قیمت عایق پلاستیکی

قیمت عایق پلاستیکی سرما درجه یک و درجه دو از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلی اتیلنی به حضور خریداران عزیز اعلام می گردد. از مهم ترین روش های کم کردن مصرف سوخت در فصول سرد نصب کاور و پوشش دهنده ها میباشد که بیشتر در زمستان ها انجام می گیرد. تولید نایلون کاور پلاستیکی از این نظر حائز اهمیت است که میتواند هزینه های سوخت را تا حد زیادی کاهش دهد و از آنجاییکه نقاط سرد خیز کشور و همچنین خارج کشور بسیار زیاد است خرید این دسته از پلاستیک ها که در ضخامت های مختلفی هستند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به معرفی کامل این محصول که از لحاظ مواد اولیه همگروه دیگر پلاستیک ها مثل نایلون شیرینگ و نایلون استرچ هستند خواهیم پرداخت.

قیمت عایق پلاستیکی

عایق پنجره بوسیله نایلون ضخیم

عایق کاری پنجره ها خصوصا برای مناطق و اماکنی که یا قدیمی هستند و یا از پنجره های دو جداره استفاده نمی کنند همواره یک مشکل بزرگ بوده است و عایق کاری بوسیله کاور پلاستیکی ضخیم از پرکاربرد ترین راه ها برای جلوگیری از هدر رفتن بیش از حد سوخت داخل منازل و سایر اماکن دیگر میباشد.
اگر به طور دقیق تر بخواهیم به نحوه ذخیره انرژی توسط عایق پلاستیکی بپردازیم ، میتوان اینطور گفت که پلاستیک از ورود هوای سرد به داخل و خروج هوای گرم به خارج جلوگیری کرده و اینگونه از جلوی هدر رفتن انرژی را می گیرد.

انواع مختلف عایق پلاستیکی پنجره

از چهار مدل مختلف میتوان برای عایق بندی پنجره استفاده کرد:
نایلون روکش پنجره : نایلون روکش ، پلاستیک فشرده مخصوصی میباشد که بصورت تک لایه کل پنجره را به همراه دیواره های بیرونی آن می پوشاند ضمن اینکه رایج ترین عایق بندی برای منازل نیز استفاده از همین مدل نایلون روکشی میباشد.
نایلون رولی کلفت : ساده ترین روش برای جلوگیری کردن از ورود سرما و گرما استفاده از نایلون های رولی کلفت یا با ضخامت زیاد است نکته دیگری که در مورد این پلاستیک ها حائز اهمیت است ، کمتر شدن ورود و خروج سروصدا به خاطر ضخامت بالای این محصول است.
عایق پلاستیکی حبابدار : نایلون بسته بندی حبابدار همانطور که از نامش هم مشخص است بیشتر برای انجام عملیات بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد اما این دسته از پلاستیک ها گاها به عنوان عایق در مقابل صدا و حرارت نیز مصرف میشوند.
پلاستیک های حبابدار با برخورداری از حباب های هوا از انتقال گرما و دما جلوگیری می کنند در واقع همین فاصله هوایی در این محصول است که خاصیت عایق بودن را به آن اضافه کرده است.

قیمت عایق پلاستیکی

امتیازات نایلون عایق برای مصرف کنندگان

قیمت عایق پلاستیکی یکی دیگر از ویژگی های پلاستیک های درجه یک ضخیم است به نسبت سایر روش های دیگر عایق بندی ، بکار گیری از نایلون ها میتواند بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر روش های عایق سازی باشد.
همچنین نصب نایلون ها برای عایق بندی هم کار ساده ای است و نیاز به حضور افراد کاربلد و خبره برای عایق بندی بوسیله نایلون نیست از امتیازات دیگر پلاستیک عایق بندی نیز میتوان به شفافیت بالای آن اشاره کرد شفافیت این محصول که به خاطر استفاده از مواد درجه یک پتروشیمی در تولید آن است ، موجب میشود تا نور تا بیشترین حد ممکن از نایلون عبور کند.

قیمت عایق پلاستیکی درجه یک و دو

همانگونه که در قسمت بالا هم گفته شد اکثر مشتریانی که عایق های پلاستیکی را می خواهند ، عمدتا مدل درجه یک این پلاستیک که شفافیت حداکثری دارد را سفارش می دهند اما از آنجاییکه عایق ها مصرف صنعتی دارند ، بنا به شرایط میتوان از مدل های درجه دو که قیمت پایینتری دارند استفاده کرد.
این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های معتبر تولیدی نایلون ، توانایی تولید انواع نایلون اعم از نایلون خیاری ، نایلون شیرینگ ، نایلون عریض در ابعاد مختلف را در طرح های درجه یک و درجه دو دارد.

قیمت عایق پلاستیکی

قیمت عایق پلاستیکی در ابعاد مختلف

همانگونه که میدانید ابعاد به هیچ عنوان تاثیر مستقیمی بر قیمت عایق پلاستیکی نمی گذارد شما میتوانید این دسته از پلاستیک ها را در عرض های ۱۰ سانت تا ۱۵۰ سانت تک لا و دولا و در رول های ۵ ، ۱۵ و ۲۵ کیلویی از ما دریافت کنید.
ضمن اینکه وزن هر دوک داخل رول به ترتیب ۵۰۰گرم ، ۲ کیلوگرم و ۴ کیلوگرم میباشد ما توانایی تولید و فروش انواع کاور پلاستیکی و نایلون بسته بندی را با کمترین قیمت ممکن داریم تنها کافیست مشخصات محصول مورد نظر خود را به ما بدهید و بقیه کارها را به ما بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *