قیمت رول پلاستیک فنداسیون

قیمت رول پلاستیک فنداسیون در تهران و در حجم عمده از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. نایلون ساختمانی یا نایلون شناژی یکی از انواع محصولات پلاستیکی هستند که از آنها در مرحله بتن ریزی استفاده میشود و نسبت به دیگر نایلون های موجود در بازار قیمت ارزانتری دارد و تقریبا هم قیمت نایلون زباله مشکی میباشد. در این مقاله به معرفی کامل این محصول و همچنین قیمت رول پلاستیک فنداسیون در حجم تناژ خواهیم پرداخت.

قیمت رول پلاستیک فنداسیون

توضیحاتی درباره رول پلاستیک فنداسیون

این پلاستیک ها بصورت غیر شفاف هستند و‌ بیشتر در رنگ های تیره و مشکی تولید میشوند.
هر رول این پلاستیک ها وزنی بین ۱۳ تا ۱۵ کیلوگرم دارد و از بغل برش داده شده هستند و زمانی که قصد باز کردن رول را داشته باشید ، به طور مثال ، عرض ۵۰ تبدیل به ۱۰۰ و عرض ۱۰۰ تبدیل به ۲۰۰ سانتی متر میشود.
عمدتا این نایلون ها با مواد گرانولی و همراه کربن تهیه میشوند و به همین خاطر ضخامت نسبتا بالایی دارند.
ضخامت نایلون فنداسیون معمولا بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ میکرون در نظر گرفته میشود تا در برابر نفوذ آب و سایر عوامل دیگر استحکام لازم را داشته باشد.

قیمت رول پلاستیک فنداسیون

نحوه بکارگیری پلاستیک فنداسیون در پی ریزی

از آنجا که قالب بندی مصالح ساختمان با آجر و بتن است ، استفاده از این پلاستیک ها در زمان پی ریزی یک الزام محسوب میشود و عدم بکارگیری آن باعث میشود تا کیفیت نهایی بتن مصرفی ساختمان کاهش یابد.
جهت استفاده از آنها نیز لازم است تا ابتدا قالب بندی انجام شده و برای جلوگیری از تغییر شکل دادن قالب داخل آن با خاک کامل شود.
سپس یک لایه از پلاستیک بر روی پی قرار گرفته میشود و در مرحله بعد آرماتورها داخل پی قرار میگیرند تا عملیات بتن ریزی انجام شود.
ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که بهتر است سطح قالب بتن ریزی تا حدی مرطوب شود اما نباید به میزانی باشد که موجب آب گرفتگی کف فنداسیون بشود.

قیمت رول پلاستیک فنداسیون

امتیازات استفاده از نایلون شناژ در ساختمان سازی

بسیار ارزان هستند و برای استفاده در کوتاه مدت عالی
سهولت در مصرف
قابل تولید در عرض های مختلف هستند و برای هر متراژی میتوان از آنها استفاده کرد
انجام عملیات عایق کاری در سریع ترین زمان ممکن
جلوگیری از کشیده شدن آب بتن و پوکی آن

قیمت رول پلاستیک فنداسیون

قیمت رول پلاستیک فنداسیون در عرض های مختلف

به مانند سایر نایلون عریض ضخیم و نایلون بسته بندی بزرگ و کوچک ، ابعاد هیچ تاثیری در نرخ رول پلاستیک فنداسیون ندارد و در همه عرض ها نرخ یکسانی خواهند داشت.

قیمت رول پلاستیک فنداسیون

قیمت رول پلاستیک فنداسیون در حجم تناژ

به عنوان یک مجموعه تولیدی کمترین میزان سفارش از طریق این مجموعه ۲۰۰ کیلو و بالاترین میزان سفارش نیز با خریدار است.
ما با داشتن ظرفیت عالی تولید نایلون شناژی و پلاستیک عایق کاری توانایی تامین عمده و تناژ این محصول را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت داریم.
جهت اطلاع از نرخ روز این محصول میتوانید با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *