قیمت عمده پلاستیک دسته دار

قیمت عمده پلاستیک دسته دار رکابی و تقویتی اعلا از طریق این مجموعه تولیدی و پخش تناژ محصولات پلاستیکی به حضور همه خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. این مقاله به صورت کلی به تمامی محصولات نایلکسی موجود در این مجموعه پرداخته و سعی داشته تا شما را با مهم‌ترین پرفروش ترین عکس های موجود در بازار آشنا کرده تا شما عزیزان در زمان خرید عمده نایلون دسته دار و همچنین نایلکس دسته دار رنگی فروشگاهی تمامی اطلاعات لازم را برای انتخاب دقیق و به صرفه در اختیار داشته باشید. در ادامه این مطلب انواع مختلف کیسه های دسته دار ساده و طرح دار و همچنین قیمت عمده پلاستیک دسته دار رکابی و تقویتی برای فروش صادراتی خواهیم پرداخت.

قیمت عمده پلاستیک دسته دار

انواع پلاستیک دسته دار رکابی موجود در مجموعه

پلاستیک های رکابی موجود در این مجموعه دسته بندی ها و درجه بندی های مختلفی دارند این کیسه های بسیار بهداشتی با استفاده از مواد درجه یک پتروشیمی و همچنین درجه دو بازیافتی تهیه و عرضه می شوند.
پرفروش ترین محصول این مجموعه نایلکس دسته دار شفاف می باشد خود این محصول سه درجه بندی مختلف عبارتند از درجه یک درجه یک و نیم و درجه ۲ می باشد.
دیگر محصولاتی که در دو درجه بندی مختلف تهیه می‌شود نایلکس های دسته دار شیری و آبی هستند و همینطور کیسه های دسته دار قرمز ، راه راه و مشکی هم به صورت درجه دو تولید می شوند.
اما پلاستیک های دست رکابی تنها مدل ساده ندارند و آنها هم در طرح بندی های تبلیغاتی چاپی مثل طرح لبخند ، طرح‌ از خرید شما متشکریم ، و دیگرطرح های بسیار شکیل و زیبا هستند.
در این مجموعه در حال حاضر نایلکس های چاپی اختصاصی برای مشتریان سفارش گرفتن می‌شود و تنها سفارشات آماده تحویل مشتریان عزیز می گردد اما در آینده نه چندان دور سفارشات چاپی و اختصاصی شما را نیز تولید خواهیم کرد.

قیمت عمده پلاستیک دسته دار

انواع پلاستیک دسته تقویتی و دسته موزی اعلا

عکس ها نایلون های دسته تقویتی و موزی دو مدل از پرفروشترین کیسه های دسته دار هستند که عمدتاً در فروشگاه های بسیار شیک مثل صنف پوشاک ، صنف لوازم خانگی ، عطر فروشی ها ، لوازم و تحریر ، گل فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند.
این محصولات به مانند نایلون های فله در اندازه های بسیار کوچک هم تولید می شوند در حالی که برای نایلکس های دسته دار معمولاً اندازه ۲۵ در ۳۵ کوچکترین اندازه به شمار می رود.
بیش از ۹۰ درصد از کیسه دسته داری تقویتی و موزی طرح دار و رنگی میباشند اما با این حال این محصولات هم در دو درجه بندی مختلف تهیه می شوند تا خریدارانی که بودجه کمی برای خرید شان دارند به مشکل بر نخورند.
ضمن اینکه این دسته از کالاها به دلیل باکیفیت بودن و همچنین قیمت بسیار بسیار مناسبی که دارند گزینه های اصلی جهت صادرات به کشورهای همسایه هستند.

قیمت عمده پلاستیک دسته دار

 

قیمت عمده پلاستیک دسته دار قلابدار و موزی

این دسته از کالاها در هر طرح و سایزی که باشند ، دلیل اینکه مواد اصلی تشکیل دهنده آن ها پلی اتیلن است ، یک قیمت مبنا دارند.
بزرگ بودن یا کوچک بودن محصول هیچ تاثیری در قیمت آن نخواهند داشت بلکه چیزی که مهم ترین تاثیر را در قیمت می گذارد وزن محصول است.
شما وقتی قصد سفارش عمده نایلون دسته دار را در مدل ها و طرح های مختلف دارید پس بهتر است که با کارخانه های تولیدی بزرگ و معتبر و با سابقه کار کنید.
شرکت های تولیدی معمولا بهترین قیمت را جهت خرید عمده به شما خواهند داد ضمن اینکه آنها می توانند کالاهای مورد نظر شما را با سلیقه خودتان و با ابعاد و طرح های مخصوص خودتان برای شما تهیه کنند.
گمان نکنید که قیمت عمده پلاستیک دسته دار رکابی با مدل تقویتی یا موزی خیلی فرق زیادی با هم دارند برگ بیشتر به این فکر کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند و شما با چه نوع‌ محصولاتی سر و کار دارید.
بدین صورت می توانید پلاستیکی را انتخاب کنید که از لحاظ تعداد برگ و همچنین مقرون به صرفه بودن بیشترین صرف را برای شما داشته باشد.
به خاطر داشته باشید که به دلیل نوسانات بسیار بالا بهتر است که جهت اطلاع از قیمت عمده پلاستیک دسته دار با مشاوران ما در واحد فروش در تماس باشید.

قیمت عمده پلاستیک دسته دار

فروش ویژه کیسه دسته رکابی و تقویتی درجه یک

برای سفارشات عمده خودتان همیشه اعیادی مثل روز پدر ، روز مادر ، عید مبعث ، عید فطر ، نیمه شعبان ، عید نوروز و جشن شب یلدا را در نظر بگیرید.
اکثر کارخانه ها شرکت های تولیدی محصولات خودشان را با بیشترین تخفیف ممکن به صورت فروش ویژه در اختیار مشتریان شان قرار می دهند.
البته به غیر از اعیاد ملی و مذهبی موارد دیگری هم ممکن است باشد شرکت ها بخواهند تخفیفات ای را برای مشتریانشان در نظر بگیرند برای جوان ماندن از این فروش های بسیار استثنایی بهتر است که صفحات اجتماعی آنها را از هر طریقی که شده صورت مداوم بررسی کنید.
چون آنها معمولا از این طریق کاهش قیمت ها را به خریداران اعلام می کنند این کار شاید کمی وقت شما را بگیرد اما قطعاً نتیجه خیلی خوبی برای شما در پی خواهد داشت.

قیمت عمده پلاستیک دسته دار

ارزانترین‌ قیمت عمده پلاستیک دسته دار ساده و طرح دار

به علت ازدیاد مواد اولیه پلیمری در کشور تقریباً تمام شهرهای صنعتی اقدام به تولید محصولات پلی اتیلنی پلاستیکی می کنند اما تهران به دلیل پایتخت بودن و همچنین قرار داشتن بازار هدف کل کشور در آن فرصت خوبی را برای خرده خریداران و عمده خریداران فراهم کرده است.
جنوب تهران و حومه آن مثل کرج ، قزوین و سمنان جزو اصلی‌ترین مناطق تهیه و پخش عمده منسوجات پلیمری هستند.
بنابراین احتمال اینکه ارزانترین قیمت عمده پلاستیک دسته دار یا هر محصول دیگری مثل کیسه فریزر چسبی کیسه زباله سفره یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف لیوان یکبار مصرف غیر را بتوانید با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید بسیار زیاد است.
برای دریافت قیمت به روز محصولات و همچنین مشاوره رایگان می توانید فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *