قیمت روز کیسه زباله

قیمت روز کیسه زباله کیلویی و رولی در انواع گوناگون از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میگردد. در این مقاله به دو مدل از پرمصرف ترین انواع پلاستیک های مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد مختلف ضایعاتی خواهیم پرداخت که فروش آنها در سال های اخیر نه تنها در بحث داخل بلکه در بحث صادراتی هم رونق خیلی خوبی گرفته که نشان دهنده کیفیت بسیار عالی تولیدات کارخانه های ایرانی حوزه پلاستیک است که میتوانند تنوع های مختلف طرح ها را در سایزهای گوناگون با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند. در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز کیسه زباله ، نکات مهم در زمان سفارش کلی و جزییات نایلون آشغال کیلویی و رولی در سایز ۵۵×۷۵ خواهیم پرداخت.

قیمت روز کیسه زباله

جزئیات پلاستیک زباله کیلویی و رولی در سایز ۵۵×۷۵

کیسه زباله فله یا همان کیلویی نوع ساده این دسته هستند که به همراه کیسه زباله پرفراژدار یا همان آسان مصرف رولی دو مدل پرطرفدار نایلکس های زباله به شمار میروند که در سایز متوسط ۵۵×۷۵ بیشترین حجم تولید و فروش را دارند.
عرض محصول ۵۵ و طول آن ۷۵ و در بعضی موارد ۷۴ سانتی متر است دلیل اینکه برخی از کیسه های زباله یک سانتی متر کمتر دارند به خاطر دوخت آنها است.
عده ای از شرکت های تولیدی انتهای کیسه را به صورت دولا دوخت میزنند و به همین خاطر از انتهای پلاستیک یک سانت برگردانده میشود البته همه آنها بدین گونه نیستند و اکثر کیسه ها طول ۷۵ سانت خود را دارند و دو دوخت نیز میباشند.
نرمی ، شفافیت و انعطاف پذیری آنها اگر از مواد درجه یک باشد خیلی عالی خواهد بود به همان میزان کشسانی فوق العاده ای هم خواهند داشت.
نوع فله یا کیلویی در لفاف های ده الی هفتاد برگی و در حجم زیاد‌ در کارتن های ۲۵ کیلوگرمی به فروش میرسند ولی کیسه های پرفراژدار در  رول های ده الی ۲۵ برگی و در کارتن های ۳۰ رول عرضه میشوند.

قیمت روز کیسه زباله

نکات مهم در زمان سفارش کلی نایلون زباله اعلا

اولین نکته مهم چک کردن دوام محصول است چه در بسته های لفاف چه در رول و چه در کارتن بهتر است چند برگ را درآورده و خودتان درجه کیفی آنها را مورد ارزیابی قرار دهید.
نکته بعدی شمارش تعداد برگ هر یک بسته بندی است اگر بسته رول باشد ، تعداد برگ در رول و لفاف و اگر فله باشد ، هر کیلو از کیسه زباله ضخیم اعلا را از لحاظ تعداد برگی که می دهد چک کنید.
اگر در شهرستانی دور از محل کارخانه هستید ، قبل از سفارش کلی کالا ، ابتدا نمونه ای از آن را بصورت خرده از فروشنده دریافت کنید و در صورت مورد تایید قرار گرفتن نمونه کالا که حتما باید بر اساس قیمت روز کیسه زباله عمده پرداخت انجام شود ، اقدام به ثبت سفارش در حجم های بالا کنید.
سعی کنید از کارخانه هایی خرید خود را انجام دهید که اولا مشخصات محصول را تمام و کمال در اختیار شما بگذارند ثانیا معتبر و قدرت تامین بالایی داشته باشد چون ممکن است وقت خود را برای تولید کنندگانی در اینستاگرام صرف کنید که محدودیت هایی در این زمینه دارند و اصلا از لحاظ کمی و کیفی مناسب سفارشات بالا نیستند.

قیمت روز کیسه زباله

استفاده از کدام نایلکس زباله برای منازل توصیه میشود؟

منازل از جمله اصلی ترین مکان هایی هستند که بیشترین حجم تولید زباله را در طول روز در آنجا به وجود می آید و تفکیک مواد پسماندی در منازل به نسبت سایر مکان های بزرگتر که زباله های بیشتری هم تولید میشود خیلی راحت تر است پس بهتر است که تفکیک مواد پسماند دور ریز که حاوی مواد خشک و تر هستند ، از کیسه هایی با رنگ های مختلف مثل زرد ، سبز ، آبی ، قرمز استفاده شود.
دو عامل استفاده از رنگ های مختلف کیسه زباله و همچنین کمبود فضا برای نگهداری موجب میشود تا بین انواع نایلون ها ، کیسه زباله رولی را که واقعا جمع و جور تولید شده اند و از لحاظ استفاده ، به راحت ترین شکل ممکن میتوان آنها را مصرف کرد به عنوان بهترین گزینه برای منازل پیش روی شما قرار میگیرد.
بهترین سایز نایلون زباله خانگی که بیشترین میزان فروش را دارد هم سایز ۵۵×۷۵ است که در تمامی فروشگاه های سراسر کشور عرضه میشود.

قیمت روز کیسه زباله

عوامل تغییر دهنده قیمت روز کیسه زباله کیلویی و رولی

قیمت کیسه زباله فله را در انواع مختلف و در طرح های مختلف میتوانید از طریق مشاوران بخش فروش این مجموعه دریافت کنید به خاطر داشته باشید که در عصر حاضر و اقتصاد فعلی ایران ، هیچ چیز را نمیتوانید به عنوان نرخ ثابت برای کالا در نظر بگیرید چون عوامل متعددی وجود دارد که روی نرخ روز تاثیر مستقیم بگذارد و در نهایت قیمت خرید عمده کیسه زباله و سایر محصولات دیگر را دچار تغییراتی کند.
یکی از عوامل مهم نرخ مواد اولیه است که اصلی ترین عامل در این نوسانات به شمار میرود بالا رفتن هزینه های فرعی مثل بسته بندی ، مزد کارگران ، حمل و نقل هم از دیگر مسائلی هستند که تغییر دهنده قیمت روز کیسه زباله میباشند و شما حتما باید آنها را در زمان سفارشات خود در نظر بگیرید تا به موقع بتوانید خرید خود را انجام دهید.

قیمت روز کیسه زباله

ارائه قیمت روز کیسه زباله عمده بر اساس قواعد اینکوترمز

مدیران فروش مجموعه آلوین سابقه بسیار خوبی در انجام معاملات صادراتی این دسته از محصولات دارند و میتوانند با تاجران سایر کشورهای دور و نزدیک به خوبی تعامل کرده و بر اساس جدید ترین و آخرین قواعد بین المللی که اصطلاحا آن را اینکوترمز می نامند ، به مشتریان خارجی قیمت روز کیسه زباله و قیمت کیسه فریزر و سایر محصولات پلی اتیلنی دیگر را اعلام کنند.
ضمن اینکه مشتریان داخلی گرامی که این محصولات را برای صادر به دیگر کشورهای همسایه می خواهند و اطلاعات خاصی هم در رابطه با مسائل اظهار و گمرکی ندارند ، میتوانند با مدیران بخش فروش مجموعه ما ارتباط برقرار کرده و از آخرین قوانین گمرکی و جدید ترین قیمت روز کیسه زباله کیلویی و رولی مطلع شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *