قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای درجه یک در انواع طرح و مدل از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلیمری به حضور مشتریان گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. در این مقاله به یکی از زیر مجموعه های پلاستیک های پرکاربرد میپردازیم که در صنایع مختلف بسیار پراستفاده هستند و خصوصا در بحث بسته بندی وابستگی شدیدی به آنها وجود دارد. نایلون های روده ای نامی است که شاید هر کسی نشنیده باشد اما حجم های سنگینی از آنها بصورت روزانه در حال تولید است. چنانچه علاقه دارید تا درباره ویژگی های این محصول و همچنین قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

معرفی رول پلاستیک روده ای و انواع آن

به نایلون عریض ضخیم و نازک که در حالت دولایه و از بغل برش داده نشده اند اصطلاحا نایلون روده ای گفته میشود.
کاربرد اصلی این دسته از محصولات جهت بسته بندی و پکینگ انواع لوازم صنعتی و حتی خوراکی میباشد.
نایلون بسته بندی شفاف و غیر شفاف روده ای بر پایه پلی اتیلن تولید میشوند و در نتیجه از نظر استحکام و بهداشتی بودن ، مورد تایید میباشند.
فرق اصلی نایلون های روده ای با نایلون های بغل برش در این است که نایلون های بغل برش در هر چند لایه ای که باشند ، در نهایت بصورت تک لا مورد استفاده قرار می گیرند ولی نایلون روده ای آماده قرار گرفتن کالا در پلاستیک و انجام عملیات بسته بندی است.
پلاستیک هایی که با عنوان روده ای هستند در قالب نایلون عرض ۱ متر ، نایلون عرض ۲ متر و دیگر عرض ها بصورت ساده و همچنین نایلون شیرینگ حرارتی در عرض ها و ضخامت های گوناگون عرضه میشوند.

قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

درجه بندی های مختلف رول پلاستیک نایلون

پلاستیک بسته بندی روده ای بیشتر در بسته بندی لوازم صنعتی مورد استفاده قرار گرفته میشود اما گاها برای پوشش و کاور کالاهای غذایی نیز مصرف میشوند.
چنانچه پلاستیک قرار باشد مستقیما با مواد خوراکی در تماس باشد ، حتما باید از مواد اولیه درجه یک و فود گرید در تولید نایلون بسته بندی استفاده کرد.
ولی برای بسته بندی لوازم غیر غذایی نیازی به استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه نیست و‌ میتوان از مواد درجه دو و کندری هم در تولید نایلون استفاده کرد.
در این مجموعه به طور پیش فرض همه پلاستیک ها با مواد اولیه درجه یک پتروشیمی تهیه میشوند و قیمتی که جهت خرید نایلون بسته بندی ارائه میشود بر همین مبناست.
ولی در صورتی که شما نایلون را با درجه کیفی پایینتری از ما بخواهید ، توانایی ارائه آن را با قیمتی پایینتر نیز خواهیم داشت.

قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

کاربرد مدل های مختلف رول پلاستیک نایلون

ابتدا به نایلون شیرینگ حرارتی میپردازیم. نایلون حرارتی که بصورت جمع شونده و با نام شیرینگ شناخته میشوند بیشترین مصرف را در حالت روده ای دارند.
نایلون بسته بندی کنسرو ، نایلون بسته بندی آب معدنی و انواع نوشیدنی ، نایلون بسته بندی سیم و کابل تنها بخشی از محصولاتی هستند که بوسیله نایلون شیرینگ روده ای بسته بندی میشوند.
نایلون ساده روده ای که ضخامت بیشتری نسبت به شیرینگ دارد ، برای بسته بندی انواع فرش و موکت ، انواع لوازم برقی ، در و پنجره ، بخاری ، کتب درسی و……. استفاده میشوند.

قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

نکات مهم قبل از ارائه قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

حتما از مدل محصولی که میخواهید مطمئن باشید.
گاها مشتریان اطلاعات کافی درباره محصولی که می خواهند ندارند و این موضوع مهم را در زمان سفارش به فروشنده نمی گویند در نتیجه ممکن است کالایی را در نهایت دریافت کنند هیچ تطابقی با خواسته هایشان نداشته است.
پیشنهاد میشود موارد مصرف نایلونی که میخواهید را کامل برای فروشنده توضیح دهید.
قبل از اینکه قیمت محصول را بگیرید مشخصات کلی نایلون را حتما ارائه کنید چون پارامتر هایی مثل ضخامت ، عرض ، برش خورده یا روده ای بودن ، درجه کیفی ، وزن طاقه و…. همه در قیمت عمده نافذ هستند.
نمونه محصول خود را یا برای کارخانه بفرستید یا نمونه ای از محصول را از کارخانه دریافت کنید و یا شخصا در کارخانه نمونه ها را بررسی کنید تا متوجه تمام فاکتورهای مهم نایلون یا هر کالای دیگری باشید.

قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

عوامل مهم در تغییرات قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

در چند سال گذشته قیمت مواد اولیه مطابق با نرخ روز دلار نوسان داشته و همزمان با افزایش و کاهش ارزش دلار ، نرخ مواد سهمیه و آزاد مواد اولیه نیز با نوساناتی مواجه شده.
از آنجاییکه نرخ مواد اولیه مهم ترین تاثیر را در قیمت پلاستیک بسته بندی می گذارد ، بهتر است روی قیمتی که در چند روز قبل یا چند هفته قبل از مشاوران فروش گرفته اید حساب نکنید و در زمان ثبت سفارش منتظر قیمت جدید باشید.
نکته دیگری که در قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای بسیار اثرگذار است مقدار حجم سفارش است. بدیهیست حجم خرید هر چه بالاتر باشد تخفیفات بیشتری شامل خرید شما خواهد شد.

قیمت رول پلاستیک نایلون روده ای

تولید نایلون روده ای در ابعاد و طرح های مختلف

ما در این مجموعه توانایی چاپ انواع نایلون روده ای را تا شش رنگ داریم.
هم اکنون نیز با چندین تولیدی بزرگ در صنایع فرش ، خودرو سازی ، سیم وکابل و صنایع غذایی همکاری داریم و پلاستیک بسته بندی روده ای را با چاپ اختصاصی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه میکنیم.
برای انجام عملیات چاپ بر روی پلاستیک تنها کاری که باید بکنید ، رساندن کلیشه به کارخانه است و مابقی کارها را به ما بسپارید.
ابعاد نایلون هم دقیقا مطابق با نظر شما خواهد بود و هیچ محدودیتی در تولید با اندازه های مختلف نیست.
جهت ارتباط با ما میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *