیشترین مواد اولیه ممکن را به هر یک برگ تزریق میکنند تا از این بابت اطمینان خاطر حاصل شود.
از دیگر ویژگی های مهم میتوان به نرمی و شفافیت آن هم اشاره کرد که در بحث کشسانی و گره زدن دهانه نایلون خیلی بکار می آید البته این مورد معمولا توسط برند های معتبر بازار عرضه میشوند.

انواع ابعاد کیسه آشغال سیاه صنعتی

هر سایز و اندازه ای در اجناس پلاستیکی ، یک محدوده رنج ابعاد دارد و‌ وقتی به طور مثال از کیسه زباله پرفراژدار کوچک حرف میزنیم ، تنها به یک اندازه کار نداریم.
ضمن اینکه عموم شرکت های تولید کننده ابعاد این محصولات را برای مشتریان عمده خود سفارشی سازی هم میکنند تا نایلکس در هر طرحی با ایده و نظر آنان تهیه شود.
ابعاد ۷۰×۹۰ ، ۸۰×۱۲۰ ، ۱۰۰×۱۳۰ ، ۱۲۰ ×۱۵۰ ، ۱۴۰ ×۱۷۰  را به عنوان نایلکس آشغال سایز بزرگ میشناسند و این نکته را هم اضافه کنیم که هیچ کدام از ابعاد روی قیمت عمده کیسه زباله مشکی تاثیر خاصی نمیگذارد.
حتی تعداد هم تاثیری ندارد بلکه مهم ترین چیزی که روی نرخ کیسه ها اثر گذار است ، میزان گرم هر بسته است و هر چه قدر مواد باکیفیت و‌ بدون گرانول بیشتری در تهیه آن بکار رفته باشد ، طبیعتا افراد هم باید پول بیشتری را برای هر بسته بدهند.

قیمت عمده کیسه زباله مشکی

کیفیت و دوخت نایلون زباله لندنی

یکی از بهترین و مرغوب ترین نایلکس های مخصوص بازیافت مواد ضایعاتی به نام کیسه آشغال لندنی شناخته میشوند.
این کیسه ها فقط در سایز بزرگ ۷۰×۹۰ تولید و عرضه میشوند و از بهترین مواد اولیه درجه یک شرکت های پتروشیمی و بدون هیچ گونه مواد ضایعاتی بدست می آیند و همین دو مورد هم روی قیمت عمده کیسه زباله مشکی لندنی تاثیر زیادی میگذارد.
درجه یک بودن این محصول تنها به کیفیت آن منحصر نمیشود و دوخت محکم‌ آن که به صورت ستاره ای است و دستگاه ماشین دوخت چندین مرتبه از روی محل مورد نظر برای دوخت رد میشود و موجب میشود تا هم کیسه به کف سطل زباله به خوبی بچسبد و هم از چکه کردن مایعات مختلف درون کیسه به بیرون جلوگیری شود.

عوامل موثر در تعیین قیمت عمده کیسه زباله مشکی

حجم بالا ، خود در قیمت عمده کیسه زباله مشکی یا الوان اثر گذار است.
امکان ندارد شما به شرکتی برای خرید و دریافت لیست قیمت تماس بگیرید و پس از آن حجم تناژ خود را اعلام کرده و باز هم همان قیمت پایه که در اول به شما گفته شده ، توسط مدیر فروش آن کارخانه ارائه شده برای خرید مثلا در حدود ۳ تن پیشنهاد شود.
قطعا هر چه میزان سفارش کیسه زباله بیشتر باشد ، آفر های بیشتری هم نصیب سفارش دهنده میشود.
درجه یک یا درجه دو بودن محصول چه به صورت خرده و چه به صورت حجم بالا هم روی قیمت عمده کیسه زباله‌ تاثیر میگذارد.
استاندارد کیفی همواره در هر کالایی باعث افزایش یا کاهش نرخ شده و هر چقدر خریدار تمایل به تهیه جنس مرغوب تری داشته باشد ، بهای بیشتری هم باید برای آن بپردازد.
یک مورد دیگر هم وجود دارد که مربوط به بحث صادرات است اگر مشتری قصد سفارش کالا از درب کارخانه را داشته باشد و آن را جلوی همان محل تولید تحویل بگیرد ، تقریبا فقط همان هزینه خود کالا را پرداخت کرده ولی هر چه مسیر و مسئولیت بیشتری به فروشنده محول شود بازهم در تعیین نرخ برای حجم های بالای چند صد کیلو یا چند تن تاثیر گذار میباشد.

قیمت عمده کیسه زباله مشکی

بدست آوردن قیمت عمده کیسه زباله مشکی از طریق اینترنت

با وجود شرکت های مدرن عرضه کننده در تمامی زمینه ها و محصولات که نه تنها کارخانه و دفاتر فروششان به صورت حضوری آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.
نمایندگی های فروش آنها هم به صورت شبانه روزی و تحت عنوان نمایندگی در اینترنت مشغول به سرویس دهی به مشتریان هستند.
شاید این افراد فروشنده خبره حتی فرصت نکنند در هفته یک بار هم به خط تولید سر زده باشند ولی دائما پیگیر وضعیت تولید ، نحوه قیمت گذاری ، مذاکره و معرفی کالا به مشتریان و خدمات پس از فروش به خریداران هستند.
در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با کمی سرچ نماینده های عرضه کننده این شرکت ها را پیدا کرده و از طریق اینترنت قیمت عمده کیسه زباله مشکی ، کاتالوگ ، فاکتور و ارسال مرسوله را دریافت و بررسی نموده و پس از تایید همه این موارد ، اقدام به سفارش در حجم دلخواه کنید.
برای اولین ارتباط و مشاوره رایگان با مدیران فروش این مجموعه تنها کافیست تا فرم انتهای صفحه را پر کنید.

قیمت عمده کیسه زباله مشکی به صورت FCA

همانطور که میدانید کشور ما با کشورهای زیادی مرز زمینی و دریایی دارد و در بحث صادرات بسیار مهم است.
از آنجاییکه محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی تولید شده در ایران از درجه مرغوبیت خوبی برخوردار هستند و قیمت عمده کیسه زباله مشکی رولی یا فله ، کیسه فریزر چسبی یا معمولی ، نایلکس دسته دار ، ظروف پلاستیکی همه به دلایل ارزی ، نرخ مطلوبی را جهت صادرات ‌دارا هستند ارسال حجم های بالا بسیار حائز اهمیت است.
در نتیجه شما باید با عرضه کنندگانی کار کنید که بتوانند حتی الامکان شما را در امر انجام امور بازرگانی و ترخیص گمرکی کمک کنند و یا خودشان این کار را برای خریدار انجام بدهند.
روش FCA یکی از متداول ترین روش های بازرگانی و اینکوترمز بین المللی است که در آن فروشنده کالا را در نقطه مشخص شده توسط خریدار تحویل میدهد.
قیمت عمده کیسه زباله مشکی به این روش را به صورت دقیق تنها میتوانید از طریق مراجع معتبر صادر کننده که خود نفرات مجربی را برای انجام این امور در نظر گرفته اند بدست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *