قیمت روز نایلکس دسته دار

قیمت روز نایلکس دسته دار شفاف و رنگی درجه یک از طریق این مرجع و سایت فروش عمده محصولات پلاستیکی ، به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. به طور میانگین هر کارخانه تولیدی از هر طرح از این محصولات یک الی دو تن تولید میکند و همین حجم سنگین نشان دهنده این است که این کالا تا چه حد افراد را در مشاغل مختلف درگیر خود کرده است. نایلکس هایی که در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه میشوند ، به مانند کیسه زباله رولی رنگی نیستند که هر کدام از رنگ ها مخصوص مکان خاصی باشد اما با اینحال بازار رقابتی بین تولید کنندگان این حجم از تنوع را در این دسته به وجود آورده‌‌ تا خریداران‌ با دست بازتری بتوانند اجناس مورد پسندشان را تامین کنند. در ادامه این پست ، به انواع ابعاد نایلون دسته رکابی ، تاثیر کیفیت مواد اولیه در قیمت روز نایلکس دسته دار و همچنین خرید راحت طرح های مختلف این محصول از طریق شرکت های تولیدی و عرضه کننده اینترنتی خواهیم پرداخت.

قیمت روز نایلکس دسته دار

 

انواع ابعاد نایلکس دسته رکابی مورد علاقه فروشگاه ها

فروشگاه های بزرگ به واسطه حجم زیاد مشتریان و همچنین حجم اجناس زیاد ، تقریبا تمام سایز های موجود در بازار را تهیه میکنند اما هر چه فروشگاه کوچکتر باشد ، میزان مصرف نایلکس های دسته دار نیز کم و کمتر میشود.
انواع سایزهایی که توسط این مراکز مورد استفاده قرار میگیرد ، عبارتند از سایزهای ۲۰×۳۰ ، ۲۵×۳۵ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵.
به طور مثال یک فروشگاه زنجیره ای از سایز ۶۵×۷۵ و ۶۰×۸۰ در طرح های شفاف ، رنگی و چاپی استفاده میکنند اما یک مغازه عطاری چنین حجم محصولی را به صورت خرده‌ فروشی عرضه نمیکند و طبیعتا کیسه های دسته دار یک کیلویی و‌ دو‌ کیلویی برای استفاده ، میتواند گزینه مناسب تری باشد.
یک‌ مغازه اغذیه فروشی هم معمولا از پلاستیک های سه کیلویی و پنج کیلویی برای قرار دادن غذا و مثلا پیتزا استفاده میکند و سایزهای کوچکتر به کارشان نمی آید.
پس نتیجه میگیریم که نایلکس های شفاف و رنگی از کوچکترین سایز ها الی بزرگترین سایزها در فروشگاه های مختلف متقاضی دارند و برای همین است که کارخانه های تامین کننده این محصولات معتقد به تولید تنوع های مختلف از لحاظ طرح و اندازه هستند چرا که میخواهند نیاز تمامی مشاغل فروشگاهی را تامین کنند.

قیمت روز نایلکس دسته دار

مهم ترین عوامل در تعیین درجه مرغوبیت پلاستیک رکابی

همانطور که میدانید مواد تشکیل دهنده هر نوع کیسه دسته دار با انواع دیگر متفاوت است نه فقط نایلکس های دسته دار بلکه همه محصولات پلاستیکی ، اگر از مواد اولیه خوبی تهیه شده باشند ، قطعا رضایتمندی مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت.
اما شما از چه طریقی میتوانید درجه مرغوبیت این دسته از کالاها را مورد بررسی قرار دهید؟
تست کشسانی ، شفافیت ، عدم کدر بودن ، دوخت محکم ، اندازه واقعی پلاستیک از جمله اصلی ترین عواملی هستند که درجه کیفی محصول نهایی را مشخص میکند.
خریداران عزیز هم در صورتی که قصد خرید نایلون دسته دار یا نایلکس را به عمده و یا خرده دارند حتما باید مواردی که به آنها در تعیین درجه کیفی اشاره شد را در نظر بگیرند در غیر اینصورت با مشکل بزرگی مواجه خواهند شد.

قیمت روز نایلکس دسته دار

هر کیلو نایلکس رکابی شفاف سایز ۳۰×۴۰ چند برگ میدهد؟

اینکه هر سایز نایلکس چه مقدار تعداد برگ را برای مصرف میدهد ، بستگی به این دارد که چه مقدار مواد اولیه برای هر یک برگ تزریق شده باشد که به همان موضوع درجه یک و درجه دو بودن کالا برمیگردد.
معمولا برای نایلکس های شفاف در اندازه ۳۰×۴۰ درجه یک ، بین ۳۶۰ الی ۳۹۰‌ برگ و در نوع درجه دو بین ۳۹۰ الی ۴۱۰ برگ در هر کیلو به شما میدهد.

تاثیر نرخ بالای مواد اولیه در قیمت روز نایلکس دسته دار

بالا رفتن نرخ مواد اولیه در قیمت روز نایلکس دسته دار تاثیر مستقیم دارد و کاملا طبیعی است که در صورت افزایش نرخ مواد اولیه که شامل گرانول ، پلی اتیلن ، مستر بچ و‌……. است ، قیمت محصولات تولیدی پلاستیکی مثل کیسه فریزر چسبی ، کیسه فریزر ساده و رولی و همچنین انواع کیسه زباله فله و پرفراژدار هم با تغییراتی مواجه خواهد شد.
البته قیمت این دسته از محصولات همیشه با روند رو به رشدی مواجه نیست و در طول سال ، به خاطر مسائلی مثل رکود بازار ، خیلی پیش می آید که قیمت ها با کاهش هم رو به رو شوند.
ولی در حالت کلی از ابتدا تا انتهای هر سال به طور معمول بین ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش قیمت در حوزه محصولات پلاستیکی مشاهده میشود برای اطلاع از آخرین تغییرات نرخ مواد اولیه و همچنین قیمت روز نایلکس دسته دار ، میتوانید با مدیران مجموعه ما در ارتباط باشید.

قیمت روز نایلکس دسته دار

خرید راحت نایلون و نایلکس رکابی از طریق شرکت تولیدی

بسیاری از شرکت های تولیدی ، امروزه علاوه بر تجارت سنتی خود رو‌ به تجارت الکترونیک هم آورده اند و این خبر برای علاقمندان‌ به خرید این محصولات میتواند بسیار خوشحال کننده باشد چرا که ارتباط مستقیم با مجموعه تولیدی ،‌ باعث کنار رفتن واسطه ها میشود و در نتیجه محصول با قیمتی عالی و کیفیتی مطلوب به دست شما عزیزان خواهد رسید.
کنار زدن دلالان تنها مزیت سفارش از طریق این شرکت های معتبر و باسابقه نیست و بسیاری مزایای دیگر از جمله بررسی تمام جزییات هر محصول از کارخانه ، سفارشی سازی انواع محصولات از نظر طرح و اندازه ، گرفتن اطلاعات کامل از قیمت روز نایلکس دسته دار و نحوه تولید آن از جمله امتیازهای مثبتی هستند که در صورت خرید از شرکت های فروش اینترنتی ، عاید شما خواهد شد.

قیمت روز نایلکس دسته دار

ارائه قیمت روز نایلکس دسته دار در انواع مختلف طرح ها

شرکت تولیدی و پخش عمده آلوین پلاست این افتخار را دارد که در زمینه تامین و عرضه انواع کالاهای پلی اتیلنی خدمات بسیار خوبی را به مشتریان داخلی و تجار خارجی داشته است.
این مجموعه از نخستین شرکت های تولید کننده بوده که سرویس دهی اینترنتی را به مشتریان این حوزه آغاز کرده و تا به حال حجم زیادی از محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر کرده است.
از کشورهایی که بیشترین مراودات را با مدیران فروش مجموعه آلوین داشته اند میتواند به کشورهای عراق ، آذربایجان ، ترکمنستان ، ترکیه ، ارمنستان ، افغانستان و پاکستان اشاره کرد تجار این کشورها و یا واسطه های صادراتی که در حوزه منسوجات پلی اتیلنی فعالیت میکنند میتوانند از خدمات مدرن شرکت آلوین بهره مند شوند.
مدیران زبده ما آماده اند تا علاوه بر تامین کالا برای این افراد ، آنها را در انجام امور گمرکی و بازرگانی جهت صادرات محصول یاری کنند برای اطلاع از آخرین قیمت روز نایلکس دسته دار میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. آخرین قیمت ظرف یکبار مصرف پلاستیک شفاف در تهران
    2. خرید بدون واسطه نی یکبار مصرف پلاستیکی
    3. فروشگاه اینترنتی دستکش یکبار مصرف نمونه
    4. قیمت پخش دستکش لاتکس درجه یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *